Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Email marketingová strategie pro vzdělávací portál
Pour, Lukas ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Dufek, Jaroslav (oponent)
Komunikace se zákazníkem hraje v dnešní době klíčovou roli internetového marketingu. Pokud se zákazníkem nekomunikujeme či necháme uvadat jeho pozornost vůči našemu produktu nebo službě, pak investice do jeho získání byla velmi málo zhodnocena. Email marketing samotný je velmi dobrým nástrojem udržování a budování vztahu se zákazníkem. Velké množství podnikatelů a firem však stále neumí s email marketingem pracovat a emaily rozesílají způsobem, jakým zvou kolegy na schůzku nebo jen ofotí slevový leták. První část diplomové práce se proto zaměřuje na definici samotného email marketingu a prvků jakými ovlivňují emaily zákazníky. Dále představuje způsoby jakými si zákazníka udržet, jak ho hýčkat například formou obsahového marketingu a ukazuje také současné trendy a možnosti automatizace. Druhá část této diplomové práce pak představuje a využívá email marketing nejen jako jeden z velmi silných nástrojů přímého marketingu, ale také jako jeden z prostředků pro podporu online vzdělávání, které nabývá velké popularitě jak v zahraničí, tak i v České republice. Práce ukazuje možnosti zapojení email marketingu k propagaci vzdělávacího portálu, který současně s touto diplomovou prací vzniká a bude sloužit k vyučování jeho zákazníků. Praktická část práce ukazuje jak nastavit cestu zákazníka od prvního kontaktu s portálem až po přihlášení se do online kurzu a taktéž email marketingovou strategii tak, aby se z návštěvníků portálu stávali loajální zákazníci a to s co nejširší automatizací celého procesu.
Motivace uživatelů online uměleckých komunit
Kubíková, Alena ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem této diplomové práce je prozkoumat různé typy motivace uživatelů k zapojení do online uměleckých komunit a konfrontovat je s možnostmi, které jim tyto komunity reálně nabízejí. První kapitola je věnována problematice motivace z hlediska psychologie, základním pojmům a jejich souvislosti se zkoumaným tématem. Druhá kapitola se zaměřuje na pojmy z oblasti virtuálních komunit. Uvedená témata slouží jako teoretická východiska pro kapitolu třetí, jejíž náplní je online umělecká komunita jako taková: vymezení tohoto pojmu, rozpoznání základních typů komunit, typů uživatelů a jejich motivace ke vstupu a zapojení. V závěru kapitoly jsou uvedené typy motivace konfrontovány s možnostmi, které online umělecké komunity svým uživatelům nabízejí. Poslední kapitola se zabývá empirickým výzkumem za pomoci dotazníkového šetření, jehož cílem je zjištění převažujících typů motivace, porovnání různých typů uživatelů, prozkoumání jejich vztahu k ostatním uživatelům a také návyků ve sdílení vlastní tvorby. Na základě výsledků jsou zformulována dílčí doporučení tvůrcům webů, na nichž tyto komunity vyrůstají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.