Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Deskový most v Českém Krumlově
Luberová, Lucie ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářská práce je návrh nové nosné mostní konstrukce v Českém Krumlově přes řeku Polečnici. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39, na 13,027 kilometru. Cílem je návrh kolmé konstrukce o jednom poli, který je vypracován ve třech různých variantách. První variantou je deska z dodatečně předpjatého betonu proměnné výšky dosahující max. 0,950 m. Druhá varianta je sestavena z prefabrikovaných nosníků VSTI 2000-21/0,9 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Třetí varianta je taktéž z prefabrikovaných nosníků T93-21/0,85 spřažených s železobetonovou deskou o tloušťce 0,200m. Pro podrobné posouzení byla vybrána první varianta s délkou přemostění 18,080m. Výpočet účinků zatížení je proveden pomoci počítačových softwarů Scia Engineer 14, IDEA StatiCa a porovnán s ručním výpočtem dle platných norem.
Trámový betonový most
Kubelka, Jan ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu na komunikaci III/1219 přes řeku Lomnici. Byly navrženy 3 studie, přičemž řešenou variantou byl dvoutrámový betonový most. Výpočty byly prováděny ručně a z části v programu Scia Engineer. Výsledky obou metod byly vzájemně porovnány. Konstrukce je posuzována podle Eurokódů.
Předpjatá mostní deska
Dobeš, Marek ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a posouzení jednopolové, kolmé mostní konstrukce přes řeku. Byly vypracovány 2 předběžné návrhy a vybrán jeden z nich jako nejvhodnější řešení, a dále podrobněji zpracován. Vybrána byla lichoběžníková předpjatá deska s rozpětím 21,0 metrů. Výpočet účinků zatížení byl proveden pomocí ručního výpočtu a v programu Scia Engineering a následně porovnán. Posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti bylo provedeno ručně dle platných norem.
Rekonstrukce mostu 44-016
Škarda, Jan ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout rekonstrukci mostu č. 44-016 ve městě Zábřeh. Je proveden návrh nového mostu, který nahrazuje stávající konstrukci, jelikož tato je z technického hlediska nevyhovující. Návrh je řešen jako předpjatá lichoběžníková deska o jednom poli s rozpětím 20m. Konstrukce byla posuzována dle mezních stavů únosnosti a použitelnosti.
Deskový most v Protivíně
Mazáč, Jan ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu na silnici I/20 mezi Českými Budějovicemi a Pískem. Most vede přes vodní tok. Jsou navrženy dvě předběžné varianty předpjatých desek a jedna z prefabrikovaných betonových nosníků, varianta monolitické předpjaté desky je zpracována podrobně. Řešení zahrnuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizace.
Deskový most u obce Kájov
Pavlíček, Zdeněk ; Zvolánek, Lukáš (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je projekt mostu na silnici II/166 u obce Kájov. Účelem mostu je převedení dopravy přes Chvalšinský potok. Navrženy byly tři varianty možného řešení mostovek. V prvním a druhém řešení jsou použity monolitické předpjaté desky. Ve třetím řešení předpjaté prefabrikáty a spřažená deska. Vybraná varianta je předpjatá monolitická deska obdélníkového průřezu. Práce obsahuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci, textovou část a vizualizaci navržené konstrukce.
Konstrukce přemostění ve městě Příbor
Suchánek, Petr ; Pukl, Stanislav (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením silničního mostu ve městě Příbor. Silniční most převádí silnici I/58 přes silnici I/48. Jsou navrženy 3 varianty řešení nosné konstrukce, jedná se o deskovou konstrukci, trámovou konstrukci a prefabrikovanou nosnou konstrukci. Řešení zahrnuje návrh a posouzení jednotlivých konstrukcí včetně výkresové dokumentace a ekonomického zhodnocení. Závěrem diplomové práce je zhodnocení těchto variant ze všech uvažovaných hledisek.
Deskový most ve městě Litovel
Majer, David ; Svoboda, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a posouzení kolmé, jednopolové mostní konstrukce přes elektrárenský náhon ve městě Litovel. Objekt leží na silnici II/449. Navrženy byly tři varianty - předpjatá lichoběžníková deska, předpjatá dvoutrámová konstrukce a konstrukce čtyř předpjatých nosníku tvaru I. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 22,5 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013, porovnán ručním výpočtem a posouzení bylo provedeno ručně dle platných norem.
Deskový předpjatý most
Macák, Jan ; Suza, Dominik (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39 a je veden přes vodoteč Polečnice. Křížení os komunikace a vodoteče se nachází na 22,783 km výše uváděné komunikace. Jsou vypracovány 3 varianty. 1. varianta je deska z dodatečně předpjatého betonu o výšce 0,85 m. 2. varianta se skládá z prefabrikovaných nosníků DS-PP1 40/85 spřažených s železobetonovou deskou o minimální tloušťce 0,2m. 3.varianta je opět deska z dodatečně předpjatého betonu ovšem se zešikmeným čelem.
Most na silnici I/44
Majer, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení pětipolové mostní konstrukce přes železniční trať na trase Zábřeh - Šumperk a řeku Moravu. Pro každý směr bude zhotoven samostatný most, ve výpočtu je uvažován most pravý. Objekt leží na silnici I/44 na trase Mohelnice - Jeseník. Navrženy byly tři variatny - dva předpjaté komorové nosníky, jeden předpjatý komorový nosník s prefa- brikovanými konzolami a konstrukce betonové desky spřažené se dvěma ocelovými nosníky. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 235,6 m a maximální délkou rozpětí pole 60 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013 a posouzení konstrukce bylo provedeno na základě platných norem ručně dle mezních stavů včetně zvážení vlivu postupné výstavby. Dále byla zpracována výkresová dokumentace a názorná vizualizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.