Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
An IDE for C# Script Development
Pelc, Jan ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji umožňujícími použití jazyka C# k tvorbě skriptů - krátkých programů určených pro rychlé vyřešení malých, typicky jednorázových úloh, které obvykle vyvstávají při práci na větších projektech. V práci zanalyzujeme existující nástroje, určíme jejich výhody a nevýhody, zformulujeme požadavky na náš vlastní nástroj a tento nástroj vytvoříme. Výsledkem práce je malé vývojové prostředí (IDE) pro rychlé a snadné psaní skriptů v jazyce C#. Prostředí nabízí dostatek funkcí pro snadnou tvorbu a ladění programů sestávajících se převážně z jediného zdrojového souboru v jazyce C#. V práci intenzivně využíváme knihovnu NRefactory pro syntaktickou a sémantickou analýzu zdrojového kódu v jazyce C#. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kooperativní editor her
Žofák, Norbert ; Keznikl, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kruliš, Martin (oponent)
Předmětem této práce je implementace kooperativního editoru jednoduchých RPG her. Editor je určený především pro neprogramátory, kteří si chtějí, ať už jednotlivě, nebo v kooperaci s jinými, vytvořit vlastní jednoduchou RPG hru. Herní elementy - základní jednotky herního světa - jsou šablonovány, a tak je zajištěno jejich jednoduché přidávání do herního světa. Hra je řízena událostmi, které editor dovoluje obsluhovat pomocí skriptů v jazyce Lua. Uživatelské prostředí editoru je jednoduché a přímočaré, s přehlednými seznamy herních elementů a editorem jejich vlastností. Editor poskytuje uživateli dva módy - mód editace a mód hraní, ve kterém je možno vytvářenou hru rovnou vyzkoušet a otestovat. Kooperativa editoru je zajištěna pomocí synchronizace s databázovým serverem. Výsledkem práce v editoru bude finální hra - balíček se spustitelným souborem.
Scripting in Audacity Audio Editor
Šípoš, Peter ; Pop, Tomáš (vedoucí práce) ; Jančík, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce byl vytvoření doplňku k programu Audacity, což by umožněl používání scriptu během editaci zvukovych nahrávek. V první části práce je popsaná architektura Audacity, jaké jsou možnosti pro doplnění funkčnosti a jaké alternatíva jsou k dispozici. Poté popíše kritické rozhodnutí, které byly učiněné před implemetaci doplňku. Tyhle rozhodnutí byly ve spojení s výběrem scriptovacího jazyku, spravování chybových stavů a návrhem grafického rozhraní. Na konci práce pomoci příkladů je ukázan funkčnost doplňku. Na závěr, aplikace byl naimplementován, jako ukázka technik, které byly popsáno v práci.
Knihovna pro podporu vývoje systému ReReSearch
Heller, Stanislav ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Šperka, Svatopluk (vedoucí práce)
Vývoj systému ReReSearch je značně zpomalen vzájemnou nekompatibilitou jednotlivých modulů z hlediska programových prostředků, faktem, že vývojáři často opakují již známé chyby a v neposlední řadě slabou komunikací vývojářů mezi sebou. Pro řešení uvedených problémů bylo zapotřebí vytvořit prvek, který by implementoval časté úkony a procesy, sjednotil některá rozhraní v systému a poskytl prostředky pro řešení problémů na vyšší úrovni abstrakce. Výsledkem této snahy je knihovna rrslib, která by měla sloužit všem, kteří se věnují vývoji systému ReReSearch: práci s jeho databází, extrakci, zpracování, analýze a indexaci dat z webu a z lokálních dokumentů nebo jiným částem systému ReReSearch. Používáním knihovny by mělo být docíleno konzistentnějšího, rychlejšího a méně chybového vývoje systému ReReSearch.
Sbírka řešených a neřešených úloh ze skriptování ve WSH pro výuku předmětu Operační systémy 2
ČERNÝ, Tomáš
Práce se zabývá problematikou v oblasti skriptování ve VBScriptu. Je vytvořena sbírka řešených a neřešených úloh, která obsahuje jednotlivé příkazy, které VBScript obsahuje a k těmto příkazům jsou vytvořeny ukázkové úlohy. V další části jsou zkonstruovány čtyři neřešené úlohy, na kterých si čtenář otestuje látku, kterou se naučil ze sbírky. V poslední řadě jsou k těmto úlohám přiložena řešení. Sbírka byla testována na studentech předmětu Operační systémy 2. Tato práce může být použita pro výuku, samostudium a testování.
Skriptovací engine
KARDA, Ladislav
Cílem této práce je představit skriptování jako celek včetně jeho moţnosti a vytvořit třídu, která umoţní skriptování, tj. editaci zdrojového kódu skriptu a jeho spuštění v prostředí zabezpečeném proti softwarovým útokům. Hlavní důraz je kladen na prostředí .NET a na skriptovací jazyk Boo. V druhé kapitole je představeno skriptování obecně; skripty jsou rozděleny do kategorií podle jejich pouţití. Toto rozdělení je však velice obecné, protoţe některé jazyky mohou patřit do více neţ jedné oblasti. U kaţdého jazyka je stručný popis. Poslední podkapitola je věnována jazyku Boo, který byl zvolen pro pouţití v prostředí .NET. Ve třetí kapitole je představena a popsána technologie Microsoft .NET. Jsou zde popsány její hlavní výhody a principy jejího fungování. Dotýkám se Common Language Infrastructure, Common Language Runtime i Common Intermediate Language. Dále je zde popsáno vývojové prostředí pro jazyky .NET. Čtvrtá kapitola se zabývá praktickou realizací vytyčeného úkolu, tj. vytvořením třídy pro skriptování. První část této kapitoly ještě upřesňuje některé specifikace jazyka Boo, druhá se jiţ věnuje popisu vytvoření třídy. Velký důraz je kladen na zabezpečení proti škodlivému kódu. V přílohách je výpis zdrojového kódu tříd Booish, coţ je interaktivní interpreter jazyka Boo, a třídy ScriptHost, která zajišťuje správné a bezpečné provedení skriptu v jazycích C# a Boo. Třída ScriptHost můţe být pouţita i mimo rámec projektu GREG, je moţno ji nasadit všude, kde je vyţadováno dynamické zpracování jazyka, ať uţ C# nebo Boo.
Scriptovací možnosti ve Windows
Hálek, Ondřej ; Kastl, Jan (vedoucí práce) ; Šmejkal, Ivo (oponent)
Práce popisuje možnosti skritování v systému Windows za použití nativních i rozšiřujících komponent. Dále je obsaženo závěrečné srovnání a zhodnocení jednotlivých možností. Smyslem práce je dát především záklaní přehled scriptovacích možností k datu vyhotovení

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.