Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikační strategie vybraného podniku
Královcová, Kamila ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá komunikační strategií. Jejím cílem je zjistit, pomocí průzkumu trhu mezi maloobchodními firmami, jaká komunikační strategie od dodavatele je vhodná. V teoretické části je podán přehled základních termínů z oblasti marketingu, specificích trh organizací, komunikačních nástrojích pull a push strategie. V praktické části je použit příklad komunikace s obchodními partnery velkoobchodu TotalOutdoor. V rámci práce byla zjištěna dosavadní komunikace firmy TotalOutdoor se stávajícími a potenciálními odběrateli. Následně byl proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s maloobchodními prodejci campingového zboží. Na základě sekundárních informací a výsledků kvalitativního průzkumu byl proveden online kvantitativní průzkum trhu mezi maloobchodními prodejci campingového vybavení. Práce uvádí jednotlivé dílčí závěry vyplývající s těchto průzkumů. Výsledkem práce je zhodnocení, v jakých bodech je komunikační strategie firmy TotalOutdoor uzpůsobena požadavkům maloobchodních odběratelů.
Štíhlá výroba - kanban
Fous, Zdeněk ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Petrhýl, Jiří (oponent)
Práce charakterizuje štíhlou výrobu a podrobněji se zaměřuje na uplatnění metody Kanban v podniku TRW Carr, s.r.o., se sídlem ve Staré Boleslavi. Práce popisuje současný stav kanbanové metody ve společnosti a jejím cílem je navrhnout možná zlepšení. V práci jsou navržena zlepšení, která se osvědčila v jiných závodech. Obsažena jsou však i řešení zcela nová, použítelná pouze v konkrétním závodě. Cílem práce je zefektivnit současný systém a implementovat nové trendy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.