Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití interaktivní tabule ve výuce českého jazyka na 1. stupni základních škol
ŠMÍDOVÁ, Markéta
Hlavním cílem diplomové práce je popsat výhody a nevýhody využití interaktivní tabule ve výuce českého jazyka na prvním stupni základních škol. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, která zahrnuje první tři kapitoly, a část empirickou, která se skládá za dvou kapitol. V teoretické části autorka nejprve seznamuje čtenáře s historickým vývojem interaktivních tabulí a jejich postupným zaváděním do výuky. Druhá kapitola přináší přehled požadavků, které by měl každý pedagog pomocí interaktivní tabule zohlednit. V další části jsou pak prezentovány nejčastěji zmiňované výhody a nevýhody, a to jak z pohledu učitelů, tak z pohledu dětí. Ve třetí kapitole pak autorka představuje hlavní zdroje dat výukových materiálů a konkretizuje jednotlivá cvičení. Praktickou část práce založila autorka na výzkumu, který byl realizován prostřednictvím dotazníku mezi 50 pedagogy. Předmětem čtvrté kapitoly je detailnější popsání jednotlivých otázek a také rozbor výsledků. Zhodnocení výsledků pak přináší pátá kapitola, v níž jsou zároveň předložena i doporučení, která by dle názoru autorky měla vést ke zkvalitnění výuky pomocí interaktivní tabule.
Interaktivní tabule ve výuce fyziky na druhém stupni ZŠ
DRN, Tomáš
Tato diplomová práce se zabývá podporou výuky v hodinách fyziky na 2. stupni základní školy pomocí využívání interaktivní tabule. Zaměřuje se na metodu a formu začlenění této pomůcky do vyučování. Dále na evaluaci již vytvořených výukových materiálů pro tuto pomůcku, které jsou k dispozici na internetových portálech zabývajícími se touto problematikou a na ty výukové materiály, které používají samotní pedagogové. Tato práce je podpořená výzkumem provedeným na vybraných základních školách jihočeského regionu. Práci doplňují videa se vzorovou výukou hodiny fyziky, kde je tato technologie využívána a vlastní digitální výukové materiály.
Využití tabletu v interaktivním vyučování
MÍKA, Roman
Diplomová práce se zabývá problematikou využití tabletu v interaktivním vyučování. V první kapitole své diplomové práce se věnuji interaktivní výuce. Druhá a třetí kapitola je věnována podrobnému popisu jednotlivých tabletů. Vysvětluji jejich funkce, parametry a technické provedení. Ve čtvrté a páté kapitole popisuji možnosti interaktivních tabulí a také elektronických hlasovacích zařízení pro školní i mimoškolní výuku. V navazující šesté kapitole zjišťuji možnosti propojením tabletu s interaktivní tabulí. V sedmé kapitole popisuji výukové programy a vhodný softwarem pro výuku. Osmá kapitola obsahuje příklady konkrétních vyučovacích hodin za pomoci interaktivních prvků. V deváté se věnuji průzkumu technického vybavení škol a jejich přístupu k interaktivní výuce. V závěru shrnuji, k jakým závěrům a cílům jsem dospěl.
Výuka matematiky na ZŠ s interaktivní tabulí - slovní úlohy
ŠIPONOVÁ, Eliška
Cílem předkládané práce je pokus vytvořit materiál pro výuku slovních úloh na základních školách. Tvorba tohoto dokumentu se odvíjela od teoretických poznatků. Teoretická část mapuje vývoj matematiky od starověku až po současnost. Základní informace potřebné pro vytvoření interaktivní učebnice se opírají o teoretické poznatky o interaktivních tabulích a slovních úlohách, které byli v poslední době publikovány. Výukový materiál byl vytvořen v programu Activstudiu 3 pro interaktivní tabule typu ActivBoard a prakticky vyzkoušen u žáků osmých tříd na Základní škole Plešivec v Českém Krumlově. Cílem této práce bylo zjistit jaký postoj zaujímají žáci k tomuto typu výuky, zda pomocí tohoto programu lépe pochopí řešení slovních úloh a poskytnout vyučujícím materiál pro práci s interaktivní tabulí, protože vytvořit podklady a materiál na tuto výuku je časově náročné.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.