Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv koeficientu redukce na zdroj ceny na výsledný index odlišnosti při komparativní metodě oceňování nemovitostí
Cupal, Martin ; Korytárová, Jana (oponent) ; Kropáčková, Barbora (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Pro porovnávací metodiku důležité tržní ceny jsou těžko dostupné na rozdíl od cen nabídkových. Mnoho subjektů realitního trhu však potřebuje tyto údaje znát, zejména pro oceňovací účely. Často jsou tedy užívány ceny nabídkové, je však třeba tyto konvertovat na ceny tržní. Disertační práce nabízí určitý přístup řešení. Poměr těchto cen je modelován mnohorozměrnou lineární regresí a jednoduchou regresí s nelineárními odhady.
Analýza prodejnosti vozidel
Hasmanová, Sabina Bohdana ; Leichmann, Marek (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zaměřit se na zásadní vlivy prodejnosti vozidel v České republice z hlediska zásadních kritérií, kterými jsou například cena, spotřeba paliva, barva atd. Součástí práce budou přehledná dotazníková šetření. Průzkum ukáže žádanost osobních vozidel zpětně za posledních pět let, vznikne tím trend prodejnosti s náznakem budoucího vývoje.
Posouzení vhodnosti vybraných metod ocenění rodinných domů v okrese Ústí nad Orlicí s důrazem na občanskou vybavenost
Štantejský, Milan ; Levstek (Bradáčová), Šárka (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou metod ocenění a jejich vzájemným srovnáním a posouzením vhodnosti. Teoretická část uvádí základní pojmy spojené s oceňováním nemovitostí, rozbor metod ocenění pro nemovitost typu rodinný dům a pojem občanská vybavenost. V praktické části práce je popsáno a oceněno pět rodinných domů v okrese Ústí nad Orlicí. Hlavním cílem této práce je porovnání vlivu dostupnosti služeb na prodejnost rodinných domů a vyhodnocení, která z použitých metod zohledňuje míru občanské vybavenosti nejvýstižněji. Dalším cílem práce je zhodnocení rozdílu ve dvou možných postupech výpočtu venkovních úprav nákladovou metodou dle platného oceňovacího předpisu. Závěrem práce je provedeno srovnání metod ocenění a vyhodnocení nejvhodnější metody.
Problematika snížení ceny rodinného domu v důsledku vady projevující se zavlháním
Ocásek, Petr ; Šmahel, Milan (oponent) ; Weigel, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Problematika snížení ceny rodinného domu v důsledku vady projevující se zavlháním“ pojednává o problematice ocenění nemovitosti a následného prodeje s vadou. V první kapitole je popsáno, co znamená pojem cena, hodnota a další důležité faktory týkající se zákona o ocenění. Druhá kapitola pojednává o potřebných podkladech pro ocenění nemovitosti a základním názvosloví. V Třetí části jsou uvedeny vady, které se mohli na rezidenčním objektu vyskytnout a také jejich možná oprava. Další část této práce je pak zaměřena na samotné ocenění objektu s vadou pomocí majetkové újmy a poslední kapitola se zabývá samotným trhem nemovitosti a následným prodejem takového objektu s vadou. V přílohové části je pak případová studie zaměřena na ocenění rodinného domu s a bez vady a možné postupy řešení a návrhu na prodej.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.