Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Multi-span double teebridge
Alušic, Michal ; Řeřucha, Kamil (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Main purpose of the diploma thesis is to design a multi-span double-girder bridge which spans the valley of a river. The bridge spans main road of 1st class. Main superstructure of a bridge is made of prestressed concrete which is built span by span. Structure was designed according to limit states in construction stages as well as during the service. Everything was designed according to the latest European normatives. It contains static calculation and drawing documentation.
Most na silnici I/38
Novotný, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem přemostění údolí na silnici I/38 v části obchvatu obce Havlíčkův Brod. Práce zahrnuje studii přemostění daného území. Ze tří variant byl vybrán k podrobnému posouzení dvoutrámový nosník o čtyřech polích. Nosná konstrukce je navržena jako monolitická, dodatečně předpjatá, betonovaná na pevné skruži bez postupné výstavby. Bylo provedeno posouzení dle mezních stavů použitelnosti a únosnosti. Kromě statického výpočtu jsou součástí práce výkresy a vizualizace mostu.
Analýza konzolového vyložení administrativní budovy
Gric, Pavel ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou dodatečně předpjatého železobetonového nosníku, jež je součástí vyložené části konstrukce administrativního objektu. Předmětem analýzy je zhodnocení chování konstrukce v čase a stanovení vhodného způsobu výstavby. Součástí práce je dále návrh a posouzení železobetonové desky a nosníku.
Železobetonová konstrukce vysoké administrativní budovy
Skuhravý, František ; Pulec, Vladimír (oponent) ; Perla, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout nosnou konstrukci pro vícepodlažní železobetonový objekt, provést statickou analýzu v programu Dlubal-RFEM a nadimenzovat její vybrané části. Posuzovaný objekt vychází z již zrealizované stavby v areálu kancelářských budov v městské části Brno-Slatina, jehož původní počet pater byl pro účely práce zvýšen z deseti na devatenáct, aby mohly být vyšetřeny specifické problémy spojené s projektováním výškových budov. Byla provedena detailní analýza deformací svislých konstrukcí v čase, umožňující přesněji popsat změny namáhání vodorovných konstrukcí, které jsou na stlačení sloupů přímo závislé. V diplomové práci byl zpracován návrh dimenzí základových konstrukcí, návrh a posouzení sestavy spřažených ocelobetonových sloupů, stropní desky ve 2. NP s kontrolou vlivu deformací sloupů na 17. NP, návrh a posouzení obvodových stěn, pilířů a stěn ztužujícího jádra. Byl vypracován výkres tvarů dimenzovaných částí konstrukce a podrobné výkresy výztuže posuzovaných prvků. Na základě výsledků diplomové práce lze konstatovat, že pokud jsou při projektování výškových budov zanedbány vlivy nerovnoměrného namáhání svislých konstrukcí, bude výsledný návrh pravděpodobně neekonomický, nebo při pokusu o optimalizaci nebezpečný.
Předpjatý most číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Janek, Tomáš ; Urban, Jiří (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu číslo 202 na rychlostní komunikaci R2 na Slovensku přes silnici I/50 mezi městy Trenčín a Bánovce nad Bebravou a přes železniční trať č. 130 mezi městy Trenčín a Chynorany. Pro každý směr je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze levá nosná konstrukce. Ze tří variant je vybrána varianta jednokomorového nosníku o čtyřech polích. Most je navržen podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model konstrukce je proveden jako prutový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Předpjatý komorový most
Štíchová, Kateřina ; Štefan, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh mostní konstrukce, která se nachází v extravilánu mezi městem Chomutov a obcí Křimov. Hlavním účelem tohoto objektu je převedení silnice první třídy I/7 přes údolí. Jsou navrženy tři varianty řešení, přičemž pro podrobné řešení je zvolena varianta předpjatého komorového mostu se šikmými stěnami. Hlavní nosná konstrukce je navržena jako spojitá o pěti polích s rozpětími 46,50 + 58,00 + 58,00 + 58,00 + 46,50 m, z dodatečně předpjatého monolitického betonu. Celková délka nosné konstrukce je 269,00 m a šířka nosné konstrukce 13,50 m, půdorysně je most přímý. Konstrukce je analyzována prostřednictvím několika zjednodušených modelů, které jsou vytvořeny v programu Scia Engineer 20.0. Analýza konstrukce je provedena v podélném i příčném směru. Posudky na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti jsou provedeny dle platných norem. Součástí této práce je také časově závislá analýza (TDA), která zohledňuje vliv fází výstavby.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most přes řeku Berounku
Gratza, Jonáš ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu v obci Roztoky, přemosťující řeku Berounku. Byly navrženy 3 možné varianty. Jedna z těchto variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl komorový průřez s podélným náběhem, který je budován pomocí letmé betonáže. Statická analýza zahrnuje vliv výstavby pomocí TDA. Konstrukce byla posuzována na dočasné a trvalé návrhové situace. Konstrukce byla posuzována podle EC.
Statické řešení železobetonové konstrukce
Mašek, Petr ; Kostiha, Vojtěch (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti části monolitické železobetonové konstrukce aquaparku se střešní terasou. Konstrukce se skládá z jednoho podzemního podlaží, které slouží jako technické zázemí aquaparku a ze dvou nadzemních podlaží. Na střeše se nachází terasa s trávníkem, mobilním barem a místem pro odpočinek. Předmětem diplomové práce je nosný rám, který překlenuje rozpětí 32 m. Konstrukce je navržena podle mezních stavů platných norem včetně zohlednění vlivu výstavby a časové analýzy. Statický model je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet a přehledná výkresová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.