Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 125 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro podporu neformální specifikace pro mobilní zařízení
Rzyman, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem efektivního řešení podpory oblasti neformální specifikace formou aplikace pro mobilní zařízení s dotykovým displejem, Apple iPad. Návrh doprovází studie několika oblastí a to zejména neformální specifikace, jako součásti softwarového inženýrství, také studie tvorby uživatelských rozhraní a možnosti jejich implementace a následného testování uživatelské způsobilosti. Práce definuje funkční požadavky vyvíjeného nástroje, doprovázené návrhem a implementací celkem tří odlišných konceptů grafického uživatelského rozhraní. Důležitou součástí je vyhodnocení uživatelských testů, kterým byla aplikace podrobena. Dosažené výsledky slouží především k definici dalšího vývoje nástroje.
Webová aplikace pro mapování longboardových tras
Jedlička, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci s databází longboardových tras, která umožní uživatelům nalézt nejbližší místa vhodná k provozování tohoto sportu, či přidat na mapu vlastní trasu s popisem. Pro zobrazení mapy a jednotlivých tras je využit framework Google Maps API.
Zvyšování kvality autoškol pomocí sdílení uživatelských zkušeností
Hrivnák, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se analyzuje User Experience z pohledu návrhu a vývoje nové webové služby. Vysvětluje základní pojmy UX a popisuje správné použití jednotlivých metod. Dále se práce zabývá také možností využití gamifikace k řešení možných problémů při návrhu nové služby. Práce obsahuje také analýzu aktuálního stavu trhu autoškol v České republice a definuje jeho hlavní problémy. Jako jednu z možností jejich řešení práce dále obsahuje návrh a implementaci nové webové služby pro sdílení zkušeností uživatelů s jednotlivými autoškolami.
Revize elektronické karty diabetika na Klinice diabetologie IKEM
Fialová, Lenka ; Blaha, Milan (oponent) ; Provazník, Ivo (vedoucí práce)
Karta diabetika je elektronický medicínský záznam na Klinice diabetologie Institutu klinické a experimentální medicíny (IKEM). Jedná se o komplexní záznam o pacientovi, obsahující klinická a statistická data. Problémem karty diabetika je její obsáhlost a tedy i zdlouhavost vyplňování lékařskými pracovníky. Kvůli tomu klesá i její využitelnost. V práci je popsána tvorba programového modulu, který vede ke vzniku inovované karty diabetika vnořené do ambulantní zprávy a hlavně k novému uživatelskému rozhraní, pomocí něhož se zadávají do karty data. Dále jsou popsány další postupy mající za úkol podpořit implementaci do systému Zlatokop, nemocničního informačního systému v IKEM. Součástí je i zhodnocení přínosů této karty a přiblížení současného stavu tohoto projektu. Před popisem samotného řešení se práce věnuje ozřejmění základních oblastí týkajících se karty diabetika. Jedná se o obor elektronického zdravotnictví, speciálně potom v oblasti elektronického zdravotního záznamu, dále o oblast databází se zaměřením na Caché, databázi používanou v systému Zlatokop. Práce také podává základní informace o onemocnění diabetes mellitus a o základních principech uživatelského prožitku.
Zhodnocení vyvíjené aplikace a návrh změn na zlepšení
Svoboda, Jiří ; Mezera, Lukáš (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením vyvíjené aplikace a následným návrhem změn, které by měly přispět ke zlepšení aplikace. Práce obsahuje teoretická východiska potřebná pro základní orientaci v problematice, důkladnou analýzu stávajícího stavu aplikace a návrh řešení, který spočívá v rozhodnutí o nutnosti změny pro vybrané části aplikace a samotném návrhu konkrétních změn, včetně doporučení týkajících se testování dopadu těchto změn.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Mobile Application for Taking and Evaluating Photos during Sports Training
Čásar, Jozef ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is to design and create mobile application for sportsmen and trainners. Its essence is to take a photo of any exercise during training, the option to compare photos with referential photo of exercise and send it to the coach. Simultaneously, the application for the trainer allows the trainer to rate photo and send feedback to sportman. The application is implemented for Android using React Native and Firebase for storing data. The result is the application, which complements a number of existing mobile sports applications, using new functionality. The benefit of this work is its real use for acquiring the habits of proper exercise technique in amateur athletes or more demanding exercises in advanced athletes.
Webový nástroj pro sledování postupu na záležitostech
Lamacz, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou webové aplikace na řízení projektů. Vytvořená aplikace je, na rozdíl od konkurenčních produktů, orientovaná na proces vývoje projektu a zakládá si na vizuální reprezentací stavu jednotlivých úkolů. Jednou ze základních vlastností aplikace je její jednoduchost a uživatelská přívětivost, kterou cílí mimo jiné i na uživatele, kteří by rádi využívali projektového řízení, ale nejsou ochotni učit se ovládat i jinak sebeméně složitou aplikaci. Aplikace je vyvíjená ve frameworku Symfony.
Design and Development of Tools for Extended Use of the Are.na Platform
Burak, Vasil ; Fišerová, Barbora (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the already existing Are.na platform, which is a place for saving digital content, creating collections and connecting ideas. I use Are.na on a daily basis, both in my personal and collective life. Using it, I discovered several limits that restrict my workflow. I decided to name these limits and try to solve them with the help of the software solutions I designed and created. 
Chytré digitální zrcadlo pro individuální sporty
Opichal, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit praktické řešení pro individuální sportovce v podobě digitálního zrcadla, které se může stát alternativou k pozorování se v běžném zrcadle. Práce obsahuje a zdůrazňuje výhody digitálního zrcadla. Velká část práce se věnuje přenosu videa mezi různými zařízeními pro možnost spojení více obrazů na jednom displeji. Jádrem řešení je mobilní aplikace pro platformu Android, která funguje v různých režimech, jejichž volba závisí na způsobu použití aplikace. Aplikace byla průběžně testována se skupinou uživatelů, výsledkem bylo iterativní vylepšování funkcí aplikace a přidávání funkcí nových. Dále byla implementována webová varianta aplikace, což zvyšuje možnost využití digitálního zrcadla napříč různými platformami. Výsledky testování ukazují, že celé toto řešení je využitelné při praktickém nácviku sportovních prvků a aplikace má potenciál oslovit různá sportovní odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 125 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.