Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of market potential for the luxury industry in the West African countries
Fofana, Nathy Nabila ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Pignet Fall, Lorella (oponent)
Po staletí bylo na africký kontinent pohlíženo v negativním světle a nebylo jednoduché toto vnímání změnit. Během posledních pár let se událo mnoho změn jak na kontinentě, tak i v názorech okolního světa na tento kontinent. Afrika je nyní mnohem otevřenější pro obchod a konkurenceschopnější na mezinárodním trhu s luxusním zbožím než kdykoli před tím. Obchod s luxusním zbožím je velmi perspektivní a stále se rozvíjející oblast obchodu. Jeho podíl však na africkém kontinentě není velký. Cíl této práce je zjistit, zda by obchodníci s luxusním zbožím měly široce proniknout na africký trh či nikoli. K zjištění tohoto cíle byly provedeny strategie vstupu na trh, průzkum trhu a také byly analyzovány motivy, jež vedou společnosti k rozhodnutí o vstupu na mezinárodní trhy s luxusním zbožím. Tyto motivy byly poté aplikovány na africký kontinent. Otázkou zde je, zda africký trh nabízí investorům vhodné podmínky pro obchod s luxusním zbožím. Pro zodpovězení této otázky bylo sledováno prostředí na světovém trhu, a také vnitřní prostředí skrze analýzu současné situace na africkém trhu s luxusním zbožím. Práce se zaměřuje na region Západní Afriky, který v současnosti představuje velký tržní potenciál a sleduje značný vzestup střední třídy obyvatelstva, která neustále hledá nové prostředky pro zlepšení úrovně svého života. Chování zákazníka je v této práci také hlouběji popsáno. Na závěr jsou podrobně zpracované výsledky prezentovány ve formách doporučení a návodů, které firmy využijí při vstupu na trh s luxusním zbožím v Západní Africe.
Hodnocení tržního potenciálu pro vstup nového franchisingového řetězce
Babák, Martin
Cílem bakalářské práce je navržení strategie pro vstup nového franchisingového řetězce Denny's na trh. Hlavní část práce se zaměří na analýzu marketingového prostředí. Na analýzu bude využit Porterův pětifaktorový model a PEST analýza. S využitím SWOT analýzy budou identifikovány silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby trhu. Dílčím cílem je provedení analýzy s posouzením tržního potenciálu. K formulaci návrhů a doporučení poslouží data z marketingového průzkumu.
Aplikace české marketingové strategie na Slovensku na trhu dětské výživy
Čiháková, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Kissová, Monika (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zdali na český a slovenský trh dětské výživy může být aplikována společná marketingová strategie, nebo zdali by měla být tvořena pro každý trh zvlášť. V analytické části porovnávám situaci na českém a slovenském trhu z pohledu ekonomického a sociálně-kulturního prostředí, dále na těchto trzích analyzuji tržní potenciál a konkurenční prostředí. Na závěr se věnuji postavení a aktivitám dvou velkých hráčů na obou trzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.