Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace KPIs v mezinárodní společnosti
Jungwirth, Lubomír ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou řízení podnikové výkonnosti. Pohled na řízení výkonnosti není omezen pouze na oblast IT či informačního managementu, ale je rozšířen i o další prvky, např. manažerského účetnictví či integrovaného managementu. Stejně tak práce opouští tradiční pohled na měření výkonnosti pomocí finančních ukazatelů z minulosti. Cílem této práce je představit hlavní aspekty ovlivňující podnikovou výkonnost a celkovou prosperitu podniku a dále pak na příkladu konkrétní společnosti ukázat důležitost orientace na budoucí prosperitu podniku. Práce je členěna do několika částí, přičemž první část je zamřena na teoretická východiska řízení podnikové prosperity. Cílem této části práce je identifikovat a popsat veškeré aspekty, které mají vliv na prosperitu podniku. Druhá část práce se již zabývá konceptem řízení podnikové výkonnosti, používanými metodami a nástroji. Třetí část práce se zabývá už přímo jednou z klíčových funkcí konceptu řízení podnikové výkonnosti, kterým je funkce prognózování. Tato funkce je podrobně analyzována z pohledu potřeb firmy. Poslední část práce je aplikací teoretických poznatků z předchozích částí a to na příkladu konkrétní společnosti. Výsledkem poslední části jsou formulovaná doporučení a model, který lze uplatnit pro zlepšení fungování prognózování. Bohužel, oblast řízení podnikové výkonnosti, respektive prosperity je natolik široká, že rozsah této práce neumožnil postihnout celou tuto problematiku. Zejména pak výběr metod, které lze použít, byl značně zúžen a důraz byl kladen na nejpoužívanější metody. I přesto by ale práce měla poskytnout ucelený pohled na tuto problematiku.
Models of Revenue Management
Veselová, Erika ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Jablonský, Josef (oponent)
Pokrok v informačních a komunikačních technologiích společně s vědeckými pokroky v ekonomii, statistice a operačním výzkumu byl ovlivněn rychlým rozvojem procesu pochopení, odhadu a předpovědi zákaznické poptávky v reálném čase revenue managementu.Cílem této práce byl i detailní popis nezbytných zásad, které je pro maximalizaci příjmů nutné zahrnout do obchodní strategie. Modely síťového revenue managementu se snaží maximalizovat výnos, když zákazníci nakupují produkty s více zdroji. Tento koncept byl aplikován na příkladu z oblasti letectví, pro který byl vytvořen výpočetní program, který je možné zobecnit i pro jiná odvětví. Využita byla síť typu "hub-and-spoke" a programy MS Excel, LINGO a VBA. V práci jsou také popsány základní kroky revenue managementu, které se stále opakují, upřesňují se prognózy a dynamicky se provádí re-optimalizace požadovaných rozhodnutí s cílem upřesnění celého procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.