Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti vazby softswitche Asterisk na pobočkové ústředny 4. generace
Halamík, Zdeněk ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o možnostech vazby softswitche Asterisk na pobočkové ústředny 4. generace. Jedná se o vytvoření sítě nové generace, tzv. NGN, v rámci konvergence stávajících telekomunikačních sítí na počítačové IP sítě. Diplomová práce je rozčleněna do několika částí. V úvodu je popsán generační vývoj pobočkových ústředen, princip digitalizace hlasu, kodeky a signalizace používané v TDM i VoIP sítích. Hlavním předmětem této práce je konfigurace softwarové ústředny Asterisk pro připojení k PBX Alcatel 4400 a k veřejné telefonní síti PSTN. Dalším cílem této práce byla konfigurace ústředny Alcatel a diagnostika a popis CCS a CAS signalizace na E1 rozhraní. V závěru diplomové práce jsou shrnuty výhody NGN sítí a jejich využití do budoucna.
Správa a konfigurace VoIP ústředny Asterisk
Binder, Tomáš ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá VoIPovu softwarovou ústřednou Asterisk. Jsou zde popsány její možnosti a způsoby její konfigurace. Zvláštní pozornost je věnována porotokolu SIP, který popsán v jedné z kapitol. V rámci diplomové práce byl vytvořen číslovací plán, který demonstruje jakým způsobem se číslovací plány vytváří. Jsou v něm demonstrovány následující služby: hlasová schránka, konference, interaktivní hlasový automat a fronta hovoru. V diplmové práci jsou popsány konfigurační soubory, pomocí kterých se ústředna konfiguruje. Závěrem práce jsou uvedeny tři laboratorní úlohy pro potřeby předmětu Multimediální služby. Úlohy by měli seznámit studenty s vytvářením SIPových účtů na ústředně, jejich vzájemným spojováním, definicí interaktivního hlasového automatu a vytvořením call centra.
VoIP telefonní ústředna ve střední firmě
Hanousek, Lukáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Beneš, Jiří (oponent)
Hlavním tématem této práce je aplikace Asterisk, jakožto jedno z možných řešení VoIP telefonní ústředny pro firmy. Výhodou tohoto řešení je jeho přizpůsobitelnost konkrétním požadavkům firem a velké možnosti při konfiguraci. Úvodní krátká kapitola o základních pojmech z oblasti VoIP technologie, má za cíl shrnout pojmy jako jsou kodeky, protokoly a používaná koncová zařízení, jež jsou charakteristická pro tuto oblast. Další kapitola prezentuje detailnější seznámení s aplikací Asterisk a jsou v ní blíže popsány její vlastnosti, instalace a konfigurace. Asterisk se vyznačuje rozsáhlou podporou služeb a možných funkcí, proto neopomenu jejich četný výčet s návazností na praktické zkušenosti v následující kapitole. V poslední části práce budou použity tyto praktické ukázky na modelovém případu středního podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.