Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Meister, Vladimír ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Pasek, Petr (oponent)
Analýza firmy z oblasti automatizace za pomocí interní a externí analýzy, integrovaného modelu managementu. Popis konkurenčního prostředí, velikosti trhu a stávajících marketingových aktivit. Nastínění trendů a vývoje v daném průmyslovém sektoru. Výsledkem práce je optimalizace finančních záležitostí, rozbor interního stavu firmy a možnosti změny, návrh strategie firmy pro další období.
Strategická analýza v podniku Autoseating, s.r.o.
Bartoš, Jan ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Fara, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na interní a externí strategickou analýzu podniku Autoseating, s.r.o. V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy o strategii, vizi a misi. Dále se autor zaměřil na analýzu Pest a Porterův model 5 sil, interní zdroje z teoretického hlediska pokryl analýzou zdrojů podniku a finanční analýzou. Závěrem teoretické části byla vysvětlena SWOT analýza a teoretický výběr generických strategií dle Portera. V praktické části byly veškeré zmíněné analýzy provedeny. Pest analýza spíše konstatovala jednotlivé aspekty. V Porterově modelu 5 sil byly zjištěny rizikové síly v podobě dodavatele velkoobchodu sedaček a v roli odběratele ve výrobní sekci firmy Autoseating, pro prodejnu Honzík bylo zjištěno značné ohrožení ze strany e-shopů. Hlavní přínos z interní analýzy měl finanční rozbor podniku, který poukazuje na potenciál lepšího využití kapitálu a současně doporučuje nalézt způsob vyšší obrátky zásob. Swot analýza pro každou sekci firmy Autoseating odhalila stejné silné a slabé stránky, včetně hrozeb, které byly naznačeny již v případě PEST analýzy. Firma se zaměřuje na kvalitní sortiment, proto autor navrhl aplikovat porterovu generickou strategii diferenciace. Společně s výběrem je navrženo i několik návrhů na zlepšení stávajícího systému.
Strategická analýza podniku
Spudilová, Hana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Hrůzová, Daniela (oponent)
Cíl diplomové práce je zaměřen na strategickou analýzu zemědělského družstva Dušejov. První část práce popisuje teoreticko-metodologické postupy, druhá část se věnuje aplikaci zvolených analýz na vybraný podnik. Syntézou je souhrnná SWOT analýza, určující vhodnou strategii pro podnik.
Strategická analýza podniku
Nohejlová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kreuzerová, Kateřina (oponent)
Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Maspex Czech s.r.o., provést externí a interní analýzu, nastínit strategii a uvést doporučení pro budoucí vývoj.
Návrh strategie pro společnost Cestné stavby, s. r. o. Žilina
Jandzík, Tomáš ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tisoň, Tomáš (oponent)
Při zpracování své bakalářské práce jsem se zaměřil na SWOT analýzu a následný návrh strategie společnosti. Mým cílem je analyzovat současnou situaci firmy a nalézt takové řešení, které by pomohlo progresu firmy. Tuto analýzu použiji jako podklad pro návrh vhodné strategie, která by měla za cíl zamyslet se nad jednotlivými hrozbami a slabinami podniku a naopak, podtrhnout silné stránky a rozebrat jednotlivé příležitosti, které pro firmu skrývá trh. Cílem je jednoznačně rozvoj společnosti a její posun dopředu. Síla konkurence, její vynikající vybavení a dispozice nejmodernějších technologií je pro naši firmu varovným signálem. Podnik má nedostatečnou úroveň výpočetní techniky, což by mohlo vést ke zpomalení celkové výroby produktů. Další problematickou oblastí je reklama a propagace, dnes už neodmyslitelná součást podnikání.
Návrh strategie vstupu českého malého a středního podniku na rakouský trh
Zárybnická, Lucie ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Analýza postavení českého malého a středního podniku na českém trhu. Analýza konkurence v České republice a Rakousku. Zhodnocení stávacících možností podniku. Návrh strategie pro podnik Prádelna a čistírna Jihlava s.r.o., jak vstoupit na rakouský trh.
Návrh strategie podniku Alantic Studio
Dočkalová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Daněk, Pavel (oponent)
Autorka za pomocí marketingového výzkumu a strategické analýzy, tj. hodnocení vnějších a vnitřních faktorů podniku, navrhuje strategická opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.