Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mobilní aplikace pro systém monitorující optická vlákna
Vaverka, Jan ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Dejdar, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je vývoj multiplatformní mobilní aplikace ve frameworku Flutter pro platformy iOS a Adnroid. Aplikace bude vzdáleně komunikovat s~analyzátorem optických vláken skrz server. V úvodu práce je popsána problematika optických vláken a možnosti zabezpečení. V další části jsou popsány možnosti komunikace mezi aplikací a serverem, rovněž je zde popsán framework Flutter. V praktické častí je navrhnuta komunikace mezi aplikací a serverem. Velká část diplomové práce se věnuje návrhu a vývoji multiplatformní aplikace. Poslední část se věnuje testování komunikace mezi aplikací a serverem.
Úprava mapového modulu pre aplikáciu Moje MENDELU
Prchlík, Erik
Práce se zaměřuje na modifikaci zastaralého řešení mapového modulu v aplikaci Moje MENDELU, který usnadňuje život studentům a zaměstnancům univerzity. Výsledkem je modernizovaný modul, který zpracovává zobrazení užitečných informací na mapě a poskytuje další podrobná data. Inovace byla dosažena změnami ve zdrojích dat, použitím novějších a efektivnějších knihoven, dalšími moderními technologiemi a v neposlední řadě i vylepšením logiky různých procesů. Každá z těchto modifikací přispěla k úspěšnému vytvoření efektivnějšího a opakovaně použitelného mapového modulu.
Mobilní aplikace pro pomoc imigrantům
Janovec, Jan
Tato práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace Smart Migration pro platformu iOS. Aplikace je primárně určena pro cizince přicházející do České republiky za prací. Smyslem projektu je umožnit lidem snadno se zorientovat v~legislativě, kterou musí dodržet, ale i v běžných životních situacích jako je hledání školy či školky. Teoretická část práce tvoří průzkum současných trendů a technologií pro tvorbu aplikací pro platformu iOS a popisuje také podobné aplikace dostupné na trhu. Navržená aplikace je založena na jazyce Swift a frameworku SwiftUI.
Mobilní aplikace pro správu servisních požadavků chytrých měst
Formánková, Klára ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je ve spolupráci s firmou Logimic vytvořit mobilní aplikaci pro správu servisních požadavků v chytrých městech. Servisní požadavky reprezentují činnosti, které je ve městě třeba provést, přičemž za jejich správu jsou zodpovědní manažeři, kteří požadavky vytváří a řídí, a techničtí pracovníci, kteří požadované činnosti provádí. Záměrem této práce je zanalyzovat současný stav podpory pro správu servisních požadavků na platformě pro chytrá města a navrhnout a implementovat řešení pro efektivní správu servisních požadavků ve formě mobilní aplikace pro platformy Android i iOS. Výsledkem práce je multiplatformní aplikace vytvořená pomocí nástrojů Ionic a Capacitor, která je současně integrována jako modul platformy pro chytrá města. Pro efektivnější práci se servisními požadavky bylo umožněno např. jejich řazení do grafové struktury, slučování duplicitních požadavků a v mobilní aplikaci byly zavedeny některé typické mobilní prvky. Důležitým přínosem této práce je ověření toho, že pomocí nástrojů Ionic a Capacitor lze webovou aplikaci snadno transformovat do multiplatformní.
Vytvoření 3D modelu člověka pro výuku znakového jazyka
Lička, Tomáš ; Appel, Martin (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na výuku českého znakového jazyka. Jednotlivé znaky budou předváděny 3D modelem člověka. Předlohou pro jeho pohyb budou videa, kde tlumočnice předvádí znaky. Analýzou těchto videí bude docíleno toho, že model bude předvádět stejné pohyby jako tlumočnice na videu. Výsledná mobilní aplikace bude kompatibilní s mobilními zařízeními používající operační systém Android.
Smart Task Planner
Zimola, Jan ; Tesařová, Alena (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This thesis aims to create a new planning application that combines various time management techniques. From in-depth research on time management combined with a survey of potential users, diverse techniques emerged that the application needs to provide to satisfy various users' needs. Current applications were insufficient for this purpose. The new implementation mainly combines a todo list and a calendar but also adds support for habits or the Pomodoro technique. On top of it, the user can assign values to projects, labels, or tasks such as priority, deadline, or estimate. These attributes are later used in a machine learning model to score elements, enabling the app to suggest the most relevant tasks to the user. The app was built using the multiplatform framework Flutter and released to App Store and Google Play. Own synchronization mechanism for the app's data is utilized between an Isar database and an Appwrite server. The user-defined events can also be reflected in the user-selected synchronization local calendar.
Automatic Attendance of Students at BUT
Urbánek, Frederik ; Hynek, Jiří (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
The time-consuming issue of manually entering attendance is often overlooked, but very important. Student attendance records must be entered manually, either in the application or on paper, which represents a direct proportion of difficulty to the number of students present in the lesson. This problem can be solved using modern technologies that can be implemented in a mobile application. After extensive research, Bluetooth Low Energy and QR codes were found to be the most suitable technologies for this implementation. Thanks to the exchange of information with nearby devices using these technologies, we are able to secure the records of the students present with a mobile device. Part of this bachelor's thesis is also a functional prototype of automated attendance implemented in the My BUT mobile application.
Application for Car Logo Recognition
Uchytil, Tomáš ; Götthans, Jakub (oponent) ; Kadlec, Petr (vedoucí práce)
The thesis deals with finding a suitable neural network for recognizing a brand of a car by its logo and programming and training this network. This is then implemented into a mobile application that recognizes the logo on a newly taken photo or on an image selected from the mobile phone's storage.
Využití bezheslové autentizace k identifikaci studenta ve výuce
Kamenská, Veronika ; Kurečka, Radomír (oponent) ; Travěnec, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá bezheslovou autentizací studenta Masarykovy univerzity v rámci Simulačního centra Lékařské fakulty. V úvodu jsou vysvětleny pojmy autentizace, bezheslové autentizace, multifaktorové autentizace. Následně jsou tyto metody porovnány s ohledem na bezpečnost a byl vybrán nejoptimálnější způsob vhodný pro implementaci do výuky. V prostředí Flutter byla vytvořena mobilní aplikace, kterou studenti budou k autentizaci využívat. Zároveň byl navržen algoritmus pro otestování aplikace v praxi. Bylo provedeno pilotní testování zaměřené na reálné nasazení aplikace do výuky Simulačního centra Masarykovy univerzity. Výstupy z tohoto testování následně byly statisticky zhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.