National Repository of Grey Literature 1,572 records found  beginprevious1551 - 1560nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Opakované hry
Skálová, Alena ; Dlouhý, Martin (advisor) ; Jaček, Martin (referee)
Diplomová práce se snaží poskytnout ucelený pohled na známé poznatky z oblasti teorie opakovaných jako části teorie her. Teoretická část se zabývá předpoklady, výpočetními principy a rovnovážnými strategiemi pro opakované hry. V praktické části je teorie aplikována na oblast petrochemického průmyslu, konkrétně na konkurenci dvou čerpacích stanic v rámci prostorově vymezeného trhu.
Využití metody Balanced Scorecard pro řízení v oblasti malého a středního podnikání
Ječná, Zuzana ; Arnoštová, Jana (advisor) ; Hušek, Jan (referee)
Metoda řízení Balances scorecard je způsobem, jak může společnost převést účinně svoji strategii do praxe. Byla vyvinuta počátkem 90. let minulého století v USA. Dává do harmonie hodnotová (finanční) a naturální (nefinanční) měřítka. Diplomová práce se zaměřuje na použití metody Balanced Scorecard při aplikaci na malý podnik. Podrobně popisuje provedení jednotlivých kroků a jejich podíl na celkovém úspěchu při tvorbě BSC.
Strategická analýza Severočeských dolů, a.s.
Bucifalová, Veronika ; Kovář, František (advisor) ; Kovář, František (referee)
Tato bakalářská práce se týká zpracování strategické analýzy minulého vývoje a současné strategické pozice společnosti Severočeské doly, a.s. na trhu s hnědým uhlím v České republice pro formulaci závěru o dlouhodobé strategii společnosti. Pro vyvození závěru jsem použila několik metod pro interní a externí analýzu prostředí, které byly teoreticky popsány v první části práce. V praktické části jsou jednotlivé metody aplikovány na společnost a následně jsou zmíněny závěry z jednotlivých analýz.
International comparison of strategies of selected retailing firms
Machek, Martin ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kelerová, Vladimíra (referee)
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Keil, Jan ; Středová, Ivana (advisor) ; Theodor, Michal (referee)
Záměrem mojí diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Vodafone Czech Rebublic a. s. Nejdříve byla provedena analýza externí (tedy mikrookolí a makrookolí) a pak na ní navazuje interní analýzy. Výsledky těchto dvou analýz jsou využity v ve SWOT analýze, na zaákladě které je provedeno doporučení pro další strategie. V práci jsou také analyzovány strategie, které podnik využívá už nyní.
Export strategy of Mars Svratka,a.s.
Netolická, Eva ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Kadlec, Ladislav (referee)
Diplomová práce pojednává o souhrnné exportní strategii firmy Mars Svratka,a.s. Nastiňuje současnou situaci společnosti v oblasti mezinárodního obchodu, strategii exportních obchodních partnerů, využití služeb obchodních zástupců apod. Součástí diplomové práce je navrhované rozšíření exportní strategie (vstup na nové obchodní trhy) pro východní Evropu, konkrétně pro nové členské státy Evropské Unie ? Rumunsko a Bulharsko. V práci se hodnotí možné obchodní důsledky vstupu na zahraniční trhy
Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Marečková, Eva (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.
Řízení vztahu se zákazníky - praktická aplikace CRM ve firmě Matthey s.r.o.
Třesohlavá, Lenka ; Janoušková, Alena (advisor) ; Dimitrovová, Helena (referee)
Teoretická část vymezuje základní principy, nástroje a strategie řízení vztahů se zákazníky. V praktické části jsou představeny výsledky dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků ve firmě Matthey s.r.o. Pomocí analýzy vývoje spokojenosti zákazníků práce hodnotí účinky akčního plánu z roku 2004 a vymezuje nové strategie nejen pro jednotlivé zkoumané oblasti, ale také pro podnik jako celek. Tyto strategie uplatňují základní principy CRM.
Competitive Advantage and Its Sustainable Factors in Global Economy with Focus on Dell Company
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Třeštíková, Ludmila (referee)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.

National Repository of Grey Literature : 1,572 records found   beginprevious1551 - 1560nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.