Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí166 - 175další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Tokhyan, Aramayis ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat různé techniky prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých typů dokumentů. Práce popisuje základy problematiky prezentace, propagace a reklamy. Největší důraz klade práce na problematiku reklamy na internetu, konkrétně na bannerovou reklamu. V praktické části se práce věnuje konkrétní modelové situaci tvorby bannerové reklamy s využitím poznatků z teoretické části.
Role prezentace v marketingu
Zotov, Roman ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem mojí bakalářské práce bylo ukázat významnost prezentace v marketingu a zhodnotit podíl kreativity na její úspěšnosti, a provést obsahovou analýzu významných prezentací společností Apple Inc. a profesionálních technik Steva Jobse během nich. Pro porovnání byly využity praktické a teoretické znalosti z této oblasti. V praktické části se používaly skutečné záznamy z prezentací společnosti Apple Inc. Každého z uvedených cílů bylo po zpracování práce dosaženo. Studium literatury, tykající se dané problematiky bylo pro mě velmi přínosné a užitečné.
Využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ
KOVÁŘOVÁ, Hana
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřím na popis interaktivní tabule, rozvoj a popis jednotlivých řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (gramatika, výslovnost). V praktické části se budu věnovat přípravě několika hodin. Z pozorování, jak dané hodiny proběhly, z rozhovoru s učiteli a z dotazníkového šetření mezi žáky stanovím závěr, pro výuku kterých konkrétních jazykových prostředků a řečových dovedností je dobré interaktivní tabuli využívat.
Tvorba prezentací jako výukových materiálů pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
KAHOVCOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá vytvořením prezentací k tematickému okruhu Využití digitálních technologií ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce a didaktickým zpracováním tohoto tematického okruhu. Konkrétně témat Periferní zařízení počítače a Digitální fotoaparát. V teoretické části je popsána charakteristika vzdělávací oblasti Člověk a svět práce a didaktická technika potřebná k danému tématu. Dále se v teorii zabývám, jak lze využít počítač ve škole, a jak se dají zahrnout prezentace do výuky z hlediska koncepce tzv. uživatelského pojetí obsahu i výuky technických předmětů. V praktické části se pak zabývám návrhem výuky jednotlivých částí témat Periferní zařízení počítače a Digitální fotoaparát. K potřebným teoretickým znalostem jsou vytvořeny prezentace a dále je zpracovaná metodika výuky jednotlivých témat. Metodika je vytvořena tak, že navrhuje různé způsoby práce žáků a výukové materiály. Dále práce obsahuje praktické ověření části tohoto návrhu na základní škole. Práce poskytuje návod, jakým způsobem vyučovat tématický okruh Využití digitálních technologií zvláště pro studenty technické výchovy.
Výuka slovní zásoby pomocí interaktivní tabule
BUTOROVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce je připravit a prakticky vyzkoušet prezentaci a následné procvičení slovní zásoby pomocí interaktivní tabule. Témata slovní zásoby vychází z RVP a jsou určena pro 6. ročník ZŠ. Jako základní používaná učebnice je Way to Win 6, která právě z RVP vychází. Na základě nastudované odborné literatury jsem připravila metodicky správné prezentace, které se týkají jak významu, tak mluvené a psané formy, a procvičovací aktivity jednotlivých tematických celků, díky kterým budou žáci schopni novou slovní zásobu použít aktivně.
Prezentační dovednosti sester
VANÍČKOVÁ SUCHÁ, Lenka
Teoretická část této práce je složena ze dvou kapitol, první jsou informace o správném prezentování, o její přípravě, shromažďování dat a logickém řazení. Druhá část první kapitoly je věnována systému celoživotního vzdělávání sester. V první části jsou základní informace o legislativě tohoto systému, historie vzdělávání dospělých. Další podkapitoly jsou věnovány jednotlivým druhům vzdělávání, které jsou součástí celoživotního vzdělávání sester. K šetření v této oblasti jsme zvolili předpokládaný vztah mezi stupněm a vztahem ke vzdělání a kvalitou prezentačních dovedností. Zvolili jsme kvantitativní pozorování a dotazník.Cílem práce bylo zjistit, zda souvisí úroveň prezentačních dovedností s přístupem sester ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že ano.
Audiovizuální propagace jako součást public relations mateřské školy.
BERANOVÁ, Jana
Anotace Závěrečná práce se zabývá oblastí Public relations a obory s ní úzce souvisejícími, prezentací mateřských škol se zaměřením na fakta, která jsou výsledkem této prezentace. Vychází z důležitosti vztahů s veřejností a mateřských škol, jejichž součástí je prezentace na DVD. Dále z teoretických východisek a současných trendů public relations. V neposlední řadě i z průzkumného šetření v oblasti realizace prezentace MŠ na veřejnosti, provedeného na různých mateřských školách v regionu. Přináší současný pohled na oblast propagace a vztahu s veřejností. V praktické části vzniká scénář k DVD a samotná DVD prezentace MŠ.
WWW prezentace obce Budkov
KAPINUS, Lukáš
Cílem mé bakalářské práce je vytvořit v rámci společného projektu Ministerstva pro místní rozvoj, Ministerstva vnitra a Svazu měst a obcí oficiální internetovou prezentaci obce Budkov a umístit ji pod doménou budkov.cz. Na stránce bude podrobně zpracována historie i současnost obce, přehled firem, služeb a řemesel, turistických zajímavostí a další informace podle konkrétních potřeb obce. Vše bude doplněno fotografiemi a mapkami.
Webová prezentace jako součást public relations mateřské školy
HOCHMANOVÁ, Lucie
Současné financování školské instituce je do značné míry založeno na jejích výkonech, tedy na počtu dětí, žáků nebo studentů. Vzhledem k populační situaci se tak školy dostávají do {\clqq}konkurenčního boje`` a nezbytností v řízení se stává marketing školy. Tato práce se zabývá jak teorií, tak praxí v oblasti marketingu školy. Obsahem teoretické části je teorie marketingu školy s důrazem na vztah mateřské školy s veřejností. Praktická část je zaměřena na mapování aktuální situace, jak se mateřské školy prezentují na veřejnosti a jak k této prezentaci využívají internetu. Tento výzkum je proveden v Jihočeském kraji, ve třiceti mateřských školách a mezi devadesáti třemi rodiči. Poslední část práce je návrh internetových stránek pro Mateřskou školu Strmilov, který vychází z výsledků výzkumu.
Technologie SMIL a tvorba webových multimediálních prezentací
VLASÁK, Tomáš
Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelskou příručku technologie SMIL jako moderní metody pro tvorbu webových multimediálních prezentací. Dále jsem se pokusil o porovnání těchto tří technologií: SMIL, Flash a JavaScript. Součástí práce je také konkrétní webová multimediální prezentace, vytvořená pomocí SMIL technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí166 - 175další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.