Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Yield (revenue) management a jeho uplatňování v hotelovém průmyslu
Hanušová, Karolína ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cestovní ruch, a potažmo i hotelový průmysl, hrají významnou roli v sektoru služeb národního hospodářství řady zemí, včetně České republiky. Úspěšnost celého odvětví je výrazně ovlivněna výkyvy poptávky, které mívají sezónní charakter. Bohužel v současné době, kdy je světový trh zasažen ekonomickou krizí, jsou výkyvy poptávky patrné i v dobách hlavní sezóny. Podniky proto hledají způsoby, jak je možné dopady ekonomické krize na jejich hospodaření zmírnit. V hotelnictví je více než 20 let využíván Yield management, který své uplatnění našel v řadě velkých hotelových řetězců i menších nezávislých hotelů. Jeho cílem je eliminovat výše zmíněné výkyvy poptávky prostřednictvím efektivního využití kapacity hotelu. V praxi to znamená zajistit, aby byly prodávány správné pokoje správným zákazníkům za správné ceny. Cílem této práce je představit aplikaci teoretických poznatků o Yield managementu u konkrétního hotelu, hotelu Hilton Prague, a následně hledat možnosti, jak prostřednictvím technik Yield managementu může Hilton Prague zmírnit dopady ekonomické recese na svůj provoz. Za tímto účelem je nejprve definována podstata a principy fungování Yield managementu, které jsou následně aplikovány na příkladu z praxe, kterým je hotel Hilton Prague. Právě pro tento hotel jsou v závěru práce hledány způsoby, jak oslabit negativní projevy ekonomické krize ve fungování hotelu.
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Pivná, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Dvořák, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie firmy pomocí počtu telefonátů na infolinku a objemu prodaných kusů. Část zaměřená na cenovou strategii se skládá z teoretické charakteristiky možností tvorby ceny, v praktické je proveden rozbor konkurence a pomocí něj vymezena optimální cena. Práce je zakončena SWOT analýzou potenciálu firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.