|
Prostředí dopravní firmy
Francúzová, Andrea
Francúzová, A. Prostředí dopravní firmy, Bakalářská práce 2010 Tato práce je zaměřena na zmapování vnitřního a vnějšího prostředí dopravní firmy s cílem nalézt vhodné strategie k udržení a posílení postavení firmy na trhu. K hodnocení vnějšího prostředí bude využito PESTE analýzy, oborové prostředí bude zkoumáno prostřednictvím hodnocení klíčových aktérů podle Kotlera "3C" a vnitřní prostředí bude hodnoceno pomocí systému "7S" firmy McKinsey. Získané poznatky budou využity k sestavení SWOT analýzy, jež bude základem k tvorbě vhodných strategií.
|
|
Význam a využití marketingu v maloobchodě
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. První část práce je zaměřena na získání teoretického základu. Tento základ byl získán studiem odborné literatury. Ve druhé části autorka provedla analýzu firmy a jejího okolí. V praktické části byl také proveden marketingový výzkum. Díky výsledkům z provedených analýz a marketingového výzkumu autorka vytvořila návrhy na zlepšení stávající situace podniku.
|
| |
|
Metody strategického řízení
LOMSKÝ, Tomáš
Cílem bakalářské práce je pomocí vybraných metod analyzovat vnější prostředí, vnitřní prostředí, určit silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení dané organizace. Tyto výsledky zpracovat, analyzovat, provést vyhodnocení a navrhnout vhodnou strategii. Abych daný cíl naplnil, musel jsem podnik analyzovat prostřednictvím vybraných metod strategického řízení. Ve své práci jsem použil následující analýzy: STEP analýza, Porterův model, Model stupně turbulence, Analýza exponovanosti podniku a SWOT analýza.
|