Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv metod zážitkových kurzů na změnu postojů jejich účastníků
VOJÁČEK, Antonín
Tato práce představuje možnosti, dopady a rizika, které vyplývají ovlivňování účastníků zážitkových kurzů metodami zážitkové pedagogiky. Tato práce vymezuje v první části základy zážitkové pedagogiky, jakými jsou její podstata, cíle, metody a nástroje k jejich dosažení. Podrobně se zabývá principem dobrovolnosti, komfortní zónou, Kolbovým cyklem, stavem flow, reflexí a výzvami. Ve druhé části je definován termín postoj a následně prvky, které slouží k jeho změnám skrz použití metod zážitkové pedagogiky.
Analýza Regionálního operačního programu NUTS II Jihozápad
TALÍŘOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá podrobnou analýzou Regionálního operačního programu NUTS II Jihozápad. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s problematikou regionální a strukturální politiky EU a ČR. V praktické části je popsána charakteristika regionu soudržnosti NUTS II Jihozápad a vyhodnocení SWOT analýzy území, na jejímž základě je posuzován soulad jednotlivých prioritních os programu s potřebami regionu. Práce dále monitoruje první tři kola schválených výzev Regionálního operačního programu NUTS II Jihozápad, jejich zaměření, strukturu zájmu žadatelů o podporu a postupné naplňování stanovených monitorovacích indikátorů. Z výsledků daných analýz jsou v závěru práce uvedeny návrhy budoucího zaměření výzev a typů podporovaných aktivit do roku 2015.
Rozvoj výchovně vzdělávací instituce pomocí strukturálních fondů
HUMLEROVÁ, Veronika
Tato práce vznikla, aby představila projekt vznikajícího Dětského muzea v Českých Budějovicích. Dětské muzeum, jak už bylo napsáno na začátku, je vzdělávací instituce. Tím se zásadně liší od jiných muzeí, jejichž primární náplní bývá uchovávání a rozmnožování sbírek. Dětská muzea jsou naproti tomu svým zaměřením na děti orientována na budoucnost. Dětská muzea jsou tvořivá dynamická až strhující místa určená k uspokojování potřeb a zájmů dětí prostřednictvím výstav a programů stimulujících zvídavost a motivujících k poznání. Klíčovým prvkem je možnost si poznávané vyzkoušet či osahat nebo se jinak aktivně zapojit. Náplň výstav a jejich zaměření se obecně mezi jednotlivými muzei liší. Všechna však vycházejí z předpokladu, že děti se nejlépe učí aktivním zapojením a experimentováním, a také že nejzákladnější formou, jakou se obzvlášť malé děti učí, je hra. Dětská muzea jsou tak současným praktickým vyjádřením Komenského zásady ?Škola hrou.? Dětské muzeum Hrát2Objevovat (H2O) je navrženo jako dynamický, nový prostor pro interaktivní vzdělávání a hru, určený pro děti od 1 do 18 let věku, jejich rodiče a učitele. H2O bude kvalitní muzeum na úrovni srovnatelné s nejlepšími světovými dětskými muzei: velké co do náplně, nápaditosti a zábavy, s moderními exponáty, programy a technologiemi. Hlavním tématem této práce je připravení business plánu pro tuto instituci, najít možnost financování ze strukturálních fondů, připravit projekt a zpracovat ho ve webové aplikaci Benefit 7.
Rozvoj Jihočeského kraje na základě opatření programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PARAJOVÁ, Veronika
Tato diplomová práce se především zaměřuje na Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost a jeho oblast podpory 3.2. ? Podpora nabídky dalšího vzdělávání, a to na území Jihočeského kraje. Podpora nabídky dalšího vzdělávání je na území Jihočeského kraje v současném období realizována především projektovými záměry prvního kala výzvy této oblasti podpory, jež byly schválené k realizaci. Vlastní realizace těchto projektových záměrů, bude mít primární dopad především na cílové skupiny konkrétních projektů. Projektové záměry druhého kala výzvy se nyní nachází ve fázi hodnocení. Projektové záměry schválené k realizaci z tohoto druhého kola výzvy, budou známy po zasedání rady Jihočeského kraje a to v červnu letošního roku. V roce 2011 bude v Jihočeském kraji vyhlášeno třetí kolo výzvy, a to ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku. Vliv investovaných finančních prostředků do nabídky dalšího vzdělávání se projeví až po roce 2013, kdy programovací období skončí a čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie bude výrazně omezené. Jihočeský kraj si je vědom důležitosti podpory této oblasti nabídky dalšího vzdělávání a projevuje tak snahu o vyplnění vzdělanostních mezer populace, žijící na území Jihočeského kraje. Ty vznikají převážně změnou struktury pracovního trhu na tomto území. Pro současné programovací období je na oblast podpory nabídky dalšího vzdělávání na území Jihočeského kraje vyčleněna z fondů Evropské unie celková alokace ve výši 196 000 000 Kč. Po první výzvě je tato alokace vyčerpána z 13%. Jak se čerpání finančních prostředků v rámci této oblasti podpory do roku 2013 na území Jihočeského kraje bude vyvíjet, lze těžko předvídat.
Využití fondů EU pro rozvoj dopravy ve Středočeském kraji
VACEK, Vladimír
Cílem bakalářské práce je přiblížit čtenáři čerpání strukturálních fondů EU v oblasti dopravy ve Středočeském kraji. V práci jsou definovány hlavní cíle Evropské unie v oblasti regionálního rozvoje a jsou zde stanoveny nástroje, kterými jsou potlačovány disparity regionů. Stanovené hypotézy objasňují efektivnost při čerpání přidělených prostředků. Zároveň práce přibližuje rizika, která mohou vzniknout během administrativních úkonů nebo při samotné realizaci projektu.
Fondy Evropské unie jako prostředek pro zvyšování konkurenceschopnosti českých firem a organizací
Knotek, František ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Šafaříková, Andrea (oponent)
Práce se zabývá problematikou regionální a strukturální politiky EU s důrazem kladeným na využívání fondů EU jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti českých podniků. Cílem této práce je přiblížit problematiku fondů EU, vývoj v minulém a současném rozpočtovacím období, zhodnotit vhodnost použitých metodik a navrhnout případná řešení. Struktura práce je navržena tak, aby poskytovala nejen obecné, ale zejména praktické rady pro zpracování vybraných programových dokumentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.