Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dům krátké cesty
Šámalová, Daniela ; Glosová,, Dagmar (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce)
Zadané území se nachází v Brně v městské části Židenice. Je omezeno ze západu železniční tratí Brno-Židenice, na východě ulicí Koperníkova, ze severu Lazaretní a konečně na jihu rušnou ulicí Bubeničkova, nedaleko se nachází konečná stanice Stará osada. Rozloha tohoto území je přibližně 45 480 m2, což je 4,55 ha. Z urbanistického pohledu se jedná o intenzivní zástavbu v samostatném městském bloku, který musí počítat s ochranným pásmem železnice. Celý blok je protkán několika pěšími ulicemi, které zajišťují lepší prostupnost územím a také dostupnost obchodního parteru. Objekty navazují na okolní zástavbu a respektují hustotu zástavby. Intenzivní městská struktura je považována za "město krátkých vzdáleností". Odkud pochází název projektu - dům krátké cesty. Vysoké hustota zástavby kombinuje velké množství různých funkcí na relativně malé zastavěné ploše. Při zachování kvalitního životního prostředí mohou lidé v intenzivní městské struktuře najít pracovní příležitosti, aniž by potřebovali dopravu. Pro dosažení koncepce kompaktního města je použit prostorový urbanismus. Tvar pozemku přímo ovlivnil princip návrhu spolu s urbanistickým kontextem stávajících bloků. V ochranném pásmu vznikají vodní nádrže a veliký park, v němž je dětské hřiště a hřiště pro fitness aktivity pro dospělé. Průchozí obchodní parter je zaplněn mnoha rozmanitými funkcemi, na jeho pochozí střeše vzniká poloveřejný prostor se světlíky a volně vnesenou zelení. Na pochozím parteru jsou samostatné bloky pro bydlení a občanskou vybavenost. Na severním a jižním kraji území se nacházejí služby, naproti tomu v centru bloku jsou umístěny jesle s mateřskou školou. Z konstrukčního hlediska se jedná o železobetonový monolitický skelet založený na bílé vaně, který má 1 podzemní podlaží a 5 nadzemních podlaží.
Modernizace úseku Studenec-Vladislav
Šmíd, Jaroslav ; Bubníková, Dana (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Studenec – Vladislav pro návrhovou rychlost 120 km/h. Součástí je návrh odvodnění a konstrukce železničního svršku. Byla vypracována situace, podélný profil, vzorové příčné řezy a výkaz výměr.
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Slowik, Jiří ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce byl návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné celostátní železniční trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov v úseku km 99,4 – 102,7. Řešený úsek se nachází mezi železniční stanicí Kunčice nad Labem a železniční stanicí Hostinné. V rámci práce byla řešena obnova odvodnění tratě a také vypracování výkazu výměr. Součástí práce je i návrh technologií práce.
Zvýšení rychlosti v traťovém úseku Střelice - Moravský Krumlov
Dvořák, Jiří ; Šiške, Vladimír (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl prověřit možnosti zvýšení rychlosti pro traťový úsek Střelice – Moravský Krumlov. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje. Ojediněle je proveden posudek s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje. Navrhované změny nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. V obou případech je brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod. Návrh je zpracován za pomoci nákresného přehledu železničního svršku
Porovnání technologií rekonstrukce traťové koleje
Svrček, David ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh a porovnání technologických postupů pro rekonstrukci traťové koleje č. 1 mezistaničního úseku Hranice na Moravě město – Hustopeče nad Bečvou. Konkrétně rekonstrukcí železničního svršku a železničního spodku ve staničení od km 7,785 598 do km 15,016 545 (mimo úsek km 8,173 463 – km 8,700 000). Cílem diplomové práce je časové a ekonomické optimalizování pracovního harmonogramu variováním pracovních postupů, technologií a mechanizace.
Optimalizace tratě Mikulovice st. hr. - Hanušovice v úseku km 20,6 až 23,3
Válek, Jiří ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě Mikulovice st. hr. - Hanušovice v úseku od km 20,6 do km 23,3, který se nachází mezi stanicemi Ostružná - Horní Lipová. Cílem této práce je úprava geometrických parametrů koleje, rekonstrukce železničního svršku a spodku, obnova odvodnění a vypracování výkazu výměr.
Rekonstrukce železniční tratě Bludov - Hanušovice mezi km 52,800 a km 55,950 včetně návrhu technologie prací
Mikulášková, Lucie ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout geometrické parametry koleje a rekonstrukci železničního svršku jednokolejné trati Bludov – Hanušovice v km 52,8 – 55,95. Úsek začíná za zastávkou Bludov lázně a končí napojením výhybky č. O4 nákladiště Olšany. V rámci rekonstrukce jsou vyřešeny také železniční přejezdy a nástupiště zastávky Bohutín. Součástí je také návrh odvodnění tratě a technologie prací. Dále se práce zabývá návrhem zvýšení rychlosti. Všechny úpravy jsou provedeny podle platných právních předpisů.
Optimalizace traťového úseku Třebíč - Krahulov v km 50,3-53,0
Ludvík, Matěj ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku na traťovém úseku Třebíč - Krahulov v km 50,3 - 53,0. Při rekonstrukci je nezbytné řešit železniční přejezdy podle platných předpisů a obnovu odvodnění tratě. Cílem práce je také rekonstrukce zastávky Třebíč - Borovina. Součástí práce je i provedení technologie práce.
Návrh udržitelné městské struktury - na bázi středověkého města - pro 21.století.
Kunderová, Markéta ; Erben, Adam (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh udržitelné městské struktury 21. století na bázi středověkého města v Náměšti nad Oslavou na Vysočině. Jedná se o poměrně rozsáhlou lokalitu vymezenou územním plánem pro budoucí rozvoj města. Území je specifické tím, že se nachází celé v severním svahu a přímo sousedí s železniční tratí, což představuje fyzickou i hlukovou bariéru pro potenciální výstavbu. Cílem práce je navrhnout takové řešení, které využije dispozice místa, nabídne moderní a ekonomický způsob bydlení a vytvoří patřičné veřejné prostory na bázi středověkých měst. Záměrem je propojit novou lokalitu se stávající strukturou města a zabránit tak vzniku městské periferie.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 118,9-121,6 včetně technologie prací
Maixner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Stará Paka – Trutnov v km 118,9-121,6. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce je potřeba navrhnout obnovu odvodnění tratě a technologii práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.