Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vizualizácia real-time dát v prostredí virtuálnej reality
Škorňa, Filip
Bakalářská práce se zabývá vizualizací real-time prostorových dat v 3D scéně prezentované prostřednictvím virtuální reality. Cílem práce je nalézt postup, jak aktualizovat real-time data ze zvoleného zdroje bez nutnosti zásahu uživatele. Klíčovým výstupem práce je zásuvný modul do nástroje Unreal Engine 4, který umožňuje zvolit dátový zdroj, informaci v tomto zdroji a tu prezentovat 3D scéně prostřednictvím jazyka Blueprint. Teoretická část práce poskytuje přehled o aktuálním stavu technologií a nástrojů v oblasti virtuální reality. Následuje přehled problematiky vizualizace prostorových dat ve virtuální realitě. Na základě rešerše je navržen a implementován zásuvný modul pro real-time prostorová data. Na závěr je provedeno ověření implementace a diskutován možný další rozvoj projektu.
Optimalizace matchmakingu na základě simulace
Eštvan, Ivan ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa sústredí na návrh fungujúceho matchmaking systému a prostredia pre simuláciu hier typu "First Person Shooter", v preklade "streľba z pohľadu prvej osoby," a ich implementáciu pomocou herného enginu Unreal Engine 4. Obsah práce zahŕňa predstavenie rôznych matchmaking systémov, ktoré sa používajú v dnešnom hernom priemysle a ďalej vysvetľuje základné koncepty Unreal Engine 4 použité na implementáciu tohoto prostredia. Implementovaný systém následne na základe vstupných dát a informácií o hráčovi vytvára zápasy pomocou vlastného matchmakingu, simuluje ich a zapisuje výsledky zápasov, ktoré sú použité pre ich ďalšiu analýzu. 
Malování v 3D prostoru s využitím rozšířené reality
Kořínek, Milan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je popsat a následně vytvořit aplikaci, ve které může uživatel malovat v 3D prostoru virtuální a rozšířené reality. V první části práce je objasněno řešení nástrojů, které poskytují možnost malování v 3D prostoru. Dále jsou uvedeny prvky a komponenty, díky nimž je možné vytvořit prostředí, ve kterém se uživatel pohybuje. A konečně je popsán způsob, jak jednotlivé části řešení spojit se speciálnímu hardwarem pro virtuální a rozšířenou realitou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.