Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  začátekpředchozí118 - 127dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení finanční situace společnosti
Pospíšilíková, Ľudmila ; Ing.Ladislav Žák Ph.D. (oponent) ; Groligová, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí finanční zdraví firmy WAX, s.r.o., v období roků 2004 až 2006 a to prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy. Obsahuje návrhy možných řešení zjištěných problémů, které mají vést ke zlepšení finanční situace podniku v budoucích letech.
Je Leonardo DiCaprio dobrá investice?
Kopecký, Daniel ; Melzochová, Jitka (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Práce zkoumá filmové tržby na základě dat o 905 filmech promítaných v kinech v období 2005 až 2015 ve Spojených státech amerických a Kanadě, jaký má vliv na tržby konkrétní herec Leonardo DiCaprio a jaký vliv hvězdní herci obecně. Výsledky, odhadnuté pomocí metody nejmenších čtverců, říkají, že hvězdní herci mají pozitivní vliv na tržby. Přítomnost finančně úspěšného herce souvisí s 12% zvýšením tržeb. V případě oskarových herců byl vliv nižší. Hypotéza o vlivu Leonarda DiCapria se nepodařila potvrdit ani vyvrátit. Další zkoumané faktory byly například rozpočet, hodnocení, filmové pokračování, režisér a další. Jako proměnná s nejvyšším pozitivním vlivem vychází rozpočet a poté filmové pokračování.
Analýza determinant tržeb filmů v České republice
Sejk, Ondřej ; Kureková, Lucie (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Cílem této práce, založené na datech 319 filmů promítaných v českých kinech v letech 2013 až 2014, je naleznutí faktorů majících vliv na tržby domácích i zahraničních filmů v českých kinech. Tyto faktory a míra jejich vlivu jsou odhadnuty pomocí modelu vážených nejmenších čtverců. Jde například o vztah pokračování, hodnocení na severu ČeskoSlovenské filmové databáze, nebo získaných akademických cen, na tržby. Hodnoty odhadnutých koeficientů poukazují na pozitivní vztah všech výše zmíněných faktorů k tržbám tak, jak bylo očekáváno. Přínosem této práce je především aktuálnost použitých dat a zpracování globálního tématu na lokální úrovni, díky čemuž je možné porovnat míru vlivu jednotlivých faktorů v různých státech, případně na globální a lokální úrovni.
The valuation of the company Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.
Mišík, Igor ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení tržní hodnoty společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o. k 1. 12. 2013. Společnost byla oceněna výnosovou metodou diskontovaného cash flow pro vlastníky a věřitele. Samotné ocenění vychází z analýzy makroekonomického prostředí a odvětví, prostřednictvím kterého byly určeny budoucí podnikové tržby. Věrohodnost výsledku oceňování podporuje finanční analýza historie podniku. Její výsledky zachytili finanční výkonnost podniku potvrzující going concern princip. Další část práce je věnována prognóze generátorů hodnoty podniku tvořících základ finančního plánu. Závěr práce obsahuje určení nákladů kapitálu a výrok o hodnotě společnosti.
Chodíme na dobré filmy? Vliv diváckých hodnocení na návštěvnost a tržby českých filmů
Žofčák, Jakub ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Práce na základě regresní analýzy dat 314 českých filmů z období let 2003--2013 zkoumá hypotézu o existenci pozitivního vztahu mezi úspěšností těchto filmů (měřenou pomocí návštěvnosti a tržeb) a diváckým hodnocením uživatelů Česko-Slovenské filmové databáze. Tato hypotéza je na základě sestaveného modelu potvrzena -- jednoprocentní zvýšení uživatelského hodnocení souvisí se zvýšením návštěvnosti o 1,45 % a tržeb o 1,39 %. Jsou rovněž prokázány podobné souvislosti s vysvětlovanými proměnnými a dalšími faktory -- jako významné se prokázaly oblíbené herečky (avšak nikoliv oblíbení herci), oblíbení režiséři, ceny Českého lva a určité žánry (akční filmy, pohádky a komedie). Přínos této práce spočívá nejen v aplikaci zvolené metody na české prostředí, ale rovněž na prokázání a ekonomické vysvětlení pozitivních vztahů určitých specifických proměnných v kontextu českého filmu. Jednou z těchto specifických proměnných, jejíž asociaci s návštěvností a tržbami tato práce interpretuje, je tvorba režiséra Zdenka Trošky.
Malé a střední podnikání v odvětví zemědělství
Capková, Pavlína
Diplomová práce se zabývá problematikou dotací malých a středních podniků v odvětví zemědělství. Hlavním cílem je prokázat nutnost čerpání dotací a jejich vliv na výsledek hospodaření. Aplikace bude provedena na praktických příkladech malých podniků -- Hospodářského družstva, soukromé farmy a středního podniku - Školního zemědělského podniku Žabčice. Pro dosažení výsledků byla použita sekundární data, získaná z Českého statistického úřadu, Eurostatu a Ministerstva zemědělství. Dílčím cílem byla analýza výnosů, nákladů a tržeb uvedených podniků za rok 2013 z rostlinné výroby i živočišné výroby. Z rostlinné výroby byly analyzovány pšenice, ječmen a řepka. Z živočišné výroby se jednalo o rozbor výkrmu býků. Z provedené analýzy byla prokázána nutnost čerpání dotací.
Identifikace faktorů působících na tržby energetického průmyslu v zemích EU
Melounová, Tereza
Diplomová práce se zabývá tvorbou ekonometrického modelu pro vysvětlova-nou proměnnou Tržby v energetickém průmyslu. Pro tvorbu ekonometrického modelu je použit program Gretl, data pro analýzu byla získána na internetovém serveru Eurostat.eu. Byla použita průřezová data pro rok 2010. Výsledný vícenásobný regresní model je interpretován a zhodnocen. V práci se také nachází literární přehled, který se zabývá zejména vývojem společné politiky v oblasti energetiky v zemích EU, současným stavem v této oblasti a budoucími plány rozvoje. Dále jsou zde uvedeny i zdroje energie, které se nacházejí na území EU a je zde řešena problematika energetické závislosti na ostatních nečlenských zemích.
Modelování tržeb v lékárnách
Rejnek, Jan
Cílem této bakalářské práce je vytvořit regresní model tržeb lékáren. Úvod zmiňuje trend trhu lékáren v České republice. Teoretická část se zaměřuje na představení problematiky regresní analýzy a časových řad. Praktická část odhaluje závislost tržeb na různých faktorech. Hlavním cílem je výběr těch faktorů, které nejvíce ovlivňují tržby.
Reporting tržeb společností podnikajících v e-commerce
Stříbrský, Vojtěch ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Šrámek, Stanislav (oponent)
Cílem práce je vytvoření reportingu jako souboru metod pro analýzu a interpretaci výsledků, procesů a dějů, které se přímo podílí na tvorbě tržeb a tím i hodnoty společností podnikajících v subscription modelu e-commerce. Práce je orientována na reporting dosažených výsledků a výkonnosti. Metodika se soustředí na identifikaci vlastností a podmínek podnikání v subscription modelu a souvisejícího zákaznického chování. Na tomto základě je sestaven metodický soubor vhodných analýz pro reportování klíčových faktů. Reporting dosažené výsledky podrobuje analýzám, které zkoumají tržby z pohledu faktorů ovlivňujících efektivitu jejich tvorby a udržení do budoucna. Práce realizuje analýzy nad modelovými daty prostřednictvím SQL databázových dotazů, které vytváří výsledný reporting. Závěry práce popisují zjištění v dosažených výsledcích, efektivitě a rizicích, které plynou z dat podkladové modelové společnosti. Závěrem je konstatována informační přínosnost a možná aplikace reportingu v podmínkách reálné společnosti.
Zkoumání vlivu recenzí na tržby filmů v USA
Zrůbek, Dalimil ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Klesla, Arnošt (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem recenzí na tržby filmů ve Spojených státech v letech 2008-2010. Odpovídá na otázku, zda vůbec takový vliv existuje a jak se mění jeho síla v závislosti na době promítání, strategii pokračování, strategii vysokých rozpočtů a volbě žánru. K nalezení odpovědí práce využívá klasický lineární regresní model odhadnutý metodou vážených nejmenších čtverců. Z výsledků modelu vyplývá, že recenze mají vliv na celkové tržby filmů. V různých týdnech promítání má vliv recenzí na tržby různou sílu. Filmová pokračování snižují vliv recenzí na tržby. Schopnost vysokého rozpočtu eliminovat vliv recenzí nebyla prokázána. Vliv recenzí na tržby má různou sílu u jednotlivých žánrů. Nejsilněji se projevuje u komedií, nejméně recenze ovlivňují tržby hororů. Výsledky modelu práce pokud možno porovnává s literaturou zabývající se těmito tématy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   začátekpředchozí118 - 127dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.