| |
| |
|
Podniková kultura ve vybrané firmě
HANUŠOVÁ, Lucie
V této diplomové práci se snažím popsat podnikovou kulturu většího podniku z Jižních Čech. Pomocí dotazníků a TBSD analyzuji kolektiv a pracovní prostředí podniku. Na základě zjištěných výsledků mohu navrhnout případná nová opatření a doporučení, která by napomohla ke zlepšení kultury podniku, tím i ke zvýšení produktivity pracovníků a ve svém důsledku pak i k vyšší efektivnosti podniku a zlepšení jeho postavení na trhu.
|
| |
| |
| |
|
Poezie v předškolním vzdělávání
NEBESOVÁ, Blanka
Záměrem mé práce je zmapovat možnosti využití lidové a autorské poezie v oblasti předškolního vzdělávání v prostředí konkrétní mateřské školy a upozornit na další možnosti jejího využití. V teoretické části bakalářské práce jsem se zaměřila na definování literárního prostoru při hledání vhodného materiálu pro práci s dětmi a na vymezení psychologických zvláštností dětí předškolního věku a jejich dalších schopností ve vztahu k poezii. Praktická část je tvořena třemi tématickými bloky, které prezentují různé způsoby a možnosti využití poezie a její součástí je krátký videozáznam z ukázky přímé práce s dětmi.
|
|
Analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
CHVOSTOVÁ, Lucie
Bakalářská práce s názvem {\clqq}Analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci`` se zaměřuje na oblast vzdělávání pracovníků, a to konkrétně pracovníků ve školství. Obsahem bakalářské práce je analýza příspěvkové organizace v oblasti vzdělávání pedagogických pracovníků Základní školy Poděbradova ve Strakonicích, jejímž zřizovatelem je město Strakonice. Cílem bakalářské práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků, analýza současného stavu, identifikace potřeb vzdělávání, hodnocení přínosu vzdělávání včetně návrhů změn v systému vzdělávání a rozvoje pracovníků. Výstupem bakalářské práce jsou návrhy na zlepšení procesu vzdělávání organizace, na využití vzdělávacích produktů, které poslouží k její transformaci. Rozvoj nejen pedagogických pracovníků je pro společnost velmi důležitý. Pedagogický pracovník ztělesňuje důležitou roli ve výchově a vzdělávání další generace, proto se jeho další vzdělávání netýká pouze jeho profesní stránky.
|
| |
|
Možnosti péče o děti s hlubokým mentálním postižením a možnosti jejich vzdělávání v denním stacionáři při centru ARPIDA, o.s.
BÁRTA, Václav
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti péče o děti s hlubokým mentálním postižením a možnosti jejich vzdělávání v denním stacionáři při centru ARPIDA, o. s. v Českých Budějovicích. Cílem bylo zmapovat a zhodnotit možné způsoby péče, výchovy a vzdělávání těchto dětí a posoudit jejich efektivnost a smysluplnost. Vzdělávání dětí s hlubokým mentálním postižením probíhá podle paragrafu 42 školského zákona 561/2004 Sb., který stanovuje, že forma vzdělávání by měla odpovídat psychickým a fyzickým možnostem těchto dětí. Vzdělávání těchto dětí probíhá podle individuálního výchovně vzdělávacího plánu, který bere v úvahu druh a stupeň postižení dítěte a možnosti jeho dalšího rozvoje. Důležitou roli zde hrají specificky stanovené cíle a metody vzdělávání. Významným prvkem v péči o děti s hlubokým mentálním postižením je multidisciplinární ucelený systém rehabilitace, který využívá léčebné, sociální, pedagogické a pracovní prostředky. Je zaměřen zejména na zmírnění následků zdravotního postižení, ale též na integraci postižené osoby do společnosti.
|