|
Hodnocení informací v médiích
Škodová, Markéta
Součástí říjnového šetření CVVM bylo několik otázek zjišťujících, zda si čeští občané myslí, že je média informují pravdivě a uceleně a zda jim poskytují přehled o nejdůležitějších událostech.Do výzkumu byly zahrnuty jak televiyní a rozhlasové stanice, tak celostátní deníky a internetové zpravodajské servery.
|
|
Sledování zpravodajských pořadů
Šamanová, Gabriela
Cervnovy vyzkum byl mj. zameren na to jak lide sleduji televizni zpravy. Respondenti odpovidali na otazky ,ktere zpravodajske porady sleduji, zda sledovana televizni zpravodajstvi informuji o dulezitych vecech ci nektere dulezite udalosti opomiji. Posledni otazka byla venovana tomu, jak casto divaci sleduji zpravy v televizi.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Linknerová, Alena ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářska práce se zabýva analýzou vnímáni reklamy u studentů vysoké školy. Teoretická část je zaměřená na reklamu, jednotlivá média, kterými možno reklamu šířit, speciálne na internetovou reklamu a aktuální trendy v oblasti médií. V praktické části zkoumám postoje studentů k reklamě obecně, reklamě na internetu, jak má podle nich dobrá reklama vypadat a kde je vhodné ji pro studenty umístnit.
|
| |