Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  začátekpředchozí186 - 195  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vznik a vývoj automobilu
LACINA, Jan
Bakalářská práce se zabývá tématikou vzniku a vývoje automobilu. V teoretické části jsou zpracována nejdůležitější historická fakta v časovém úseku od druhé poloviny 17. století až do přelomu 20. století. V uvedeném časovém intervalu jsou přehledně zaznamenány nejdůležitější pokusy o vytvoření vhodného dopravního prostředku a vznik prvních vozů v průmyslově prosperujících zemích. V praktické části práce, je proveden formou orientačního dotazníkového šetření průzkum znalostí studentů z historie automobilismu. Dále byl v dotazníkové části zjišťován zájem studentů o historii automobilů. Praktická část obsahuje také materiály, kterými lze doplnit výuku a mohou sloužit vyučujícím jako vodítko při výuce daného tématu. Cílem práce je v souladu se školním vzdělávacím programem doplnit a rozšířit systém vědomostí a poznatků, z nichž vychází odborné vzdělávání žáků v učebním oboru Automechanik a maturitním oboru Autotronik.
Elektronický řídící systém zážehového spalovacího motoru a jeho diagnostika
ČERVENKA, Petr
Tato práce shrnuje informace, ze kterých lze získat základní orientaci v problematice řídicích systémů zážehových spalovacích motorů osobních automobilů a jejich diagnostiky. Úvodní část textu tvoří vysvětlení principů činnosti jednotlivých částí řídících systémů spalovacích zážehových motorů. Následující část je věnována diagnostice, jak sériové, tak i paralelní, doplněné příklady praktických měření. Závěrečná část je věnována měřící technice.
Segmentace automobilového trhu ve vybrané firmě
BUREŠOVÁ, Hana
Hlavním cílem práce bylo provést segmentaci automobilového trhu. Pro svoji práci jsem si vybrala firmu Autocentrum Šmucler, s. r. o. Tato firma se zabývá jak prodejem nových automobilů, tak i prodejem ojetých vozů. Svoji práci jsem rozdělila na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části se zabývám marketingem obecně, vymezením pojmu trh, včetně zmínky o trhu automobilovém, následuje segmentace trhu, její proces, postupy, důvody, typy (segmentace spotřebních a průmyslových trhů), kritéria efektivní segmentace, tržní cílení a na závěr hledání pozice na trhu. V praktické části je už přímo prováděna segmentace automobilového trhu. Výzkum potřebný k segmentaci automobilového trhu jsem prováděla prostřednictvím dotazníkového šetření, díky kterému jsem získala informace potřebné pro charakteristiku jednotlivých segmentů.
Analýza bezpečnosti silničního provozu v systému "člověk - technika - prostředí".
KALVAS, Pavel
Práce pojednává o postavení každého z prvku v systému řidič {--} automobil - prostředí, jejich významu, vlivy, kterými na sebe vzájemně působí a ovlivňují se, působení legislativy a o jejich současném stavu. Dále obsahuje statistiky nehodovosti na pozemních komunikacích a možná nápravná opatření vedoucí ke snižování dopravních nehod do budoucna společně s vývojem bezpečnostních systémů a technologií.
Analýza postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR.
Vorobev, Vitaly ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je použití různých metod vícekriteriálního rozhodování v realitě, konkrétně zhodnocení postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR, jak si zde stojí v porovnání s ostatními konkurenčními producenty. Dalším cílem, bylo posloužit subjektům, kteří zamýšlí pořídit si auto. Úkolem bylo uspořádat auta v každé z 10 tríd podle výsledků jednotlivých metod. Zaměřil jsem se hlavně na auta značky Volkswagen. Ve své analýze používám metody WSA, TOPSIS a ELECTRE III. K výpočtům jsem využil MS Excel a program SANNA.
Srovnání postavení automobilového průmyslu v ČR a v SR
Kikinčuk, Tomáš ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce srovnává postavení českého a slovenského automobilového průmyslu. Nalezneme zde informace týkající se největších finálních výrobců osobních vozidel v ČR a v SR. Automobilový průmysl v obou dvou zemích je porovnáván pomocí SWOT analýzy, která vytyčuje silné stránky a varuje před potenciálními hrozbami. Pozornost je v této práci upřena také na výrobu motorových vozidel. Porovnávám zde i vliv subdodavatelů a finálních výrobců na zaměstnanost v ČR a v SR. Je zde zrekapitulovaný vývoj hospodářské krize v českém a slovenském automobilovém průmyslu a uvedeny opatření na ochranu automobilového průmyslu v obou zemích.
Segmentace automobilového trhu
Jihlavec, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá segmentačním výzkumem automobilového trhu.
Segmentace automobilového trhu
Frinta, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo odhalit segmenty spotřebitelů automobilového trhu v České republice. První část práce obsahuje teoretické informace o segmentaci trhu. Druhá část (praktická) obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dotazování, které jsem pro účely této práce provedl. Na závěr jsem identifikoval segmenty spotřebitelů a nastínil možnosti jejich marketingového oslovení.
Perspektivy zdanění provozu motorových vozidel v EU a dopady krize na automobilový průmysl
Maryško, Michal ; Láchová, Lenka (vedoucí práce) ; Láchová, Lenka (oponent)
Tato práce je věnována problematice zdanění provozu motorových vozidel, která je díky sílícímu vlivu dopravy na životní prostředí velmi aktuální. Doprava patří mezi 5 hlavních emitentů CO2 do ovzduší. Na celkových emisích se podílí skoro 16%, na silniční dopravu pak z toho samého celku připadá 7%. Proto Evropská Komise vymyslela a navrhla novou podobu zdanění provozu motorových vozidel. Tento návrh je založen na emisích CO2 a hmotnosti vozidel. Každá automobilka bude muset do roku 2012 dosáhnout svého specifického cíle. Emise by měli být sníženy na hranici 120 g/km. Dalším prostředkem v boji proti emisím škodlivin do ovzduší jsou emisní normy EURO, které stanovují závazné limity určitých druhů škodlivin pro nově vyráběná vozidla. Poté je věnována pozornost současné situaci v ČR. Funkci zdanění provozu motorových vozidel zde plní silniční daň doplněná o časové a výkonové zpoplatnění. V dnešní době ale světem třese hospodářská krize. Možná nejvíc je vidět právě na automobilkách, které musí vynaložit spoustu sil, aby se vůbec udržely na trhu. Závěrem se věnuji podporám, které musely být automobilovému průmyslu jako celku poskytnuty, aby přežil. Je důležité automobilový průmysl v této době podržet, jen v Evropě zaměstnává přes 12 milionů lidí a veřejné rozpočty plní celkově v průměru 360 biliony euro.
Uvedení nového modelu automobilu na trh
Biedermann, Petr ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První se věnuje teoretickým přístupům k tvorbě marketingové strategie se zaměřením na činnosti spojené s uvedením nového výrobku na trh. Tyto teoretické přístupy jsou rovněž srovnány s praxí ve společnosti Renault. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní příklad použití marketingové strategie -- uvedení modelu Renault Koleos na český trh. Závěrečná část práce hodnotí úspěšnost uvedení nového modelu a snaží se nalézt slabá místa ve strategii společnosti Renault a navrhnout jejich nápravu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   začátekpředchozí186 - 195  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.