Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení dopadu realizovaných projektů na vývoj spádovosti obce Vacov
Kozáková, Lucie ; Krejčová, Nikola (vedoucí práce) ; Tomešová, Jana (oponent)
KOZÁKOVÁ, Lucie. Zhodnocení dopadu realizovaných projektů na vývoj spádovosti obce Vacov. Praha: Národohospodářská fakulta Vysoké školy ekonomické v Praze, 2012. 40 stran. Bakalářská práce. Práce se zabývá problematikou projektů financovaných z evropských strukturálních fondů v obci Vacov a jejich dopady na spádovost obce. Cílem práce je stanovit, zda a popřípadě do jaké míry, měly projekty realizované a financované z evropských strukturálních fondů vliv na spádovost obce Vacov. V první části je práce zaměřena na definování základních teoretických a metodologických východisek v oblasti spádovosti. Následuje socioekonomická charakteristika zkoumané obce. Druhá část práce je zaměřena na realizované projekty. Specifikuje kritéria jejich výběru dvou projektů, popisuje tyto projekty a následně je podrobuje analýze. První projekt Obnova infrastruktury zdravotnické péče v regionu Vacov byl za účelem výzkumu rozdělen na tři části -- ordinace lékařů, lékárnu, stanoviště záchranné služby. Prostřednictvím dotazníkových šetření a obsahové analýzy dokumentů bylo prokázán pozitivní vliv projektu na velikost spádové oblasti obce Vacov. Druhým vybraným byl projekt Stavební úpravy objektu občanské vybavenosti na víceúčelové zařízení pro rozvoj lidských zdrojů. Z komparace dat dostupných dokumentů byl vyvozen závěr, že projekt neplní své cíle a do spádovosti obce se nepromítl. Spádová oblast obce Vacov byla rozšířena pouze o oblast dojížďky za zdravotnickými službami.
Analysis of the shopping centre market in the Czech republic and Slovakia
Škodáčková, Gabriela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Brabec, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza dvou modelových nákupních center v České republice a na Slovensku. Práce je zaměřená na určení spádové oblasti nákupních center za pomoci územní analýzy, vymezení cílové skupiny zákazníků, a to s využitím dotazníkového šetření. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První, teoretická část je tvořena dvěma kapitolami. První definuje typy maloobchodních jednotek všeobecně a v závěru se soustřeďuje na maloobchodní formáty -- nákupní centra. Další kapitola zachycuje historický vývoj nákupních center od počátku prvních forem koncentrovaného retailingu v 7. století, dále výstavbu nákupních center v USA ve 20. století až po pronikání tohoto formátu do zemí Evropy v 80. letech 20. století, následně pak do České republiky a na Slovensko v 90. letech. Dvě navazující kapitoly se věnují právě tržním podmínkám výstavby těchto center v ČR a SR. Závěr teoretických kapitol popisuje současné trendy na trhu nákupních center v těchto dvou zemích. Druhou, prakticko-analytickou část, tvoří dvě kapitoly, zaměřené na analýzu dvou konkrétních modelových center, lokalizovaných v ČR a SR. Europa Shopping Center v Banské Bystrici a Nisa Obchodní Centrum v Liberci nejsou nejznámější, či největší centra ve svých státech. Navzdory tomu, že tyto centra jsou si navzájem podobná, každé z nich vznikalo a funguje za jiných podmínek. Územní podmínky jsou zkoumány v kapitole analýzy lokality, ve které jsou za pomoci ekonometrické metody obchodní gravitace vymezeny hraniční body spádové oblasti. Následující kapitola je zaměřena na rozbor silných a slabých stránek s výzvami a hrozbami pro sledovaná nákupní centra. Výsledky SWOT analýzy slouží jako podklad pro návrh potenciálních zlepšení k zvýšení úspěšnosti center.
Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý Pelikán
PETERKOVÁ, Pavla
Diplomová práce {\clqq}Marketingový výzkum při realizaci nákupního centra Černý pelikán`` se zabývá problematikou využití marketingového výzkumu v přípravné i provozní fázi projektu obchodní vnitroměstské pasáže Černý pelikán v centru Českých Budějovic, který má být dokončen v roce 2011. Na teoretickou část, která se zabývá problematikou marketingového výzkumu navazuje analýza marketingového výzkumu při přípravě uvedeného projektu. Je zde kladen důraz zejména na metodiku realizovaných studií a na shrnutí významu marketingového výzkumu u tohoto projektu. Další část diplomové práce se zabývá významem marketingového výzkumu po uvedení obchodní galerie Černý pelikán do provozu. Jsou zde navrženy konkrétní výzkumné studie, které by měly být realizovány a také organizační zajištění aktivit marketingového výzkumu.
Analýza maloobchodních sítí ve vybraném mikroregionu
POTUŽNÍKOVÁ, Lenka
Cílem práce je charakterizovat maloobchodní sítě ve Vimperském mikroregionu, zanalyzovat jejich konkurenceschopnost, dostupnost a potřeby zákazníků ve vztahu k těmto sítím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.