Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí138 - 140  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ekonomie her a internetu
Bambule, Martin ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá oblastmi spojenými s hrami a internetem. Popisuje jejich současný stav a možný vývoj do budoucna. Předně popisuje a hodnotí pozice testera počítačových her, profesionálních hráčů počítačových her a hráčů online her. Dále se zaměřuje na virtuální světy a detailně popisuje dva vybrané světy Second Life a EverQuest, jejich ekonomiky a vztahy s ekonomikami reálnými. Práce nastiňuje i možná bezpečností rizika virtuálních světů. V neposlední řadě se práce zabývá ekonomikou internetu. Tudíž doménami, webhostingem a tvorbou www. Na závěr uvádí možnosti získat různé věci či služby zdarma.
Ekonomické problémy olympijských her v Praze
Prchal, Jiří ; Ježek, Tomáš (vedoucí práce) ; Stieber, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá připraveností Prahy na možné pořádání olympijských her v roce 2016 nebo 2020. Námět práce vychází z uvažované kandidatury Prahy a probíhajících diskuzí na toto téma. V první části práce je popisována příprava, organizace a finanční výsledky olympijských her v Aténách v roce 2004. Z aténských her jsou vyvozeny závěry pro pražskou kandidaturu. Druhá část práce analyzuje připravenost Prahy a ČR na možné pořádání olympijských her. Jsou zde uváděny hlavní problémy Prahy a ČR, které výrazně ohrožují možné pořádání her v plánovaných termínech.
Technologie Macromedia Flash a její praktické využití
Velička, Petr ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jonák, Jiří (oponent)
V oblasti internetu je Macromedia Flash světovým standardem pro tvorbu a distribuci interaktivního a multimediálního obsahu. Touto technologií můžeme vytvářet fascinující internetové prezentace, účinné reklamní kampaně, obchodní aplikace, výukové kurzy, on-line hry či interaktivní video. Flash dnes používá přes jeden milión vývojářů, kteří svými produkty mohou ihned oslovit více než 500 miliónů uživatelů internetu po celém světě. Rozšířenost na velké množství platforem umožňuje Flash aplikace přímo spouštět na osobních i kapesních počítačích s různými operačními systémy nebo mobilních telefonech. Cílem bakalářské práce je tuto technologii představit jak z pozice uživatele, tak z pozice vývojáře. Práce popisuje praktické využití této technologie v oblastech internetových prezentací, her a reklamních bannerů. Poté se zabývá vývojovým prostředím Flashe a popisuje některá specifika práce v tomto programu. Následně stručně popisuje praktický vývoj jedné flashové hry a nakonec přibližuje historický vývoj verzí Flashe a trendy. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek této technologie a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci (hře). Tato práce by měla být také přínosem pro všechny se zájmem o tuto oblast a ukázat směr jakým by se měli vydat při komplexním poznávání této technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí138 - 140  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.