|
Návrh obytné zóny v Mutěnicích
Chludilová, Kateřina ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh obytné zóny v obci Mutěnice. Hlavním cílem bylo rozdělit vymezené území tak, aby byla minimalizována celková plocha místní komunikace, ale naopak maximalizována plocha stavebních parcel určená ke stavbě rodinných domů. Dále zde byla potřeba vyřešit statická doprava. Celkově byly navrhnuty 3 varianty a dle multikriteriálního hodnocení byla vybrána nejoptimálnější varianta a ta byla podrobně rozpracována.
|
|
Komplexní urbanistická analýza se zaměřením na dopravní problematiku vybraného veřejného prostoru města Litomyšle
Tašnerová, Lucie ; Boulaz,, Ivana (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na urbanistickou analýzu, veřejný prostor a dopravní situaci v centru města Litomyšle. Seznamuje s dopravní problematikou Smetanova náměstí s ohledem na vytvoření kvalitního veřejného prostoru. První část popisuje současný stav a vývoj náměstí. Druhá část je zaměřena na analýzu prostoru. Jsou zde definovány současné problémy a limity náměstí, kterými veřejný prostor ztrácí na kvalitě a není kvůli nim možný další rozvoj. Třetí část práce řeší návrh variant, které tyto problémy a limity minimalizují, nebo dokonce eliminují. V závěru práce je navrženo výsledné řešení pro revitalizaci prostoru tak, aby došlo k rozvoji veřejného prostoru a eliminaci současných limitů a problému se zachováním urbanistické koncepce centra města.
|
|
Návrh obytné zóny v Dolní Lutyni
Tkáčová, Klára ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh variantního řešení obytné zóny v obci Dolní Lutyně. Jedná se především o nalezení vhodného uspořádání stavebních pozemků na vymezeném území, vyřešení dopravní infrastruktury a dopravy statické. Všechny varianty byly podrobně rozpracovány do výkresů - situací, podélných profilů a vzorových příčných řezů. Na základě výběru a vyhodnocení multikriteriálních hledisek byla vybrána nejoptimálnější varianta pro budoucího investora.
|
| |
|
Dopravní terminál Broumov
Jetmar, Jiří ; Ropek, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nového autobusového terminálu a rekonstrukce komunikace v ulici Nádražní ve městě Broumov.Práce se zabývá vhodným návrhem uspořádání autobusových zastávek.Součástí práce je návrh vhodného šířkového uspořádání komunikace v ulici Nádražní.Dále je řešen návrh parkovacích stání pro osobní automobily, úprava komunikací pro chodce a vhodné využití zbývajících ploch.
|
| |
|
Návrh obytné zóny v obci Vendryně
Misiarzová, Vendula ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je variantní řešení obytné zóny. V prvé řadě rozmístění parcel na vymezené ploše a v druhé řadě vyřešení dopravní infrastruktury včetně parkovacích a odstavných stání. Pro vymezenou plochu byly navrženy tři varianty řešení obytné zóny. Dle multikriteriální analýzy byla vybrána jedna nejvhodnější varianta, pro kterou byl dále zpracován podélný profil a vzorové příčné řezy.
|
|
Návrh obytné zóny v Třinci
Szturc, Václav ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh obytné zóny na vymezeném území v obci Třinec. Následné vhodné rozmístění stavebních parcel, včetně návrhu pozemních komunikací a vyřešení statické dopravy. Samotný návrh byl vytvořen ve třech variantách. Nejvhodnější varianta je dále podrobně rozpracována.
|
|
Návrh obytné zóny v Říčanech u Brna
Hojný, David ; Klepáček, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je variantní řešení obytné zóny. V prvním případě je kladen důraz na ekonomické hledisko s ohledem na zábor území stavebními parcelami v poměru k místním komunikacím. Ve druhé studii je největší váha kladena na estetické hledisko a architektonické ztvárnění. Třetí situace je pojata jako možný kompromis mezi příznivou cenou a architektonickým ztvárněním. Ve všech případech je provedena architektonická studie situačních výkresů. Dle multikriteriální analýzy byla varianta RASTR vybrána jako nejvhodnější a dále u ní je proveden výpočet parkovacích a odstavných míst, výškové řešení a charakteristické a vzorové příčné řezy.
|
| |