Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení prostředků vynaložených na sledování hodnocení (evaulaci) kvality vzdělávání středních škol kraje Vysočina v letech 2005 - 2011
Pech, Ondřej ; Říhová, Gabriela (vedoucí práce) ; Běláčková, Vendula (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na výběr nejlepšího evaluačního nástroje pro odbor školství kraje Vysočina, který usnadní hodnocení kvality a úrovně škol v tomto kraji. Práce se věnuje zejména vysvětlení základních pojmů souvisejících s procesem evaluace a dále pak pojmům spojeným s kvalitou a managementem kvality. Bakalářská práce identifikuje různé metody evaluace a podrobně popisuje proces autoevaluce. Následná analýza středního školství v kraji Vysočina vyhodnocuje a analýza současných evaluačních nástrojů vede k doporučení nejvhodnějšího evaluačního nástroje.
Analýza středního vzdělávání v hl. m. Praze s důrazem na požadavky trhu práce
Hypšmanová, Tereza ; Kouřilová, Jana (vedoucí práce) ; Říhová, Gabriela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá středním vzděláváním, konkrétně v hl. m. Praze. Hlavním cílem je zjistit, zda absolventi středních škol nacházejí uplatnění na trhu práce v Praze. Dokument je rozdělen do čtyř kapitol, první vysvětluje pojem vzdělávání, jeho strukturu a legislativní úpravu. Druhá kapitola se zabývá středním vzděláváním v České republice, třetí kapitola konkretizuje střední vzdělání v hl. m. Praze se zaměřením na absolventy středních škol. Čtvrtá kapitola charakterizuje trh práce v Praze a analyzuje naplnění trhu práce absolventů. Závěr se zabývá otázkami, které byly položeny v úvodu, a naplněním cílů bakalářské práce. Bakalářská práce je zpracována na základě dat z Českého statistického úřadu, Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, Ústavu pro informace ve vzdělávání, Národního ústav odborného vzdělávání, Ministerstva práce a sociálních věcí a krajských ročenek.
Financování středního školství v ČR - případová studie
Šafránek, Michal ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Kubík, Rudolf (oponent)
Bakalářská práce se zabývá způsobem financování středního školství v České republice. Práce je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na jednotlivé finanční zdroje středních škol a možnosti jejich použití. Důraz je kladen především na prostředky ze státního rozpočtu rozdělované Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Druhá část obsahuje srovnání ČR se zeměmi OECD pomocí vybraných indikátorů oblasti středního školství. Závěrečná třetí část se věnuje hospodaření Gymnázia Vrchlabí v letech 2007 -- 2010. Pozornost je věnována především meziročním rozdílům a jejich příčinám. Práce rovněž obsahuje možná doporučení, která vedou ke zlepšení finanční situace vybrané školy.
Jaroslav Maňák - profesor v oblacích
MLČÁK, Martin
Předkládaná diplomová práce se zabývá životem a veřejnou činností středoškolského profesora Jaroslava Maňáka. Svou aktivitou a pílí se zasloužil o vzkvétání spolkového života v Českých Budějovicích. Dále mu vděčíme za rozvoj sportovního letectví v jižních Čechách. Práce je, kromě úvodu a závěru, rozdělena do pěti hlavních kapitol. První kapitola stručně pojednává o celém životě Jaroslava Maňáka. Druhá kapitola popisuje stav středoškolského školství ve městě a pedagogické působení pana profesora. Následuje nejobsáhlejší kapitola věnovaná letectví. Člení se do šesti podkapitol a přibližuji zde oblast největšího zájmu Jaroslava Maňáka. Další kapitola si všímá meteorologických pozorování a rekapituluje stav pozorování ještě před Maňákovým působením. Poslední pátá kapitola pojednává o působnosti profesora Maňáka v méně významných spolcích ve městě. Každému spolku je věnována samostatná podkapitola. Po závěru, který rekapituluje životní osud a činnost osobnosti, následuje seznam použitých pramenů, literatury a prezentace příloh.
Financování středního školství v ČR - případová studie
Machová, Jana ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Kubík, Rudolf (oponent)
Bakalářská práce se zabývá středním školstvím. Cílem práce je zjištění, jakým způsobem je financováno střední školství v ČR. Dále je zkoumána samotná podoba středního školství a organizace školství v ČR. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zabývá školstvím obecně. Školství je zařazeno v rámci ekonomiky. A dále je definována organizace školství v ČR a jeho jednotlivé stupně. Druhá část je věnována již jen středním školám. Jsou zde uvedeny jednotlivé druhy škol a také průběh studia, od přijetí až po ukončení. Je zmíněn také systém nových státních maturit. Třetí část se zaměřuje na financování školství. Jsou definovány způsoby financování obecně. A více je přiblíženo financování středního školství. Jsou definovány druhy normativů a také uvedeny konkrétní hodnoty pro dané normativy. Závěr třetí části se věnuje školství ve Středočeském kraji. Čtvrtá, poslední část, se věnuje konkrétní škole. Škola je přiblížena jak z formální stránky, tak i z finančního hlediska, tj. z výkazů školy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.