National Repository of Grey Literature 14 records found  previous11 - 14  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Market Entry Strategy of Netflix in Czech Republic
Do Hai, Linh ; Fojtů, Kateřina (referee) ; Škapa, Stanislav (advisor)
Tato diplomová práce kriticky zkoumá analýzu vstupní strategie společnosti Netflix, který hodlá vstoupit na český trh, s cílem navrhnout vhodná doporučení. Práce obsahuje detailní analýzu společnosti a současného stavu trhu v České Republice. Kriticky přezkoumané teoretické rámce a aplikované analýzy jsou následně použity jako základ pro argumentaci a vyhodnocení problematiky strategie. Doporučení pro expanzi jsou poskytovány na základě vyhodnocených průzkumu a analýz.
Foreign Market Entry of NAVERTICA, Plc.
Klimo, Martin ; Matýšek,, Vít (referee) ; Škapa, Stanislav (advisor)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vstupu firmy NAVERTICA,a.s. na Jihoafrický trh. Práce obsahuje analýzu společnosti a současné situace na trhu v Jižní Africe. Je aplikována kritická analýza literatury na dané téma společně s analytickými metodami. Opodstatněná doporučení, zda-li vstoupit na cizí trh a jakou formu vstupu zvolit, jsou dána. Tato doporučení jsou založena na vyhodnocení výsledků analýz této diplomové práce.
Foreign Market Entry of Company D.E.E.D. Ltd. into Ukraine
Treml, Michael ; Pavlanský, Radoslav (referee) ; Škapa, Stanislav (advisor)
Diplomová práce se zabývá analýzou forem vstupu na zahraniční trh v odvětví dřevostaveb zaměřenou na konkrétní firmu D.E.E.D. a.s., a její případný vstup na Ukrajinský trh. Využití metodologie forem vstupu na zahraniční trh pro střední firmu by měla následně ukázat, zda na trh vstoupit či ne, a jakou formu zvolit. Výsledky budou dále také srovnávány s podobným trhem, kde firma již působí. Na tomto základě bude navrženo efektivní využití a postup do budoucna.
Strategie vstupu na zahraniční trh - EF Education First
Zadražilová, Lucie ; Král, Petr (advisor) ; Peterková, Michaela (referee)
The principal goal of its thesis is to conduct a research and do the analyses necessary for the decision whether to enter a foreign market and in case of positive answer the entry strategy is to be suggested. The research and analyses are done on the case of EF Education First, a global company doing its business activities in the educational sector with the main specialization in language learning, and the market of Ukraine. The thesis is divided into a theoretical part which summarizes main elements and academic knowledge important for the entry market strategy including modes of entry, international specifics, marketing of services and 7Ps. In the practical part, the findings from the PEST analysis conducted on the Ukrainian market are presented and the internal environment of the company is analyzed. The two main strategies are selected and their advantages and potential limitations are presented. The final recommendation is made.

National Repository of Grey Literature : 14 records found   previous11 - 14  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.