National Repository of Grey Literature 193 records found  beginprevious189 - 193  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Rusková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Říhová, Martina (referee)
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Budování značky vybrané firmy
Gregovská, Eva ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Bílková, Jana (referee)
Cílem této bakalářské práce je postihnout aktivity marketingové komunikace, spojené s budováním pozice značky Hilti v českém tržním prostředí. Na základě současného stavu těchto aktivit jsou zde navrženy a doporučeny některé alternativní cesty k dalšímu zlepšování a posilování všeobecného povědomí napříč odbornou veřejností.
Analýza postavení firmy TubEx na trhu
Šťastný, Ondřej ; Černá, Jitka (advisor) ; Vojík, Vladimír (referee)
Tato práce se zabývá jednou z metod analyzování postavení na trhu - SWOT analýzou. Tato analýza identifikuje hlavní podnikové přednosti (silné stránky), jeho největší slabiny (slabé stránky) a případné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Na jejich základě pak management činí strategická rozhodnutí. Tato práce se rovněž zabývá aplikací této metody na konkrétní podnik a na jejím základě navrhuje řešení problémů s cílem zlepšit či alespoň udržet současné postavení podniku.
The Segmentation of Clients of Commercial Banks in the Czech Republic And the Proposal of the Product Portfolio For the Selected Segment In Eyes of the Československá obchodní banka, a. s. Poštovní spořitelna
Mikoláš, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Svoboda, Libor (referee)
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti segmentace a jsou učiněny závěry včetně navržení produktového portfolia pro tento segment.
Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Říhová, Martina (referee)
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.

National Repository of Grey Literature : 193 records found   beginprevious189 - 193  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.