Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,564 záznamů.  začátekpředchozí1562 - 1564  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Celebrity v reklamě
Baráthová, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce se zaměřuje na tematiku zahraniční celebrity v české televizní reklamě. Analyzuje 5 reklam na mezinárodné úrovni, ve kterých vystupují světoznámé osobnosti. Teoretická část zahrňuje kapitoly, které vysvětlují základní pojmy spojené s touto tematikou. Ve praktické části jsou uvedeny testy provedené na základě údajů z osobních individuálních dotazníků. Testování závislostí mezi odpovědi a demografickými charakteristikami respondentů proběhlo pomocí programu Statgraphics.
Finanční analýza společnosti Euro RSCG, a. s.
Bauer, Vladimír ; Grünwald, Rolf (vedoucí práce) ; Korbová, Radana (oponent)
Cílem práce je posoudit finanční zdraví společnosti Euro RSCG, a. s. s důrazem na charakteristiky reklamního odvětví. První část práce se věnuje popisu reklamního odvětví a blíže jsou popsány pojmy reklama, komunikační proces, subjekty reklamního trhu. Samotatná kapitola je věnována popisu reklamních médií a mediálním ukazatelům. V další část je zaměřená na společnost Euro RSCG, a. s. Další část obsahuje finanční analýzu vybrané společnosti.
Celebrity v reklamě na alkoholické nápoje
Vrátil, Jiří Mgr. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit doporučení pro výběr celebrity do reklamy na alkoholické nápoje, respektive tří tuzemských značek (Becherovka, Absinth a Královská medovina). Uvádím použitou metodiku, dále se věnuji vlastnímu výběru značek alkoholických nápojů (proč jsem se rozhodl pro dané brandy) a předkládám stručnou charakteristiku jak nápojů, tak výrobců, pro které mohou být výstupy mé práce zejména užitečné. Následuje výběr charakteristik a vlastností člověka, jež by měly odpovídat image jednotlivých značek alkoholických nápojů a výběr celebrit potenciálně vhodných k propagaci zvolených značek. Poté prezentuji výsledky vlastního marketingového šetření, jehož hlavním cílem byl výběr celebrit vhodných k propagaci výše jmenovaných nápojů (doplňkově jsem pak na základě zmíněného výzkumu určil optimální prostředí pro exekuci reklamy).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,564 záznamů.   začátekpředchozí1562 - 1564  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.