Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line aktivity firmy DERMACOL
Pavlíčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce zkoumala českou kosmetickou firmu Dermacol v internetovém prostředí. Cílem práce bylo podat ucelený obraz o on-line aktivitách společnosti Dermacol a navrhnout jejich možná zlepšení. Teoretická část práce popisuje a porovnává nákupní rozhodovací proces spotřebitele v běžném kamenném obchodě a na internetu. Další kapitola se zabývá trhem dekorativní kosmetiky v České republice a hodnotí postavení firmy Dermacol na něm. V hlavní části práce jsou detailně rozebrány a zhodnoceny on-line nástroje, které Dermacol používá pro svoji prezentaci, komunikaci a prodej. A na základě analýzy těchto nástrojů byla navržena možná zlepšení. V závěru jsou prezentovány výsledky vlastního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit vztah českých spotřebitelek k dekorativní kosmetice. Výzkum dále přinesl informace o povědomí o webových stránkách a internetovém obchodu Dermacol a zjišťoval, jaké zkušenosti mají české spotřebitelky s nákupem po internetu a proč volí tento způsob nákupu.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
VÍTKOVÁ, Nikola
Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování nákupů respondentů a na hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Pokoušel se nalézt faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí i bez předem daného plánu.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
MAREŠOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve charakterizovány základní pojmy - spotřební a nákupní chování, kupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů, jednotlivé typy kupujících, marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a používané techniky. V analytické části jsou pak stručně charakterizovány společnosti FLOP JIH spol. s r.o., FLOSMAN a. s. a také prodejna Flop Diskont Mladá Vožice. Dále je zde provedena analýza nákupního chování a postojů zákazníků vybrané prodejny, a to na základě dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr jsou v několika oblastech navrhnuta doporučení pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.