Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 184 záznamů.  začátekpředchozí172 - 181další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Praktické využití jazyků HTML5, CSS3, JS a PHP
Kvítek, Karel ; Zumr, Jiří (vedoucí práce) ; Vodňanský, Daniel (oponent)
V teoretické části tato bakalářská práce popisuje historii a základní syntaxi jazyků HTML5, CSS3, JavaScript a PHP. V části věnované HTML nabízí přehled nových sémantických elementů a mapuje jejich podporu v mobilních i desktopových prohlížečích. Dále v teoretické části stručně představuje knihovnu JavaScriptu jQuery a její současné využití na webových stránkách v porovnání s dalšími knihovnami tohoto jazyku. V PHP části poskytne přehled vybraných klíčových vlastností, které nově přinesla verze PHP 7. V praktické části jsou vytvořeny nové webové stránky pro společnost KL-Accounting s.r.o. s ohledem na nejnovější trendy a moderní přístup k tvorbě webových stránek. Každý krok tvorby je řádně vysvětlen a demonstrován na příslušném kódu.
Moderní Java frameworky pro front-end webových aplikací
Jahoda, Lukáš ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Cílem této práce je analýza vybraných frameworků pro vývoj moderních webových aplikací na platformě Java se zaměřením na stranu klienta. Práce je doplněna o vhodně zvolené příklady zdrojových kódů, které čtenáři napomohou k dotvoření vlastního pohledu na dané frameworky a zároveň mohou posloužit jako tutoriály. Úvodní část se zaměřuje na trendy moderních webových aplikací a to zejména na straně klienta. Dotýká se témat jako podpora mobilních zařízení, AJAX či responsivním designem uživatelského rozhraní aplikace. Práce dále představuje nejnovější technologie na straně klienta mezi které patří HTML5, CSS3, knihovna jQuery a dynamický jazyk LESS jehož hlavním cílem je zjednodušení, zkrácení a hlavně zdynamičtění kaskádových stylů. Výstupem této sekce je volně dostupná obecná LESS šablona, která lze aplikovat na nově vznikající projekty. Pro samotnou analýzu byl vytvořen statický registrační formulář, na který jsou následně aplikovány frameworky Apache Wicket a Spring MVC s šablonovacím nástrojem Freemarker. Z hlediska analýzy byly zvoleny tyto kritéria: základní struktura projektu, aplikace statické šablony, externí JavaScript / jQuery knihovny, možnosti překladu, aplikace formuláře, odeslání formuláře a validace vstupních polí. Jednotlivá kritéria byla detailně popsána a to zejména z pohledu implementace obou frameworků. Výstupem analýzy jsou volně dostupné struktury projektů a také obě výsledné aplikace.
Vývoj hybridních mobilních aplikací
Zyka, Michal ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Keřka, Marek (oponent)
Cílem této práce je postupně vysvětlit principy vývoje hybridních mobilních aplikací s použitím jazyků HTML5, CSS, JavaScript a frameworků jQuery, jQuery Mobile a Apache Cordova. Ukázkové aplikace jsou praktickou částí práce. V teoretické části práce detailně popisuje jQuery Mobile framework, vysvětluje jednotlivé fáze životního cyklu aplikace počínaje návrhem a distribucí konče. Ukáže, jak tvořit dynamický obsah a komunikovat s backendem, jak aplikaci testovat a debugovat přímo z mobilního zařízení. Vysvětlí, jak přistupovat k nativním funkcím mobilních zařízení pomocí frameworku Apache Cordova a a v závěru předvede deployment aplikace na platformy Android a iOS.
Programování her v HTML5 pomocí knihoven jQuery a Box2D
HOLEČKOVÁ, Kristýna
Cílem bakalářské práce je zpracovat možnosti tvorby počítačových her s využitím HTML5, JavaScriptové knihovny jQuery a engine pro simulaci fyziky Box2D. Hry využívající HTML5 fungují na počítačích, chytrých telefonech i tabletech, včetně iPhonů a iPadů. Jsou psané pomocí JavaScriptu, kaskádových stylů CSS3 a elementů HTML5. Díky této formě her se vyřešil problém s kompatibilitou u webových prohlížečů Applu. Tyto prohlížeče (včetně u mobilních zařízení) nepodporují dosavadní a tradiční technologii Flash. Součástí této práce bude popis principu vytváření her pomocí těchto technologií a postup při jejich následném publikování na internetu. Dále v bakalářské práci bude porovnání výhod a nevýhod vývoje a nasazení HTML5 herních aplikací oproti obdobným hrám, realizovaných pomocí tradiční technologie Flash. Praktická část bude obsahovat několik online her, na kterých bude otestována podpora této nové technologie v dostupných verzích webových prohlížečů a zpracována podrobná dokumentace a tutoriál.
Drag and Drop API v HTML5
BARABÁŠ, Vít
Práce se zabývá novým způsobem ovládání webových aplikací pomocí techniky "Chyť a pusť" v jazyku HTML5. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce se věnuje popisu DND API v HTML5. Součástí této části je analýza podpory napříč běžně používanými prohlížeči. Na první část navazuje praktická část skládající se z návrhu a následné realizace fotogalerie využívající DND API.
Framework jQuery pro mobilní zařízení
MAREŠ, Karel
Tato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat problematiku nasazení frameworku jQuery pro mobilní zařízení. Práce se zabývá výzkumem, zda studenti vysokých škol využívají svůj mobilní telefon k prohlížení internetových stránek a zda jsou tyto stránky z pohledu uživatele mobilního zařízení dostatečně přístupné a přívětivé. Na základě výsledků z proběhnutého výzkumu se tato práce dále zaměřuje na popis implementace webových komponent, které mají vliv na celkovou míru uživatelské přístupnosti a přívětivost webových stránek, pomocí frameworku jQuery Mobile.
Hyperlokální úroveň internetového média v praxi
Kvapil, Hynek ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá užitím internetového média v lokálním měřítku. Teoretická část má za cíl analyzovat problematiku užití internetu na lokální úrovni. Tato část bude zohledňovat důležité faktory ovlivňující fungování takovýchto projektů jako chování uživatelů, možné typy aplikací pro realizaci a budoucí trendy. Další teoretická část se bude týkat možnostmi užití principů a technologií web 2.0. Praktická část bude zahrnovat analýzu vybraného teritoria, specifikaci webové aplikace a samotnou realizaci takovéhoto hyperlokálního webového projektu na městě Jičín s využitím web 2.0. Poslední část práce bude zahrnovat zhodnocení projektu vzhledem k první teoretické části a možný budoucí vývoj vytvořeného hyperlokálního webového projektu.
Vývoj webových aplikací pro provoz na mobilních telefonech
Lehovec, Jakub ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá postupy a technologiemi, které jsou využívány pro tvorbu mobilních webových aplikací. Práce je zaměřena především na web pro dotykové telefony. Na začátku práce jsou vysvětleny rozdíly mezi mobilním telefonem a osobním počítačem. Jejich rozdíly jsou srovnány hlavně z hlediska ergonomie při prohlížení webových stránek a technologických omezení, které s prohlížením webu souvisí a definuje hlavní problémy webu pro mobilní zařízení. Hlavní část práce popisuje postupy pro vývoj mobilního webu z hlediska technologického i z hlediska designu. Jsou popsány postupy pro správný design, který zlepšuje ergonomii na dotykových zařízeních. Práce se také zabývá softwarovými technologiemi určenými pro vývoj mobilního webu. V práci jsou srovnány rozdíly mezi webovou a nativní aplikací a předvedeny nástroje pro nativní vývoj s webovými technologiemi. V závěru práce je předveden vývoj nativní aplikace a různé postupy vývoje mobilních webových aplikací.
Tvorba webových aplikací v JSF PrimeFaces
Macoun, Jakub ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Práce se zaměřuje na tvorbu webových aplikací, primárně na technologii JSF s využitím frameworku PrimeFaces. Jejím cílem je popis obou těchto technologií a poté i jejich srovnání s nejužívanější technologií určenou pro webovou tvorbu, PHP. Způsob tvorby v JSF a PrimeFaces je v práci rozebrán podrobně a následně ukázán na příkladu. Pokud má čtenář minimální znalosti z oblasti webové tvorby a rozumí principům objektově orientovaného programování, je schopen z textu pochopit základy práce s JSF a PrimeFaces a povšimnout si výhod, které tyto technologie přinášejí. Informace uvedené v práci jsou přínosné například z hlediska volby mezi dvěma nástroji pro webovou tvorbu, Javou a PHP. Informace uvedené v práci jsou podloženy funkční ukázkovou aplikací, jejíž zdrojový kód je součástí příloh. Práce se nejprve věnuje současným webovým technologiím s důrazem na programovací jazyky PHP a Java. Následně popisuje tvorbu webových aplikací v Java EE a zaměřuje se na frameworky JSF a PrimeFaces. Nakonec je jako součást práce vytvořena ukázková webová aplikace a popsána její architektura.
Design and Implementation of an entertainment web portal
Lorenc, Ján ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Zimák, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na návrh, vývoj a implementaci aplikace zábavného webového portálu. Hlavním cílem práce je vytvořit aplikaci, která bude splňovat požadovanou funkcionalitu za použití vhodných technologií. Definování požadované funkcionality i výběru vhodných technologií se věnují příslušné kapitoly. Mezi vybrané a následně použité technologie byl zvolen programovací jazyk na straně serveru PHP ve spolupráci s databázovým systémem MySQL. Aplikace webového portálu je založena na aplikaci frameworku Zend, který je praktickou implementací architektury MVC. Na straně aplikace byl zvolen programovací jazyk JavaScript společně s volně dostupnou knihovnou jQuery, která zefektivňuje a zjednodušuje práci s tímto jazykem. Diplomová práce následně obsahuje popis návrhu datového modelu, který tvoří základ pro budoucí aplikaci. Následuje kapitola která popisuje strukturu, jednotlivé části systému a vztahy mezi nimi. Závěr práce je věnován posouzení míry splnění stanovených cílů, výstupem práce a přínosům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 184 záznamů.   začátekpředchozí172 - 181další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.