National Repository of Grey Literature 1,810 records found  beginprevious1781 - 1790nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Využití metody Balanced Scorecard pro řízení v oblasti malého a středního podnikání
Ječná, Zuzana ; Arnoštová, Jana (advisor) ; Hušek, Jan (referee)
Metoda řízení Balances scorecard je způsobem, jak může společnost převést účinně svoji strategii do praxe. Byla vyvinuta počátkem 90. let minulého století v USA. Dává do harmonie hodnotová (finanční) a naturální (nefinanční) měřítka. Diplomová práce se zaměřuje na použití metody Balanced Scorecard při aplikaci na malý podnik. Podrobně popisuje provedení jednotlivých kroků a jejich podíl na celkovém úspěchu při tvorbě BSC.
Strategická analýza Severočeských dolů, a.s.
Bucifalová, Veronika ; Kovář, František (advisor) ; Kovář, František (referee)
Tato bakalářská práce se týká zpracování strategické analýzy minulého vývoje a současné strategické pozice společnosti Severočeské doly, a.s. na trhu s hnědým uhlím v České republice pro formulaci závěru o dlouhodobé strategii společnosti. Pro vyvození závěru jsem použila několik metod pro interní a externí analýzu prostředí, které byly teoreticky popsány v první části práce. V praktické části jsou jednotlivé metody aplikovány na společnost a následně jsou zmíněny závěry z jednotlivých analýz.
International comparison of strategies of selected retailing firms
Machek, Martin ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kelerová, Vladimíra (referee)
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Keil, Jan ; Středová, Ivana (advisor) ; Theodor, Michal (referee)
Záměrem mojí diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Vodafone Czech Rebublic a. s. Nejdříve byla provedena analýza externí (tedy mikrookolí a makrookolí) a pak na ní navazuje interní analýzy. Výsledky těchto dvou analýz jsou využity v ve SWOT analýze, na zaákladě které je provedeno doporučení pro další strategie. V práci jsou také analyzovány strategie, které podnik využívá už nyní.
Varianty pro změnu strategických záměrů firmy Agrotech spol. s r.o.
Stančík, Aleš ; Veber, Jaromír (advisor) ; Kačín, Radovan (referee)
Diplomová práce popisuje současné podnikaní společnosti Argotech se zdůrazněním rizik z něho vyplývajících. Stručně je rozebrána stávající situace zemědělského sektoru a jeho možný vývoj. Na základě analýzy společnosti a celého sektoru jsou navrženy dvě varianty podnikatelských činností, které mají za úkol zvýšit ziskovost firmy. Přínos obou variant pro podnik je vyjádřen čistou současnou hodnotou. V závěru jsou pomocí stejného kritéria srovnány navrhované varianty se současnou podnikatelskou činností firmy.
Strategická analýza firmy VCES a.s.
Černá, Věra Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Kratochvílová, Helena (referee)
Záměrem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy,najít pomocí různých modelů a výpočetních ukazatelů silné a slabé stránky a příležitosti. Jednotlivé analýzy mohou pomoci nalézt a popsat současné postavení firmy, způsob tvorby strategie a doporučení pro budoucí rozvoj.
Obchodní strategie firmy STAPRO spol. s ručením omezeným
Chudárková, Dita Bc. ; Střítecký, Rudolf (advisor) ; Suchý, Miloš (referee)
Práce pojednává o návrzích týkající se problematiky dnešního zdravotnictví. Konkrétní řešení mají podobu softwarového vybavení nemocnic nebo jiných zdravotnických zařízení. Spolu s prací je uveden tématický markteting. Práce má podobu analýzy.
Strategické řízení značky v oblasti bankovnictví
Bukovská, Romana ; Hesková, Marie (advisor) ; Hesková, Marie (referee)
Cílem práce je provedení analýzy znalosti značky banky GE Money Bank. Na základě této analýzy bude sestaven návrh na opatření pro komunikační strategii banky. Hlavním cílem strategie je zvýšení znalosti značky mezi jejími potenciálními zákazníky a posílení pozice banky na relevantním trhu.
Marketingové strategie kosmetických firem na trhu České republiky
Dvořáčková, Barbora ; Bílková, Jana (advisor) ; Týra, Karel (referee)
Diplomová práce analyzuje situaci na českém kosmetickém trhu, definuje hlavní hráče na trhu, jejich strategie, hlavní značky a produkty v jednotlivých kategoriích kosmetiky. Odkrývá potenciální cílové skupiny pro jednotlivé oblasti trhu, které na základě kvalitativního výzkumu dále charakterizuje dle jejich nákupního a spotřebního chování.
Strategic Analysis of an Enterprise
Klůcová, Eva Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Libánská, Marie (referee)
Provedení komplexní strategické analýzy ve firmě KSQ, spol. s.r.o. s důrazem na externí analýzu. Cílem práce je odhad důsledků vstupu nového konkurenta na trh a návrh možné strategie, která upevní pozici společnosti KSQ na trhu. Práce obsahuje teoretické zpracování komplexní strategické analýzy a prakticke provedení PEST analýzy. Vzhledem k důvěrným informacím použitým v rámci zpracování dalších analýz, společnost KSQ nedala souhlas ke zveřejnění těchto analýz.

National Repository of Grey Literature : 1,810 records found   beginprevious1781 - 1790nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.