Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití veřejné hromadné dopravy pro marketingové účely
Hájek, Eduard ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se věnuje jednak teorii tvorby podnikatelského plánu, jeho struktuře a obsahu a dále pak na konkrétním případě zjišťuje reálnost a ziskovost podnikatelského plánu, který se zaměřuje na jednu z možností, jak efektivně využít veřejnou hromadnou dopravu pro účely marketingu. Myšlenka tohoto podnikatelského plánu vychází z toho, že dosavadní, běžná reklamní média ve veřejné hromadné dopravě jsou již za vrcholem svých možností a již ani nejsou pro ty, jejichž chování mají ovlivnit, dostatečně zajímavé. Proto si autor této práce dal za cíl vypracovat podnikatelský plán, který by tohoto nedostatku využil. Výsledkem práce je možnost založení společnosti MetroVision, která je v této diplomové práci detailně popsána a to včetně jejího finančního plánu po dobu prvních pěti let od jejího vzniku.
Analýza integrovaných dopravních systémů velkých měst
Šimůnková, Martina ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Vychodil, Petr (oponent)
V diplomové práci se zabývám integrovanými dopravními systémy velkých měst. V první části mapuji problematiku integrovaných dopravních systémů obecně. Poté uvádím několik příkladů ze zahraničí a podrobněji se věnuji pražské integrované dopravě. V praktické části práce provádím srovnání pražského a mnichovského integrovaného dopravního systému v oblastech územního rozsahu dopravní sítě, tarifu a jízdného, délek tratí a linek a dopravních výkonů. Pomocí SWOT analýzy hodnotím silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti pro pražskou integrovanou dopravu. Výsledkem mé práce jsou doporučení a návrhy možností dalšího rozvoje Pražského integrovaného dopravního systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.