Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hodnocení bonity klienta
Jeřábek, Michal ; Radová, Jarmila (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou problematiky týkající se bonity klienta, tzn. hodnocení schopnosti klienta dostát řádně a včas svým závazkům vůči bankám a ostatním finančním institucím. Jádrem práce je teoretické zpracování metod a informací sloužících k určení bonity klienta a následně popis metod a informací, které využívají v současnosti české banky. Teoretická část práce se v úvodní kapitole zaměřuje na uvedení daného tématu do širších souvislostí z pohledu finančních rizik a úvěrového procesu. V dalších kapitolách jsou postupně popsány postupy analýzy bonity fyzických osob a analýzy bonity právnických osob. V praktické části se práce zaměřuje na analýzu bonity klienta z pohledu jednotlivých bank.
Rozvoj hypotečního úvěrování v České republice
Cyprysová, Veronika ; Witzany, Jiří (vedoucí práce) ; Witzany, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem hypotečního úvěrování na území České republiky. Na začátku práce jsou popsány hypoteční úvěry obecně -- jejich charakteristika, vlastnosti, historie, zajištění a dále samotný proces schvalování hypotečního úvěru od žádosti o úvěr až po splacení hypotéky. Definuje základní pojmy hypotečních zástavních listů a řízení úvěrového rizika. Praktická část práce obsahuje analýzu počtu nově poskytnutých hypotečních úvěrů od počátku 90. let 20. století až po současnost a zobrazuje jejich závislost na vývoji úrokových sazeb z hypoték.
Spotřebitelské úvěry na českém trhu a zadlužování domácností
Šedivý, Ctibor ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá neúčelovými, nekaretními, nezajištěnými hotovostními spotřebitelskými úvěry a zadlužováním českých domácností. Definuje základní pojmy týkající se těchto úvěrů, vymezuje působnost příslušných zákonů, ilustruje vývoj zadlužování a poskytuje možná východiska pro předlužené domácnosti. Snaží se porovnat vybrané produkty spotřebitelských úvěrů u bankovních a nebankovních poskytovatelů. Osvětluje čtenáři ekonomickou teorii a jejím cílem je dopomoci k lepší orientaci klientů, která může být pro zkušeného čtenáře samozřejmostí, ovšem z praxe víme, že finanční gramotnost v České republice není uspokojivá.
Model pro ohodnocení bonity klienta v pojišťovně
Píška, Vladimír ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Slánský, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení bonity klienta v české komerční pojišťovně. Skládá se ze dvou hlavních logických celků ? přípravy teoretického modelu bonity klienta a jeho praktického ověření na reálných datech jedné české pojišťovny. Příprava modelu bonity klienta se přidržuje postupu popsaného v metodice CRISP-DM. Postupně jsou prozkoumány současné způsoby sledování bonity klientů v českém bankovním i nebankovním sektoru a je rozebrán způsob určování bonity klienta v amerických pojišťovnách. Následuje samotné sestavování modelu bonity klienta v pojišťovně. Nejdříve jsou nalezeny oblasti ke sledování a z těchto oblastí jsou vybrány vhodné ukazatele bonity klienta. Přípravu modelu uzavírá nastavení vah u jednotlivých ukazatelů a popis sledovaných kategorií bonity klienta. Druhý logický celek se zabývá aplikací připraveného modelu bonity klienta v praxi. Popsána je fyzická architektura řešení, příprava datové základny, použitá skóringová aplikace a převedení modelu bonity klienta do této aplikace. Dalšími popsanými kroky jsou testování modelu na vzorku dat a na kompletním portfoliu klientů spolupracující pojišťovny. Výsledky jsou analyzovány a zobrazeny v grafech. Poté jsou obdržené výsledky porovnávány s očekávanými výsledky. Diplomová práce končí diskuzí k využití bonity klienta v reálných procesech pojišťovny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.