Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra zraku a hmatu
LEŠŇOVSKÁ, Lenka
Diplomová práce se specializuje na vznik didaktických pomůcek pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce má dvě části část teoretickou a praktickou. V teoretické části je charakterizován psychologický vývoj člověka s důrazem na vývoj dětí předškolního a mladšího školního věku. Dále je práce zaměřena na život a dílo reformní pedagožky Marii Montessori. V teoretické části je též pojednáno o učení, využívání didaktických her při výuce a také rozdělení naučných pomůcek. Nedílnou součástí vzdělávacího procesu je učitel/vychovatel, proto mu je v této části věnovaná pozornost. Praktická část se skládá z didaktických pomůcek pro nauku abecedy, číslic, rozvíjení smyslů a drobných úkolů, se kterými se běžně setkáváme při oblékání.
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Mattel Česká republika s.r.o.
Dřevěná, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Rotterová, Kateřina (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je kritické zhodnocení, doporučení změn a návrh komunikační strategie společnosti Mattel v České republice. Nejprve jsem se v první kapitole teoretické části zabývala obecně marketingem. Druhá kapitola je věnována komunikaci a jejím nástrojům. V praktické části se třetí kapitola zabývá historií, aktuální situací na trhu, používanými komunikačními nástroji a pohledem spotřebitelů na společnost Mattel. Čtvrtá kapitola se věnuje budoucímu vývoji a doporučení změn.
Identifikace faktorů ovlivňujících chování zákazníků při výběru hraček
Jurášová, Zuzana
Jurášová, Z., Identifikace faktorů ovlivňujících chování zákazníků při výběru hraček. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá nákupním chování zákazníků při výběru hraček. Vymezuje, které faktory je u toho ovlivňují a které hračky preferují. Data jsou získaná z dotazníkového šetření prováděným na území České republiky. Na základě zjištěných informací je sestavena typologie zákazníků a navrhnuto řešení pro prodejce hraček.
Vyhodnocení veletržních aktivit internetového obchodu prodávajícího hračky
Helán, Jakub
Helán, J., Vyhodnocení veletržních aktivit internetového obchodu prodávajícího hračky. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2015. Tato práce se zabývá vyhodnocením a návrhem veletržní aktivity pro internetový obchod, který podniká v prodeji hraček. Vývoj a typologie výstav a veletrhů a jejich postavení v marketingovém mixu je vyhodnocen. Je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí a vyhodnoceny předešlé veletržní aktivity internetového obchodu. Výsledkem této práce je návrh doporučení a návrh veletržní činnosti pro nadcházející rok.
Strategická analýza firmy Toy traveling s.r.o.
Peška, Matěj ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření strategické analýzy firmy Toy traveling s. r. o., která podniká ve velmi netradičním odvětví. Jedná se o cestovní kancelář pro hračky či předměty, ke kterým může mít člověk citový vztah. V teoretické části práce jsou popsány postupy a metody uplatňované při tvorbě strategické analýzy. Jedná se mimo jiné o PEST analýzu a Porteruv model pěti konkurenčních sil. Na závěr teoretické části je uveden popis SWOT analýzy a marketingového výzkumu. Metody a postupy popsané v teoretické části jsou poté aplikovány v praktické části, která je doplněna o dotazníkové šetření. Na základě strategické analýzy a dotazníkového šetření jsou uvedeny rady a doporučení pro další rozvoj firmy.
Ochrana spotřebitele na trhu hraček
Niklesová, Eliška ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šimanovská, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou systému ochrany spotřebitele na trhu hraček. Cílem práce je analýza znalostí spotřebitelů v oblasti označování hraček, zmapování informovanosti spotřebitelů, jejich zájmu o tyto informace a zjištění preferencí spotřebitelů během výběru a nákupu hraček v České republice v roce 2012. K naplnění hlavního cíle bakalářské práce byl využit marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl proveden pomocí písemného kvantitativního dotazování vybraného vzorku spotřebitelů. Z tohoto výzkumu vyplynulo, že informovanost spotřebitelů v oblasti označování hraček, zacházení s hračkami či v oblasti kontrolních orgánů je dostatečná. Spotřebitelé však nejeví o bližší informace z této problematiky zájem. Mezi nejčastější faktory ovlivňující spotřebitele při výběru a nákupu hraček patří především přání dítěte a cena. Spotřebitelé neznají certifikační značky hraček.
Analýza konkurence na regionálním trhu hraček
Červenková, Lenka ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá analýzou konkurence na regionálním trhu hraček, konkrétně analýzou dvou srovnatelných prodejen situovaných v obchodních domech v centru Prahy. V úvodu své práce uvádím a definuji klíčové pojmy, které hrají zásadní roli při posuzování konkurenceschopnosti (konkurence, konkurenční výhoda, trh hraček, zákazník a jeho specifika). Pro vlastní výzkum jsem zvolila kritéria, která výrazně ovlivňují spokojenost zákazníka při nákupu a předurčují případný budoucí nákup, a uspořádala je do dotazníku. Při hodnocení jsem okomentovala bodové zisky, hledala jsem silné a slabé stránky a navrhla jsem možnosti zlepšení. Celkový bodový zisk jsem použila k porovnání konkurenceschopnosti obou firem. Má práce není jen návodem pro zlepšení sledovaných prodejen a určením jejich konkurenceschopnosti. Dá se využít také jako obecný návod ke zvýšení konkurenceschopnosti jiných prodejen, popřípadě jako výchozí bod pro další návazné práce a výzkumy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.