Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jednoduchý letecký simulátor na Windows Phone 7
Hacaj, Marián ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje programování 3D aplikací, zejména her, na platformě Windows Phone 7 a lehce jej porovnává s přístupem platformy Silverlight. V práci je podrobně popsán framework XNA a dále problematika programování leteckých simulátorů. V druhé části práce je kompletně popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru pro platformu Windows Phone 7, která je založená na frameworku XNA. Celá hra pozůstává z implementace terénu, oblohy, letadla, krajiny ale také fyziky a principu hry.
Tvorba mapové aplikace pro sledování polohy v Cloudu - klientská část Windows Phone 7
Čurda, Vít ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Skoupý, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem aplikace na platformě Windows Phone 7. Aplikace se zaměřuje na cílové skupiny vozíčkářů a cyklistů. Těm nabízí možnost navigace po městě a obtížným terénem. Aplikace je rozdělena na dvě části -- klientskou část a serverovou část. Vývoj serverové části je analyzován v diplomové práci Tvorba mapové aplikace pro sledování polohy v Cloud -- serverová část Windows Azure, která je zpracovávána Bc. Vojtěchem Růžičkou. Hlavním cílem práce je nabídnout nová řešení při vývoji na platformě Windows Phone 7, zejména zaměřená na komunikaci mezi klientem a serverem. Druhým cílem je nabídnout veřejnosti bezplatnou aplikaci, která pomůže cyklistům a vozíčkářům při navigaci ve městě. Prvního záměru bude dosaženo samotným řešením problémů během vývoje a jejich následným zobecněním a udělením doporučení. Druhý cíl bude splněn zveřejněním samotné aplikace.
Windows Phone 7 aplikace s backendem na Windows Azure
Kolín, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Řehořík, Filip (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh a vývoj v cloudu hostované služby, která umožní vývojářům her pro platformu Windows Phone 7 rozšířit jejich produkty o sociální a kompetitivní aspekt, a to za použití Platform as a Service řešení Windows Azure pro účely hostování backendu této služby. První část práce se věnuje analýze na trhu dostupných systémů poskytujících pro cílovou platformu podobné služby. Na základě této analýzy jsou ve druhé části specifikovány funkční i obecné požadavky na navrhovanou a implementovanou aplikaci, které jsou podkladem pro vypracovanou analýzu případů užití. Třetí část je věnována popisu nejdůležitějších vlastností, API a specifik systému Windows Phone 7 jako softwarové platformy. Čtvrtá část se věnuje Windows Azure jako cloudové platformě, a to jak po stránce nejdůležitějších služeb, jejich vlastností a API pro jejich využití, tak po stránce obchodních a cenových podmínek. Pátá část se zabývá architekturou a nejdůležitějšími implementačními detaily samotné aplikace. Závěrečná část obsahuje uživatelskou příručku a to jak pro koncového uživatele grafické aplikace, tak pro vývojáře se zájmem použít knihovnu s API při vývoji své hry. Výstupem této práce je navržená a naimplementovaná aplikace s architekturou klient-server připravená k nasazení backendu do prostředí Windows Azure a frontendu na Windows Phone 7 zařízeních. Klientská část této aplikace se skládá z knihovny určené vývojářům her, která pro ně zapouzdřuje API pro přístup k internetovému backendu a grafického frontendu určeného koncovým uživatelům. Serverová část, která obsahuje většinu logiky, má REST rozhraní. Architektura aplikace umožňuje budoucí rozšíření po stránce funkcionality i klientských platforem.
Porovnání platforem chytrých telefonů
Šárová, Irena ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tématem této bakalářské práce je srovnání operačních systému pro chytré telefony, Symbian OS, Android, Windows phone 7 a iOS. Cílem práce je jednak pokusit se čtenáři představit jednotlivé systémy a také je mezi sebou porovnat. Porovnání probíhá ve dvou fázích, a to z uživatelského a vývojářského hlediska, za pomoci souboru předem definovaných kritérií. Přínos této práce vidím v tom, že si čtenář bude moci udělat vlastní názor na jednotlivé platformy podle jejich hlavních charakteristik a bude schopen říci jejich klady a zápory.
Tvorba mapové aplikace pro sledování polohy v Cloud - serverová část Windows Azure
Růžička, Vojtěch ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Skoupý, Radek (oponent)
Hlavním cílem práce je představit platformu Windows Azure a její možnosti a limity, a to především co se týče spolupráce s mobilními klienty na platformě Windows Phone 7. To je demonstrováno na vývoji aplikace pro trasování a navigaci obtížným terénem určené pro vozíčkáře a cyklisty. Poznatky nabyté návrhem a implementací této aplikace jsou zobecněny, aby mohly posloužit dalším vývojářům na platformě Windows Azure. Samotná aplikace je vyvíjena s ohledem na užitečnost pro definované cílové skupiny. Tato diplomová práce je zaměřena na serverovou část na platformě Windows Azure. Klientská část aplikace na platformě Windows Phone 7 není její součástí a je zpracována Bc. Vítem Čurdou v jeho diplomové práci s názvem Tvorba mapové aplikace pro sledování polohy v Cloudu - klientská část Windows Phone 7.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.