Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak proměnit zahradu na míru dětem a jejich vzdělávání
Nadace Proměny
metodika pro tvorbu a obnovu školních zahrad a dětských hřišť realizovaných na míru uživatelům, ve spolupráci s dětmi, učiteli, rodiči a odborníky
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Školní zahrady a legislativa
Nadace Proměny
praktický rádce pro oblast bezpečnosti, certifikace herních prvků a hygienických požadavků na provoz školních zahrad a pobyt dětí venku
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Využití multimediálních aplikací k propagaci v uměleckém odvětví
Hemzová, Jitka
Text se zabývá možnostmi multimediálních aplikací a jejich užitím v oblasti propagace kreativního sektoru. Teoretická část práce uvádí poznatky o marketingu umění, internetovém marketingu, o multimédiích a herních principech. Zabývá se také technologií Flash, díky níž lze na internet umisťovat složité animované prvky. Praktická část textu aplikuje získané teoretické znalosti při vytváření interaktivní hry sloužící právě k propagaci uměleckých organizací.
Příprava projektu školní zahrady
JANOUŠKOVÁ, Dana
Bakalářská práce "Příprava projektu školní zahrady" se zabývá problematikou školních zahrad. Teoretická část se věnuje historickému vývoji, současné situaci školních zahrad i aktuálním trendům při jejich vytváření. Vyzdvihuje jejich důležitost a přínos pro děti předškolního věku. Poskytuje přehled legislativy vztahující se ke školním zahradám a zároveň předkládá výčet herních prvků realizovatelných ve školních zahradách. Praktická část seznamuje s historií a současnou stavem zahrady Mateřské školy Sluníčko Milevsko. Dále shrnuje výsledky dotazníkového šetření rodičů a zaměstnanců i výtvarných projevů a rozhovorů dětí, které mapují jejich představy o podobě zahrady mateřské školy. Výsledkem je návrh podkladů pro projekt školní zahrady.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.