Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč - Hodonín
Látal, Jan ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude zabývat možností zvýšení traťové rychlosti v úseku Čejč Hodonín. Navrhované zvýšení rychlosti bude posuzováno ve dvou variantách, první varianta počítá se zachováním současných geometrických parametrů koleje, druhá varianta bude zahrnovat změny geometrických parametrů koleje. Tyto změny ovšem nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Oba případy je nutno posuzovat rovněž na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod., případně lze navrhnout změny i těchto objektů.
Studie rekonstrukce železniční stanice Zaječí
Nguyen, Trong Tan ; Mojžíšek, Dominik (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Zaječí. Cílem práce bylo zvýšení traťové rychlosti v hlavních kolejích na 200 km/h a plná peronizace stanice. Součástí práce byl také návrh úprav železničního spodku a obnovy odvodnění.
Studie rekonstrukce železniční stanice Rájec-Jestřebí
Benáčková, Jana ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií rekonstrukce železniční stanice Rájec-Jestřebí. Při rekonstrukci je třeba řešit zvýšení rychlosti v hlavních kolejích na 160 km/h, plnou peronizaci stanice a úpravu železničního spodku s odvodněním.
Zvýšení traťové rychlosti na trati Moravské Bránice - Oslavany
Hrdlička, Šimon ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Moravské Bránice – Oslavany. Zvýšení rychlosti se snaží dosáhnout návrhem úpravy geometrických parametrů koleje v rozsahu odpovídajícímu běžné údržbě, případně v některých místech i zásahy většími, nicméně stále méně nákladnými. K posouzení GPK je použita norma ČSN 73 6360-1. Dále se posuzuje, zda jednotlivé železniční přejezdy splňují podmínky pro zvýšení traťové rychlosti. Součástí práce je také návrh rychlosti pro vozidla s povoleným nedostatkem převýšení 130 mm.
Návrh zdvoukolejnění železniční tratě v úseku Chlumec nad Cidlinou - Hradec Králové
Hlávka, Miloslav ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií zdvoukolejnění trati v celém úseku mezi městy Chlumec nad Cidlinou a Hradec Králové. V návrhu je zpracováno několik variant řešení, které se liší v délce úseku, kde může být dosažena traťová rychlost 160 km.h-1. Také jsou prověřeny možnosti zrušení úrovňových křížení s pozemními komunikacemi a je zpracován odhad nákladů na výstavbu.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku mezi žst. Hanušovice a žst. Bludov
Lehnert, Jan ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
V rámci diplomové práce navrhuji zvýšení rychlosti na železniční trati č.292 v úseku žst. Bludov - žst Hanušovice. Součástí je kompletní úprava směrových a výškových poměrů, případně návrh přeložení tratě. Železniční spodek je řešen podrobněji ve vybraných úsecích. Práce řeší i úpravu nástupišť a přejezdových konstrukcí.
Návrh modernizace žst. Slavkov u Brna
Řehůřek, Tomáš ; Jagošová, Magdaléna (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Slavkov u Brna. Cílem je navrhnout úpravu nástupišť pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Rozhodnout, jestli lze realizovat nástupiště s centrálním přechodem nebo bude zřízeno nástupiště ostrovní. Vyřešit úpravu kolejiště a nástupišť s ohledem na výhledové záměry objednatelů drážní dopravy. Vzhledem se stáří a opotřebovanosti navrhnout rekonstrukci železničního svršku a spodku s očekávaným zvýšením traťové rychlosti.
Studie zvýšení rychlosti v úseku Boří les - Hrušovany nad Jevišovkou
Grenar, Filip ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem práce je vypracování studie zvýšení traťové rychlosti na 160 km/h v úseku Boří les – Hrušovany nad Jevišovkou tratě Břeclav – Znojmo. V rámci práce je navrhována směrová a výšková úprava koleje. Snahou bylo zajistit základní obslužnost území ve stávajícím rozsahu. Studie byla vypracována variantně s ohledem na vyvolané náklady.
Studie rekonstrukce traťového úseku Brno-Znojmo
Maršalík, Jakub ; Beňák, Lubomír (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh možnosti pro zvýšení rychlosti a zkrácení cestovní doby vlaků mezi Brnem a Znojmem a dokázat tak konkurenceschopnost železniční dopravy v této relaci. Součástí práce je návrh rekonstrukce směrového a sklonového řešení železniční tratě včetně návrhu přeložek v některých úsecích tak, aby bylo dosaženo jízdní doby kratší než jednu hodinu. Práce obsahuje také posouzení cestovního času a investičních nákladů.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod - Humpolec
Turoň, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod – Humpolec. Zvýšení rychlosti je navrhováno při zachování stávajících geometrických parametrů koleje, které splňují mezní hodnoty normy ČSN 73 6360-1. Ve vybraných místech (v místech lokálního snížení rychlosti) je navrhována úprava geometrických parametrů koleje. Navrhované úpravy jsou voleny tak, aby nevyvolaly výrazné zásahy do tělesa tratě. Zvýšení rychlosti je posuzované také s ohledem na kolejová rozvětvení a železniční přejezdy, které jsou významným faktorem ovlivňujícím traťovou rychlost. Práce se zabývá návrhem možností řešení zrušení omezení rychlosti na stávajících přejezdech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.