Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 243 záznamů.  začátekpředchozí213 - 222dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza rodinné firmy Restaurant Helmahof
Zavadilová, Hana ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kubíček, Aleš (oponent)
Náplní bakalářské práce je strategická analýza restaurace Helmahof. Cílem je zhodnotit současnou situaci podniku a jeho okolí a pokusit se nastínit možnost dalšího rozvoje. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji metodám a pojmům, které jsou následně využity pro část praktickou. Jedná se o vymezení pojmu strategie, analýza okolí a vnitřního prostředí, následné syntézy a specifikům rodinných firem. Praktická část představuje aplikaci teorie dle dostupných informací a dat. Jedná se o aplikaci metody PEST, Porterův model, finanční analýzy a SWOT analýzy. Následně se věnuji vlastnímu doporučení do budoucna a v závěru bakalářské práce uvádím svá zjištění.
Strategická analýza společnosti Nutrend D.S., a.s.
Bouška, Ondřej ; Kubíček, Aleš (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti NUTREND D.S., a.s. zabývající se především výrobou stravy a výživových doplňků pro sportovce. V řešení bylo použito metod strategické a finanční analýzy, především pak PESTLE analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Teoretická část představuje metody, které jsou následně v praktické části aplikovány na řešení problému. Na základě zjištěných údajů jsou v závěru poskytnuta doporučení a postupy, které by podnik mohl využít v rámci vlastního strategického řízení.
Podnikový management vybraného ekonomického subjektu
Košecká, Petra
Tato diplomová práce se zabývá podnikovým managementem vybraného ekonomického subjektu a jeho analýzou, na jejímž základě jsou zformulovány doporučené kroky, které mohou být užitečné pro management podniku a rozvoj firmy. Teoretická část práce analyzuje současný stav řešené problematiky v literatuře, praktická část je zaměřena na zkoumaný podnik a výsledky práce. V rámci analýzy vnějšího prostředí jsou provedeny PEST a EFE analýzy, které odhalily nadprůměrnou závislost na vnějším prostředí. V rámci vnitřního prostředí se analýza soustřeďuje na předmět činnosti, organizační strukturu, vybranou oblast řízení lidských zdrojů, dále na ekonomické výsledky a finanční analýzu. Součástí analýzy je také SWOT analýza a strukturální analýza odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil. Tyto analýzy podporují spíše mírně ofenzivní přístup podniku.
Strategické řízení společnosti Zemědělské služby Dynín, a. s.
Ženčuch, Jan
Ženčuch, J. Strategické řízení společnosti Zemědělské služby Dynín a.s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce řeší návrh na strategická opatření pro společnost Zemědělské služby Dynín a.s. pomocí tradičních metod strategického managementu a metodiky strategie modrého oceánu je analyzováno vnější i vnitřní okolí organizace. Na základě výsledků analýz jsou formulována strategická doporučení v rámci obou přístupů. Po zhodnocení navrhovaných strategií je doporučena jejich kombinace.
Atraktivita odvětví pivovarnictví v ČR
Cupáková, Martina
Tato diplomová práce se zabývá analýzou odvětví průmyslových pivovarů v České republice. Hlavním cílem práce je zhodnocení atraktivity odvětví a formulace návrhů a doporučení pro podniky zvažující vstup do sledovaného odvětví a pro společnosti, které v odvětví pivovarnictví již působí. Doporučení pro potenciální vstupující vychází z vyhodnocení atraktivity pivovarského odvětví a návrhy pro stávající pivovary z hodnocení příležitostí a hrozeb zjištěných v průběhu analýzy makroprostředí, mikroprostředí a analýzy hybných změnotvorných sil. Klíčovou metodou využitou v práci pro analýzu vnějšího prostředí je Porterův model pěti konkurenčních sil. Další metodické přístupy zahrnují analýzu PEST, vymezení základních charakteristik odvětví, analýzu strategických skupin, určení změnotvorných sil a analýzu atraktivity odvětví. Uvedené přístupy jsou vymezeny v teoretické části práce a předmětem praktické části je jejich aplikace na pivovarské odvětví v ČR.
Odvětvové prostředí výroby nábytku v ČR
Špačková, Lucie
Tato disertační práce se zabývá odvětvím výroby nábytku v České republice. Hlavním cílem disertační práce je formulovat doporučení strategických alternativ a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniků na základě provedených analýz odvětví výroby nábytku. V teoretické části disertační práce jsou na základě odborné literatury vymezeny metody, které je možné použít k analýze odvětví. V praktické části jsou vybrané metody analýzy aplikovány na odvětví výroby nábytku v České republice, je provedeno dotazníkové šetření zaměřené především na velké a střední podniky a formulována doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti podniků působících v odvětví. Mezi tato doporučení patří mimo jiné zlepšení marketingu a prohloubení spolupráce s vědeckými institucemi.
Použití vybraných analýz vnějšího prostředí ve zvoleném podniku
ŽOFKOVÁ, Julie
Cílem bakalářské práce je použití vybraných analýz vnějšího prostředí ve zvoleném podniku. Na základě výsledků stanovit příslušná opatření vedoucí ke zlepšení činnosti podniku.
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna
Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
PEŠTOVÁ, Lucie
Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 243 záznamů.   začátekpředchozí213 - 222dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.