Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí185 - 194dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The use of social networks potential in promotion products and services
Biath, Roman ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Kučera, Dušan (oponent)
Práce se zabývá problematikou sociálních médii, konkrétně sociálními sítěmi a využitím jejich potenciálu na českém trhu. Cílem práce je dokázat, že sociální sítě jsou ideální místo pro budování vztahu se zákazníkem, ale méně vhodné pro přímý prodej produktů. Hlavním přínosem práce je určení sociální sítě, která má pro budování vztahu největší potenciál a zhodnocení, zda by měl prodej produktů a služeb přímo z této sociální sítě význam. Teoretická část obsahuje všechny potřebné definice a poznatky, které jsou pro pochopení principu fungování sociálních sítí potřebné. V analytické části práce porovnává vybrané sociální sítě v České republice a pomocí kvantitativního výzkumu analyzuje vhodnost použití sociální sítě Facebook jako komunikačního nebo prodejního kanálu. Závěrečná doporučení obsahují návrhy možného zlepšení komunikace na sociálních sítích, aby bylo dosaženo vytyčených cílů.
Prodej a nákup podniku z hlediska účetního, daňového a právního
BINDER, Petr
Cílem mé bakalářské práce je komplexní zachycení této ekonomické operace. Zobrazení účetních operací, spojených s prodejem a nákupem podniku či jeho části dle ČÚS č. 011 - Operace s podnikem, včetně vazby na daňové a právní aspekty těchto operací a zobrazení dopadů do účetních výkazů u prodávajícího i kupujícího. Pro hodnocení dopadů do účetních výkazů byly použity vybrané metody finanční analázy.
Efektivita privátních značek ve vybrané firmě
Pres, Richard ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zkoumat efektivitu prodejnosti privátních značek ve Spotřebním družstvu Jednota Uherský Ostroh. Zjistit prodejnost těchto značek za období od roku 2007 do roku 2011. Prodej těchto značek porovnat v prodeji s ostatními výrobky nabízenými prodejnami vybraného spotřebního družstva. Úvod bakalářské práce se zabývá teoretickým vývojem značek, dále pak vznikem a rozvojem privátních značek pro spotřební družstva. Obsahem další části práce je porovnání ekonomických ukazatelů při prodeji zboží a srovnání s prodejem privátních značek. V závěrečné části se práce zabývá umístěním výrobků na prodejnách a zefektivněním jejich prodeje. Cílem této bakalářské práce je zjištění stavu prodeje a návrh dalších strategii při jejich prodeji.
Analýza vývoje aktivit společnosti Škoda Auto na trhu Velké Británie
Jílková, Šárka ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje aktivit největšího českého automobilového producenta, společnosti Škoda Auto, na trhu Velké Británie. Práce mapuje historický vývoj působení automobilky v této zemi, rozebírá zvolenou strategii společnosti a přináší analýzu slabých stránek a návrhy možných zlepšení, jež by měly vést k posílení pozice Škoda Auto na tomto trhu. První kapitola je věnována představení společnosti Škoda Auto, nastínění historického vývoje automobilky a přiblížení významu, který má tato společnost a potažmo celý automobilový průmysl pro Českou republiku. Kapitola také rozebírá prodejní situaci automobilky na světových trzích a růstovou strategii automobilky. Druhá kapitola se zaměřuje na britský trh. V první řadě zkoumá ekonomické pozadí země a následně samotný automobilový trh. Analyzován je jeho historický vývoj, aktuální situace a konkurence společnosti Škoda Auto, jež na tomto trhu působí. Třetí kapitola analyzuje do hloubky působení Škoda Auto na britském trhu. Zabývá se historickým vývojem působení automobilky na tomto trhu a detailně rozebírá současnou růstovou strategii, jež je implementována od roku 2011 do roku 2015. Kapitola analyzuje čtyři hlavní pilíře strategie, prodej, marketing, rozvoj dealerské sítě a poprodejní služby, a rozebírá plnění stanovených cílů v loňském roce. Na to navazuje předložení návrhů možných zlepšení a kroků, jež by mohla společnost podniknout pro upevnění svojí pozice na tomto trhu.
Nástroje podpory prodeje v obchodních vztazích
Presová, Radmila
Tato disertační práce se věnuje obchodním vztahům mezi podnikatelskými subjekty (B2B), především pekařskými podniky a obchodními řetězci při navazování a rozšiřování obchodní spolupráce. Vyzvedává význam potravinářských vertikál, hodnotové řetězce a distribuční cesty, po nichž se uskutečňuje pohyb potravinářského zboží. Marketingové nástroje podpory prodeje vycházejí z obecného pojetí podpory, jako jakékoliv formy, pomocí, kterou jeden subjekt poskytuje subjektu druhému na předem stanovený účel. Práce seznamuje s cenou, jako významným a intenzivním faktorem marketingového mixu. U pekařských výrobků zkoumá, jak spolu s extenzivním faktorem, množstvím prodaného zboží, ovlivňuje tvorbu hrubého zisku, rozhodujícího ekonomického, agregátního podnikového ukazatele. Definuje životní cyklus pekařských produktů, atraktivnost produktů i nasávací oblast. Podrobně charakterizuje propagaci, kterou blíže přibližuje na přístupu akciové společnosti Penam, jako dominantním pekařským podnikem v České republice. Ke splnění cíle byl použit parametrický, neparametrický a semi-parametrický přístup k definování křížových efektů. Přínosy pro teorii a praxi řešené problematiky jsou shrnuty v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí185 - 194dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.