Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarové modelování davového chování
MOC, Jiří
Práce staví na základech položených v knize Psychologie davu a zabývá se aplikací davového chování v softwarovém prostředí. Teorie je ověřena na těchto experimentech: volný tok davu v prostoru letištního terminálu, koordinovaný tok a evakuační scénář. Experimenty jsou provedeny pomocí multiagentního systému navrženého nad programovacím jazykem Java. Cílem práce je pomocí modelu popsat davové chování, navrhnout jeho implementaci a tu podrobit experimentu. Výsledky jsou poté porovnány s výzkumem na toto téma.
Inteligentní autopilot založený na agentně orientovaném programování
Burda, Radek ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou leteckých soubojů stíhacích letounů. Cílem práce je vytvoření chytrého autopilota s využitím agentního systému, který bude inteligentně provádět bojové manévry a taktiky v běžící simulaci. V první části práce bude představen teoretický základ leteckých soubojů - tedy zbraňové systémy, manévrování a taktiky letounů v leteckých soubojích 1 na 1, při přesile či oslabení 2 na 1, a nakonec souboje hromadné. Bude představeno agentní programování, vytvoření pravidel a jejich transformace do jazyka agentů. V druhé části bude vytvořeno grafické simulační prostředí, které bude postaveno na herním enginu JMonkey. Dále bude vytvořen agentní systém zastupující jednotlivá letadla v rámci simulace a dokumentován vlastní protokol pro síťovou komunikaci inteligentního chování s vytvořeným simulačním modelem.
Analýza rizik jako distribuovaný inteligentní systém
Orgoň, Vojtěch ; Orság, Filip (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tento text pojednává o použití multiagentového systému v analýze rizik. Po vysvětlení pojmů analýza rizik a multiagentový systém práce pojednává o návrhu a implementaci takového systému. Snahou je určit, zda a za jakých podmínek je vhodné nasadit multiagentový systém do analýzy rizik.
Strategická hra s inteligentními prvky
Snášel, Lukáš ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout samofungující systém, který na základě teorie her a multiagentních systémů bude schopen dosáhnout svých cílů. Prezentací tohoto systému je strategická bojová tahová hra s grafikou vykreslenou pomocí DirectX9 a implementovaná v jazyce C++. Hlavním cílem bylo navrhnout vhodné prohledávací, plánovací a rozhodovací algoritmy.
Diskrétní simulace programovatelných systémů
Mynář, Pavel ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Mlích, Jozef (vedoucí práce)
Předmětem této práce je návrh a implementace softwarové knihovny pro diskrétní simulaci programovatelných, navzájem komunikujících jednotek, a implementace několika názorných příkladů nad touto knihovnou. Knihovna je navržena jako platformě nezávislá, co možná nejrobustnější a jednoduchá na ovládání.
Simulátor BDI agentů a okolního prostředí s překážkami
Matějíček, Petr ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje implementaci simulátoru multiagentního systému. Vysvětluje základní pojmy agentních a multiagentních systémů. Implementace simulátoru je řešena jako samostatný objekt, umožňující připojovat různé modely prostředí a agenty, kteří v tomto prostředí provádejí akce. V poslední části práce je provedeno vyhodnocení několika různých typů spolupráce agentů.
Inteligentní klient pro hudební přehrávací server MPD
Wagner, Tomáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a implementace inteligentní klientské aplikace pro hudební přehrávací server Music Player Daemon (MPD), která vyhledává a prezentuje související metadata k přehrávanému obsahu. Samotnému návrhu předchází teoretický rozbor, který zahrnuje analýzu agentních systémů, metod klasifikace dat, webových komunikačních protokolů a jazyků pro popis dokumentu. Současně je proveden rozbor MPD serveru a komunikačního protokolu využívaného klientskou aplikací. Dále jsou v práci popsány současné klientské aplikace, které prezentují uživateli metadata. V posledních kapitolách práce je popsán návrh a implementace klientské a serverové aplikace. Je rozebrán způsob řešení implementace a řešení vzniklých problémů. V práci jsou také popsány výsledky testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.