Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odvodnění stavební jámy - numerická analýza
Krejzar, Vojtěch ; Boštík, Jiří (oponent) ; Miča, Lumír (vedoucí práce)
Předmětem práce je numerická analýza odvodnění stavební jámy. Úvodem jsou zmíněny příklady z praxe a shrnuty potřebné teoretické podklady. Jednotlivé dílčí problémy jsou modelovány jako 2D a 3D úlohy na zvoleném příkladu stavební jámy. Jsou srovnávány s analytickým řešením a teoretickými poznatky o daném problému. Studie se zaměřují na stanovení přítokového množství, tvar depresní křivky, určení velikosti numerického modelu a vliv hustoty sítě konečných prvků. Analyzovány jsou případy stacionárního proudění s volnou hladinou, povrchově odvodněná hydraulicky dokonalá stavební jáma, dokonalá a nedokonalá studna, soustava studní a pažená stavební jáma. V práci je navržen způsob modelování studny v MKP. Hlavním výstupem pak je 3D analýza odvodnění pažené stavební jámy pomocí soustavy nedokonalých studní.
Analýza násypového tělesa na podloží zlepšeném prefabrikovanými vertikálními drény
Kováč, Vladimír ; Miča, Lumír (oponent) ; Chalmovský, Juraj (vedoucí práce)
Práce se zabývá zpětnou analýzou instrumentovaného násypového tělesa na podloží zlepšeném prefabrikovanými vertikálními drény. První část práce je věnována teorii výpočtu konsolidace. Dále se autor věnoval parametrické studii analytického výpočtu prefabrikovaných drénů a porovnání analytického a numerického výpočtu. Poslední a zároveň největší část práce tvoří zpětná analýza samotného násypového tělesa, jež bylo vybudováno jako součást úpravy podloží nedaleko Suezského průplavu v Egyptě firmou Keller GmbH.
Třetí kolej v úseku Blansko - Rájec-Jestřebí
Šíp, Radek ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce „Třetí kolej v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí“ je návrh třetí koleje v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí s cílem dosáhnout co nejvyšší traťové rychlosti s maximálním využitím stávajícího tělesa dráhy a pozemků s právem hospodaření SŽDC, s.o. Dále je nutno prověřit rekonstrukci či přestavbu všech inženýrských a stavebních objektů v úseku jako jsou mosty, propustky, úrovňové železniční přejezdy a nástupiště. Přidání třetí koleje si také vyžádá rozsáhlé konstrukční úpravy v žst. Blansko a žst. Rájec-Jestřebí. V rámci stavby bude prověřena také výstavba nové zastávky Spešov.
Studie rekonstrukce žst. Letovice
Dorko, Patrik ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Letovice pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Práce se dále zabývá úpravou železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění stanice. Součástí práce je také prověření možnosti vložení nove zastávky.
Rekonstrukce železniční stanice Uničov
Šafář, Zdeněk ; Vacek, Josef (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Uničov. Cílem bylo vytvořit řešení, které bude co nejlépe vyhovovat potřebám budoucího provozu a především potřebám cestujících. Záměrem bylo řešit vše v souladu se stávající legislativou, jednoduše a účelně. Všechny nové konstrukce byly navrženy tak, aby zajistily maximální možnou míru bezpečnosti. Velký důraz byl kladen na přístupnost stanice pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V nově navržených kolejích došlo oproti původnímu stavu ke zvýšení rychlosti, byla navržena nová nástupiště a vytvořen nový systém odvodnění.
Porovnání rekonstrukce žst. Březová nad Svitavou s výstavbou nové zastávky
Jelínková, Markéta ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je navrhnout úpravy žst. Březová nad Svitavou s ohledem na zavedení dálkového ovládání zabezpečovacího zařízení a prověřit možnost vybudování nové zastávky, která by byla situována blíže k centru města. Cílem práce je vzájemné porovnání vypracovaných variant. Práce obsahuje návrh nových nástupišť splňující podmínky bezpečného přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dále úpravu geometrických parametrů koleje, železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění stanice.
Analysis of Trench Insulated Gate Bipolar Transistors
Karlovský, Juraj ; Polčák, Josef (oponent) ; Bábor, Petr (vedoucí práce)
This thesis is focused on the selection and optimalization of suitable analytical methods for study of TIGBT (Trench Insulated Gate Bipolar Transistor) structures with a use of methods, that depict material composition of the studied sample. The theoretical part contain explana-tions of the analytical methods used for measurements and basic principle of operation of an TIGBT transistor. The practical part contain the methodic of measurements and the evaluation of the obtained data and design of optimal procedures in done experiments.
Rekonstrukce železniční stanice Nedvědice
Rous, Petr ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční stanice Nedvědice. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici je navrženo poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a přechodu. V rámci rekonstrukce bude navrženo nové odvodnění.
Rekonstrukce železniční stanice Jaroměř
Diblík, Milan ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem práce je rekonstrukce železniční stanice Jaroměř za účelem zvýšení rychlosti průjezdu vlaků, zlepšení bezpečnosti a komfortu cestujících při nastupování a vystupování a přístupu k vlakům. Rekonstrukce zahrnuje navržení nových konstrukcí. Nástupiště budou rekonstruována na výšku nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice a budou splňovat požadavek na bezbariérový přístup podchodem. Ve stanici bude navržen nový systém odvodnění. Rekonstrukce bude provedena dle platné legislativy.
Využitelnost výpalků z výroby ethanolu
Audy, Dan ; Večeř, Marek (oponent) ; Leštinský, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce řeší využitelnost výpalků z výroby ethanolu. Pro zpracování na materiál DDGS pak řeší i materiálovou a energetickou bilanci tohoto procesu. Tato materiálová a energetická bilance byla počítána pro 7070 kg výpalků za hodinu. Výsledné energetické požadavky procesu byly vztaženy na množství výpalků vyprodukovaných pro získání 1 m3 ethanolu. Výsledky této práce umožňují nahlédnout do problematiky zpracování lihovarských výpalků a díky přepočtu na 1 m3 ethanolu i možnost rychlého přepočtu přibližných energetických nároků pro provozy jiných kapacit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.