Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití japonských hlavolamů ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy
Pěničková, Barbora ; Kloboučková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou japonských hlavolamů a jejich využitím při výuce matematiky na prvním stupni základní školy. Jejím hlavním cílem je ověřit, zda je možné systematickým vedením, které využívá gradovanou sérii úloh, dovést žáky prvního stupně základní školy v luštění hlavolamu sudoku na úroveň srovnatelnou s úrovní starších žáků a dospělých luštitelů tohoto hlavolamu. Teoretická část je zaměřena na historii sudoku, strategie jeho řešení, několik dalších typů japonských hlavolamů a také na sudoku v kontextu školního využití. Praktická část popisuje sérii experimentů se žáky prvního, později druhého ročníku základní školy, které byly prováděny za účelem ověření hypotézy této diplomové práce.
Analýza práce žáků s programem "Obkreslovačka"
VÍTKOVÁ, Tereza
Cílem této práce je zmapování práce dětí s hrou Obkreslovačka. Zaměřuji se především na strategie řešení úloh, kdy žáci mají obkreslit určitý útvar. Navrhla a popsala jsem tři různé strategie řešení a zabývám se jejich existencí. Součástí této práce je statistické zpracování úspěšnosti žáků při řešení úloh v rámci konkrétních sad i statistika úspěšnosti sad jako takových. Zkoumám také, jak se dětem pracuje s programem, jaké mají potíže, co se jim daří a které úlohy jim dělají největší problém. Soustředím svou pozornost také na rozdíly mezi chlapci a dívkami při používání konkrétních strategií a v úspěšnosti při řešení úloh. Zabývám se vhodností hry Obkreslovačka pro žáky a doporučením této hry pro konkrétní věkovou skupinu. Má práce vychází zčásti z teoretických poznatků, dodaných dat a zčásti z mé vlastní praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.