Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 125 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Energeticky úsporný rodinný dům s fitness centrem
Svoboda, Lukáš ; Kalánek, Jiří (oponent) ; Ostrý, Milan (vedoucí práce)
PD ve stupni DPS novostavby dvoupatrového RD s provozovnou fitness centra situované v lokalitě Račice-Pístovice u Vyškova. Objekt je navržen s pravidelným protáhlým obdélníkovým půdorysem patra, v přízemí z něj vystupuje hmota posilovny do tvaru L. Obvodový plášť je řešen z přesných tvárnic Ytong s vnějším systémovým kontaktním zateplením a s dřevěnými okenními konstrukcemi s izolačním trojsklem. Stavba má sedlovou střechu. Koncepčně byl objekt řešen jako energeticky úsporný klasifikační třídou prostupu tepla obálkou budovy B - úsporná.
Economic and other factors determining the use of club memberships in fitness centers in the Czech Republic in 2015
Staš, Ján ; Barák, Vladimír (vedoucí práce) ; Krebs, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce je nasměrována do odvětví fitness průmyslu ČR, které patří mezi velmi dynamické a potenciální, ale zároveň i velmi přehlížené odvětví národního hospodářství. V této práci jasně poukazuji na nedostatečně rozvinutý, resp. zastaralý systém vedení českých fitness center na bázi jednorázových vstupů, což do značné míry determinuje současný nepřehledný, nedostatečně zmapovaný a nesystematický fitness průmysl v ČR. V teoretické části této práce tak modeluji možné varianty systému vedení fitness center na bázi klubových členství, které by byly reálně aplikovatelné do současných českých podmínek. Zároveň formuluji hlavní ekonomické a další faktory, které podmiňují návštěvníky fitness center ke koupi klubového členství, resp. jejich majitelů a provozovatelů k akceptování a zavedení systému klubového členství v daném fitness centru. V praktické části následně ověřuji, do jaké míry navrženy postupy a kritéria korelují se současnými podmínkami a mentalitou návštěvníků českých fitness center, resp. jejich majitelů a provozovatelů. Výsledkem této práce je tak reálný a do současných českých podmínek aplikovatelný model postupného zavádění klubových fitness členství, který (mj.) vytváří příznivé podmínky pro následnou kooperaci s dalšími odvětvími národního hospodářství ČR či mezinárodními asociacemi sdružujících fitness průmysl na celém světě.
Podnikatelský plán na založení víceúčelového fitness centra
Hladník, Michael ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení víceúčelového fitness centra, který je následně vyhodnocen pomocí metod na hodnocení investic. Na začátku této práce si představíme samotný produkt a vlastnické poměry ve společnosti, následuje analýza prostředí, kde se zabývám zákazníky, konkurencí - jak současnou, tak potencionální, a dodavateli. Pro výběr dodavatelů jsem využil metodu vícekriteriálního rozhodování s pomocí Saatyho metody pro určení vah kritérií a metodu lineárních funkcí užitku pro jednotlivé varianty. Dále se zabývám marketingem, kde je rozepsán marketingový mix se 4P, a personálním zabezpečením celého centra. Ve finanční části se nejdříve podívám na počáteční rozvahu a náklady vzniklé před zahájením provozu. V další části se zabývám 2 možnými variantami, realistickou a pesimistickou. Každá varianta je upravena o předpokládané příjmy a náklady dané pro jednotlivé varianty. Následně jsem zpracoval bod zvratu. V poslední části se zabývám analýzou celého projektu v podobě analýzy SWOT, která je následována vyhodnocením projektu pomocí statických a dynamických metod hodnocení investicí.
Analýza vybraných fitness center a průzkum spokojenosti jejich zákazníků
Dobešová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autorka aplikuje marketingové výzkumné metody za účelem navržení doporučení pro zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků zkoumaných fitness center v Praze. První část práce je věnovaná popisu a analýze oblasti fitness v Evropě a České republice. Následně je v metodologické části podrobně vysvětlena zvolená metodika výzkumu a dotazníkové šetření spolu s deskripcí konstrukce dotazníku. Praktická část je věnována představení zkoumaných fitness center, spolu se samotným marketingovým výzkumem, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány a následně obsaženy ve zpracované SWOT analýze. Na závěr této práce dojde k sumarizaci výsledků a navržení doporučení pro možná zlepšení, které by na základě výzkumného projektu mohla fitness centra vzít v potaz a začlenit do své současné podnikové strategie.
Podnikatelský plán v oblasti fitness center
Chmelík, Dan ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Finardi, Savina (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu fitness centra s následným vyhodnocením investice. Nejprve se představí samotný produkt a vlastnická struktura, následuje analýza trhu, zákazníků, analýza konkurence a analýza dodavatelů, ve které se vícekriteriálně rozhoduje za pomoci Saatyho metody a metody lineárních funkcí užitku. Na to navazuje personální zabezpečení a marketingový plán včetně marketingového mixu a marketingového rozpočtu. Ve finančním plánu je sestavena počáteční rozvaha, výkaz cash flow, výkaz zisků a ztrát pro první rok a následně rozvaha po prvním roce podnikání. V této části je vypočten bod zvratu. Samotnému vyhodnocení projektu předchází analýza rizik. Je zkoumána citlivost kritéria výsledek hospodaření za působení dvou, respektive čtyř faktorů. K hodnocení investice jsou použity statické a dynamické metody hodnocení. Za určitých podmínek je projekt životaschopný.
Podnikatelský záměr pro zahájení podnikání v oblasti služeb
Krejčí, Daniel
Práce se skládá ze dvou dílčích částí. V teoretické části jsou zpracovány literární pojmy týkající se založení podniku, problematiky sestavení podnikatelského plánu a hodnocení efektivnosti investice. V praktické části práce je vykreslen konkrétní podnikatelský plán. Ten zpracovává návrh na podnik v oblasti služeb.
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free
Víceník, Petr
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro Studio Be Free, což je fitness centrum v Uherském Brodě. Návrh nové strategie by měl vést ke zvýšení počtu zákazníků, zvýšení tržeb a upevnění si své pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou vysvětleny pojmy, které jsou následně použity ve vlastní práci. V první části vlastní práce jsou uvedeny obecné informace o fitness centru a je provedena také analýza současné marketingové strategie. Pro současnou analýzu prostředí jsou použity analýzy jako PESTE, odvětvová analýza a SWOT analýza. Je zde provedena také segmentace a analýza marketingového mixu. Poslední část bakalářské práce se zaměřuje na konkrétní návrhy strategií, které by zvýšily počet návštěvníků ve fitness centru.
Podnikatelský plán na založení fitness centra
Dudnik, Denis ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Šlégr, Pavel (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování plánu na založení fitness centru. Teoretická část podnikatelského plánu se věnuje charakteristice podnikatelského plánu. Praktická část aplikuje na konkrétní podnikatelský záměr - založení fitness centra. Cílem vypracování podnikatelského plánu je zjistit, zda tento plán je realizovatelný a rentabilní pro své vlastníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 125 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.