|
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
|
| |
| |
|
Ocenění nemovitosti
Fleková, Anna ; Heřman, Jan (advisor) ; Fanta, Jaroslav (referee)
V teoretické části této diplomové práce jsou vysvětleny pojmy jako nemovitost, hodnota, cena, katastr nemovitostí, cenová mapa pozemků a jsou zde popsány základní metody oceňování nemovitostí. V praktické části je na základě teoretických poznatků oceněn administrativním způsobem rodinný dům s pozemkem a příslušenstvím.
|
|
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.
|
| |
|
Oceňovanie nehnuteľností
Bátorová, Ivana ; Heřman, Jan (advisor) ; Hezina, Miloslav (referee)
Práca sa venuje súčasnej situácii v oblasti oceňovania nehnuteľností v Českej republike. Definuje nehnuteľnosti, ich špecifiká, a vysvetľuje základné pojmy spojené s oceňovaním nehnuteľností. Popísaný je základný postup a metódy oceňovania nehnuteľností, špecifiká ocenenia na tržnom princípe a ocenenia podľa vyhlášky Ministerstva financií. Na konkrétnom prípade je predvedený postup stanovenia administratívnej ceny súboru nehnuteľností podľa vyhlášky, formou znaleckého posudku. Ďalej sú v práci rozobrané základné faktory pôsobiace na rozdiely v hodnotách nehnuteľností stanovených na tržnom princípe a podľa vyhlášky.
|
|
Dodacie parity a ich vplyv na stanovenie ceny - implikácia na Carrefour ČR
Kováčová, Veronika ; Malý, Josef (advisor) ; Kovařík, David (referee)
Diplomová práca je zameraná na najnovšie vydanie dodacích parít Incoterms 2000 a ich základnú charakteristiku, tj. popisuje práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. V prvej časti práca popisuje význam logistiky a dodacích parít v medzinárodnom obchode a obsahuje taktiež výklad dodacích parít. Nasledujúca časť je zameraná na krátke predstavenie spoločnosti Carrefour a jej importného oddelenia a analýzu vplyvu dodacích parít na stanovenie ceny v medzinárodnom obchode. Táto analýza vplyvu je predstavená na konkrétnom príklade, spoločnosti Carrefour ČR.
|
|
Marketingový mix vybrané firmy
Čapek, Michal ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Lenk, Jiří (referee)
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.
|
|
Oceňování nemovitosti
Ötwösová, Veronika ; Heřman, Jan (advisor) ; Hezina, Miloslav (referee)
Prace se zabyva problematikou ocenovani nemovitosti. V teoreticke casti jsou definovany zakladni problemy ocenovani-co je nemovitost,cleneni nemovistosti, cinnosti odhadcu a znalcu, katastr nemovistosti, rozdil mezi cenou (jeji cleneni) a hodnotou nemovitosti.Dale je uveden prehlded nekterych vypoctu. V prakticke casti je ocenen rodinny dum a nasledne porovnana zjistena cena s trznim ocenenim.
|