Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modul reléových výstupů elektronického tachografu
Feilhauer, Petr ; Sirka, Martin (oponent) ; Zezulka, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje podrobný popis funkce a zapojení stávajícího Elektronického rychloměru RE1xx firmy UniControls – Tramex. Pro porovnání, je zde rovněž uveden popis konkurenčních výrobků v této oblasti. Součástí práce je rozbor způsobů měření okamžité rychlosti na kolejových vozidlech a rozbor variant zobrazování informací obsluze vozidla. Na základě těchto poznatků je provedeno několik návrhů budoucího směru vývoje tohoto elektronického rychloměru. Hlavním cílem této práce je návrh, realizace a ověření funkčnosti modulu reléových výstupů pro Elektronický rychloměr RE1xx. Praktický návrh musí splňovat základní technicko-právní normy, týkající se dané oblasti použití tohoto zařízení, které jsou zde také uvedeny. Práce obsahuje popis jednotlivých částí obvodového zapojení, řídicího mikrokontroleru, použitých integrovaných obvodů. Dále obsahuje teoretické výpočty, návrh základního programového vybavení a jeho implementace do modulu. Výsledkem návrhu a realizace modulu reléových výstupů je zhodnocení dosažených výsledků z pohledu technického řešení, funkčnosti a cenové kalkulace modulu.
Laboratorní měření kožní vodivosti
Slouka, Petr ; Harabiš, Vratislav (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
V práci je popsána anatomie a fyziologie kůže s důrazem na její bariérovou funkci. Kůže představuje jednu z nejdůležitějších bariér oddělující vnitřní prostředí organismu od vnějšího. Následně jsou popsány elektrické vlastnosti kůže a možnosti jejich měření. V práci je popsán návrh zařízení pro měření vodivosti kůže za účelem zhodnocení její bariérové funkce, využívající střídavý zdroj proudu pro měření a stejnosměrný zdroj proudu jako zátěž kožní bariéry. Diplomová práce obsahuje schémata navržených obvodů, navržené desky plošných spojů a seznam zvolených součástek. Navrhnuté zařízení bylo realizováno a je zhodnocena jeho funkčnost.
Trakční měniče velkých výkonů
Žižka, Pavel ; Vorel, Pavel (oponent) ; Patočka, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je založena na realizaci fakultní zakázky, návrhu rekonstrukce lokomotivy a řešení problematiky s tím spojené. V této práci, je rozebráno řešení jednotlivých částí měniče a proveden jejich návrh. Ke konci práce je uvedena teorie budících obvodů výkonových tranzistorů IGBT. V současné době se stále častěji uvažuje o rekonstrukci staré technologie, než o stavbě nové. V mnoha případech se investor takto rozhoduje z finančních důvodů a také proto, že se daná rekonstrukce dá řešit často doplněním měniče. Pokud se jedná o elektrickou lokomotivu jako je tomu v tomto případě, uvažuje se o zachování napájecího transformátoru a hnací jednotky (stejnosměrného motoru). Úlohou této práce je mezi tyto dva komponenty navrhnout měnič, který bude umět odebírat kvazisinusový průběh proudu ve fázi s napětím, zajistí plné řízení pohonné jednotky a rovněž bude schopen vracet energii do sítě. Aby byly splněny tyto podmínky, musí měnič obsahovat aktivní usměrňovač pracující do stejnosměrného meziobvodu a z něj napájený snižující DC/DC pulzní měnič na jehož výstup je připojen stejnosměrný motor. Řízení výkonových tranzistoru je prováděno digitálně, pomocí DSP56F firmy MOTOROLA, přes budící obvody, které zajišťují kvalitní spínání a ochranu těchto tranzistorů. Zmíněná problematika spojena s návrhem výkonového měniče je studována v následujícím textu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.