Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace pomocných modulů do systému pro automatizované funkční testování
Hřebíček, Zdeněk ; Macháček, Jiří (oponent) ; Svoboda, Radomír (vedoucí práce)
Záměrem této bakalářské práce, bylo získat teoretické základy v oblasti automatizace testování embedded zařízení, zejména při použití testovacích modulů, pochopit strukturu protokolu Modbus a Enviracom, architekturu systému pro podporu automatizovaného testování ATAB a tyto znalosti následně využít k naprogramování ovladačů pro testovací moduly NTC Simulator a EnviraCOM Serial Adapter v jazyce C#.
Implementace ovládačů pro bezdrátovou senzorovou jednotku
František, Milan ; Šimek, Milan (oponent) ; Botta, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá užíváním digitálních a analogových senzorů s bezdrátovou jednotkou IRIS. Je zde uveden základní popis softwarového balíčku BitCloud, včetně důležitých funkcí pro práci s použitými typy senzorů a využívanými sběrnicemi. V práci je popsán postup pro vytvoření ovladačů pro jednotlivé senzory a jejich implementace do balíčku BitCloud. Závěrem práce je praktická ukázka správného implementování jednotlivých ovladačů.
Distribuce síťového provozu na více-jádrové procesory
Straňák, Peter ; Kořenek, Jan (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh a popis implementace ovladače pro platformu NetCOPE. Tento ovladač má poskytovat rychlé přenosy mezi hardwarem a softwarem i více-vláknovým aplikacím. Driver je určen pro operační systémy Linux a je upraven tak, že umožnuje více aplikacím současný přístup ke kartě. V práci jsou uvedeny základní informace potřebné pro jeho úpravu a také implementační detaily jednotlivých funkcí. Důraz je kladen na vysokou datovou propustnost. Součástí implementace je i úprava uživatelské knihovny, která s ovladačem spolupracuje.
Návrh síťových aplikací na platformě NetCOPE
Hank, Andrej ; Kořenek, Jan (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Monitorování a zaručení bezpečnosti vysoko-propustných sítí s rychlostmi od 1 do 100 Gb/s si vyžaduje hardwarovou akceleraci. Platforma NetCOPE pro rychlý vývoj síťových aplikací využívá akceleraci hardwarovou kartou s technologií FPGA přístupem "Hardware/Software Codesign". Zvýšení výkonnosti softwarové části platformy je podmíněno paralelním zpracováním aplikací pro využití více jader procesoru. Tato práce analyzuje architekturu platformy NetCOPE a možnosti paralelního zpracování standardních síťových aplikací, navrhuje modely využití více jader procesoru umožněním souběžného zpracování dat nad platformou NetCOPE, a následně je implementuje. Podpora modelů je integrovaná do vrstvy systémových ovladačů systému Linux a uživatelských knihoven, které vytváří jednoduché rozhraní pro využití této podpory. Pro dosáhnutí vysoké propustnosti řešení se práce věnuje jeho optimalizacím. Dosáhnuté výsledky jsou změřené vytvořenými testovacími nástroji.
Implementace OpenVPN na platformě Windows CE
Ešner, Oldřich ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Motivací pro vznik této diplomové práce, která navazuje na stejnojmenný semestrální projekt, byl převod aplikace pro tvorbu virtuálních privátních sítí OpenVPN z operačního systému Windows XP na platformu Windows CE Embedded 6.0. Práce pojednává obecně o virtuálních privátních sítích, a podrobněji o jedné z jejich implementací - OpenVPN. Uvádí základní vlastnosti operačního systému Windows CE, dále popisuje princip ovladačů zařízení v operačních systémech na bázi Windows NT, používaný Windows Driver Model, síťový model NDIS a také model ovladačů na Windows CE - Stream Interface Model. Práce pokračuje  popisem komunikace v programu OpenVPN, zejména rolí virtuálních síťových adaptérů TUN/TAP. Následuje návrh převodu ovladačů adaptéru TUN/TAP s podrobným popisem omezení a nutných změn mezi oběma platformami. Výsledkem je implementovaný síťový ovladač TAP, jehož funkčnost je ověřena testovací aplikací emulující chování TUN adaptéru. Práce končí hodnocením dosažených výsledků, možnostmi pokračování v tomto tématu a vlastním přínosem celého projektu.
Analýza kontingenčních tabulek v dotazníkovém šetření řidičů
Velacková, Barbora ; Šulc, Zdeněk (vedoucí práce) ; Pecáková, Iva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou dat z dotazníkového šetření řidičů pomocí kontingenčních tabulek. Data byla získána od výzkumné agentury Data Collect s.r.o., která provedla výzkum řidičů v roce 2014. Cílem práce je analyzovat chování řidičů a jejich návyky, které mohou zvyšovat riziko dopravních nehod. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, v první jsou popsány metody analýzy kontingenčních tabulek a ve druhé je samotná analýza dat. Nejprve je zkoumáno chování svobodných a mladých řidičů, v druhé části analýzy je porovnáváno chování mužů a žen za volantem. Výpočty byly provedeny ve statistickém programu SPSS a v tabulkovém procesoru MS Excel, kde byly vytvořeny také grafy a tabulky.
Využití vozidel na záchranných službách v České republice
BRANDEJSKÝ, Miloš
Zdravotnická záchranná služba je základním členem integrovaného záchranného systému. Rozvoj záchranné služby a využití nových technologií umožňují velmi efektivně pomoct lidem při náhlé poruše zdraví. Sanitní vozidla jsou jedním z nejdůležitějších aspektů, které ovlivní péči o pacienta (klienta). Tato vozidla zabezpečují příjezd posádky na místo vzniku náhlého porušení zdraví v co nejkratší době, ochranu posádky, ochranu pacienta při převozu a svým vybavením a prostorem ovlivňují péči o pacienta. Pořizování těchto vozidel musí být odpovídající pro svou výjezdovou lokalitu, tedy místo kde a na jakém geomorfologickém podkladu se bude pohybovat, s ohledem na pasivní a aktivní bezpečnost vozu a na jeho technické parametry. Tato vozidla dále musí splňovat zákonné normy a normy uváděné výrobcem vozu. V dnešní době, kdy je trh naplněn vysokým počtem výrobců vozů se dává přednost vozům domácí značky a vozům značky Mercedes Benz a Volkswagen. Úpravci nabízejí širokou škálu nástaveb a vybavení dle požadavků cílového klienta. Cílem bakalářské práce bylo porovnat schopnosti vozů ve výjezdové lokalitě a zjistit využitelnost vozů zdravotnických záchranných služeb. Výzkumný soubor tvořili zaměstnanci zdravotnických záchranných služeb v Jihočeském kraji. Jihočeský kraj byl vybrán pro svou rozmanitost morfologie krajiny. Sběr dat byl proveden formou anonymního dotazníku. Celkový počet monitorované skupiny byl 107 respondentů, z toho 63 řidičů a 44 zdravotníků. V dotazníku respondenti odpovídali na otázky ohledně svých zkušeností s vozovým parkem zdravotnické záchranné služby. Výzkum probíhal od 4.dubna 2008 do 17.dubna 2008. Hypotéza 1 byla stanovena, že řidiči vozů zdravotnické záchranné služby dávají přednost vozům s klasickou nástavbou, byla potvrzena. Výsledky jsou kombinací dotazníku a diskuse s zaměstnanci zdravotnické záchranné služby. Hypotéza 2 byla stanovena, že zdravotničtí pracovníci zdravotnických záchranných služeb dávají přednost rozšířeným nástavbám, nebyla potvrzena. V 54% respondenti odpověděli, že mají dostatek místa ve voze s klasickou nástavbou a v 66% ve voze s rozšířenou nástavbou. Hypotéza 3 byla stanovena, že v městském provozu se používá k systému rendez vous osobních vozů, nebyla potvrzena. Z celkového počtu 107 respondentů odpovědělo 54%, že se ve městském provozu užívá osobních vozů, ale 15% odpovědělo, že vozů s nástavbou a 22% odpovědělo, že se systém rendez vous nepoužívá vůbec. Hypotéza 4 byla stanovena, že vozy s rozšířenou nástavbou mají dostatek prostoru pro výkony v přednemocniční neodkladné péči, byla potvrzena. Respondenti odpověděli, že je zde dostatek místa v 66% a v 10% odpověděli, že není. Z výsledků výzkumu vyplívá, že vozy využívané zdravotnickou záchranou službou patří mezi spolehlivé, kvalitní a bezpečné vozy bez ohledu na jejich firemní značku. Řidiči dávají přednost klasickým nástavbám, na které jsou již mnoho let zvyklí a u vozů s rozšířenou nástavbou vytýkají její zvětšenou šířku (zvětšená pouze zpětná zrcátka), pro kterou je zhoršen průjezd v hustém provozu, nebo v hustě zastavěných částech. Naopak zdravotničtí pracovníci sice potvrzují, že ve vozech s rozšířenou nástavbou je dostatek místa pro výkony v přednemocniční neodkladné péči, ale ve vozech s klasickou nástavbou mají více zkušeností a pro zdravotnický materiál sahají po paměti a {\clqq}naslepo``. Nové vozy s rozšířenou nástavbou mají jiné uspořádání a ještě si na ně zdravotníci tolik nepřivykli a i proto dávají přednost klasické nástavbě. Výsledky práce budou zveřejněny na nově vznikajících stránkách se zaměřením - zdravotnická encyklopedie, v sekci automobily.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.