Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 141 záznamů.  začátekpředchozí141 - 141  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace při zavedení nového titulu na knižní trh
Vášková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je monitoring propagačních aktivit nakladatelství Maxdorf, které byly provedeny v souvislosti s uvedením knihy Slovník nespisovné češtiny na knižní trh. Práce se dále zabývá distribucí titulu do partnerské sítě knihkupectví na území České republiky a také činnostmi pro podporu prodeje. Výsledky propagace budou srovnány s náklady, které byly na propagaci vynaloženy a také s tržbami za prodané výtisky. V závěru práce budou popsány možné příležitosti a hrozby, které mohou ovlivnit další prodej i propagaci Slovníku nespisovné češtiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 141 záznamů.   začátekpředchozí141 - 141  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.